بازدید 3130
۱
خبر

آغازمبارزه نهادهای نظارتی بافساد فوتبال‌و‌نقل‌انتقالات‌ نجومی

چند روز آینده نامه‌ای را به همه اعضای فوتبال اعم از مدیران باشگاه‌ها، مدیران استانی، اعضای مجمع و حتی اعضای فدراسیون و رئیس فدراسیون ارسال کنیم که اگر هر کسی در زمینه خرید و فروش باشگاه یا بازیکن از راه خارج از فوتبال درآمدزایی داشته باشد این فرد متخلف است نهادهای نظارتی روی این موضوع حضور جدی دارند.
کد خبر: ۶۴۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 27 November 2016
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به صورت چراغ خاموش فعالیت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج معتقد است که کمیته اخلاق فعالیتش کمرنگ نشده و به صورت چراغ خاموش حرکت می‌کند.
تاج می‌گوید: این کمیته به صورت چراغ خاموش کارهای بزرگی می‌کند. حتی اخطارهایی به افرادی که در فوتبال نابسامانی ایجاد می‌کنند داده شده است که هنوز آن را رسانه‌ای نکرده‌ایم اما باید بگویم این افراد زیاد هستند و در همین خصوص با دستگاه‌های امنیتی هماهنگی‌هایی انجام شده و این مکانیزم در حال انجام است.

 به هر حال فساد در فوتبال به صورت جدی پیگیری می‌شود و جلوی آن را خواهیم گرفت و باید بگویم این حرف‌ها شعار نیست. ما حتی قصد داریم تا چند روز آینده نامه‌ای را به همه اعضای فوتبال اعم از مدیران باشگاه‌ها، مدیران استانی، اعضای مجمع و حتی اعضای فدراسیون و رئیس فدراسیون ارسال کنیم که اگر هر کسی در زمینه خرید و فروش باشگاه یا بازیکن از راه خارج از فوتبال درآمدزایی داشته باشد این فرد متخلف است و این الزام برای همه حتی برای رئیس فدراسیون فوتبال هم وجود دارد. این موضوع فقط مربوط به ما نیست و کد اخلاقی آن در فیفا هم وجود دارد. هیچ کسی از اعضای فدراسیون فوتبال حق ندارد در این زمینه‌ها حرکت کند و ما جلوی آن را می‌گیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره فعالیت‌های کمیته انضباطی هم ادامه داد: به مسئولان کمیته انضباطی اعلام کرده‌ایم که رأی‌ها باید زود اعلام شود و اینطور نباید باشد که اتفاقی بیفتد اما دو ماه بعد رأی آن صادر شود چرا که این موضوع هیچ فایده‌ای ندارد. قرار است از این به بعد رأی‌های کمیته انضباطی به زودی صادر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شوخی می کنی ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل