بازدید 2893

باخت سه فرنگی‌کار ایران در آذربایجان

سه نماینده کشتی فرنگی کشورمان با شکست مقابل حریفان خود در مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان تنها شانس کسب مدال برنز را دارند.
کد خبر: ۶۴۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 26 November 2016
امیرحسین حسینی به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان راه یافت و سه نماینده دیگر ایران از شانس کسب طلا باز ماندند.
به گزارش تابناک ورزشی،رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ کشتی فرنگی جام حیدر علی‌یف، از صبح امروز (شنبه) در شهر باکو آذربایجان در حال برگزاری است و چهار نماینده ایران در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفته‌اند که نتایج آنها تاکنون به شرح زیر است:
در وزن 66 کیلوگرم محمدمراد الیاسی در دور اول مقابل شماگی بولکوادزه، دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. وی باید منتظر حضور این حریف روس در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را داشته باشد.
در وزن 71 کیلوگرم عظیم گرمسیری در دور اول با نتیجه 2 بر صفر مغلوب بالینت کورپاسی، نایب قهرمان بازی‌های اروپایی از مجارستان رفت. گرمسیری در صورت حضور حریفش در دیدار فینال، می‌تواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.
در وزن  75 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست مقابل زورابی داتوناشویلی قهرمان اروپا از گرجستان با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.
در وزن 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل آراز حسنوف از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با آلکساندر هرابوویک از بلاروس روبرو خواهد شد.
این رقابت‌ها امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی