بازدید 63610

پاسخ علی مطهری به روحانی که او را نجس خواند/مهلت دوهفته‌ای معاون رئیس‌جمهور به استان قم/علت سانسور راهپیمایی اربعین از نظر ایت الله جنتی/ کمک مصرف لوازم آرایشی به چرخه اقتصاد صهیونیستی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: اهمیت سخنرانی مطهری برای علم الهدی؛ تنها نسخه نجات بخش کشور از نظر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 24 November 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اهمیت سخنرانی مطهری برای علم الهدی

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی گفت: به نظر می‌رسد جریان سیاسی خاصی در کشور به دنبال ایجاد بحران‌سازی‌های کاذب است تا افکار عمومی را از مسائل اصلی کشور منحرف کنند. وی با شبیه‌ دانستن جنجال‌سازی‌های اخیر در کشور با هیاهوهایی که جریان ایجادکننده فتنه در در دوران اصلاحات در کشور به راه انداخته بود، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران پی در پی به دنبال بحران‌سازی بودند تا مسائل اصلی کشور را به مسائل فرعی تبدیل کرده و مسائل فرعی را اصلی کنند. عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: آقای مطهری نایب‌رئیس مجلس است و تریبون برای سخنرانی کم ندارد که سخنرانی‌اش در یک سالن چندصدنفری در مشهد بخواهد به قدری اهمیت پیدا کند که آن را لغو کنند. عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بر اساس اطلاعاتی که به‌دست آورده‌ام اساساً برای امام جمعه مشهد سخنرانی آقای علی مطهری و امثال علی مطهری هیچ اهمیتی نداشته و ندارد و آن نهاد انقلابی هم به هیچ وجه با سخنرانی ایشان مخالفت نکرده است.

تنها نسخه نجات بخش کشور از نظر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که «هفته بسیج یادآور روزهایی است که حضرت امام (ره) این نهال پربرکت را کاشتند»، گفت: بسیج توانست بیشترین نقش را در حفظ و ارتقای فرهنگ و سیاست در سال‌های بعد داشته باشد.سرلشگر محمدحسین باقری روز پنجشنبه در جشنواره مالک اشتر بسیج ادامه داد: کلیدواژه‌هایی مانند شجره طیبه، معراج اندیشه پاک اسلامی، لشگر مخلص خدا، میقات پابرهنگان و سرباز گمنام و... عبارت‌های زیبایی است که حضرت امام (ره) برای توصیف بسیج به کار می‌بردند.وی افزود: بسیج نهادی است که اگر در هر کشوری تأسیس شود چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد بود.وی هم‌چنین گفت: بسیج تنها نسخه نجات بخش کشور است.

چهره ضدانقلاب تغییر کرده است

فرمانده کل سپاه با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این‌که بسیج نقطه مقابل جریان ضدانقلاب است،‌ گفت: شناخت ضدانقلاب امروز بسیار سخت شده و با ضدانقلاب‌های مسلح اول انقلاب تفاوت دارند.سرلشگر محمدعلی جعفری سپاه صبح روز پنج‌شنبه در جشنواره مالک اشتر بسیج با بیان این‌که «بسیج شجره طیبه‌ای است که بقای انقلاب اسلامی به آن وابسته است»، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هرچه می‌گذرد و به عمر 40 ساله خود نزدیک می‌شود عزت و عظمت آن بیشتر بر همه آشکار می‌شود و بدون تردید بسیج و بسیجیان نقش تعیین‌کننده و محوری در این توفیق و راه الهی داشته و دارند.وی افزود: بسیج بخش عظیمی از مردم مومن انقلاب هستند که دل در گرو یاری دین خدا دارند.

مهلت دوهفته‌ای معاون رییس‌جمهور به استان قم

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان قم دو هفته فرصت داد تا اقداماتی را که در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است، تدوین و اجرا کند.زهرا احمدی‌پور که امروز چهارم آذرماه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان قم حضور یافته بود، خطاب به اعضای کارگروه‌های مختلف این ستاد قم، یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی به عنوان یک ستاد معین برای استان‌های قم و همدان باید پیشرفت‌های عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی را در این دو استان رصد و گزارش‌های مربوط را به ستاد اقتصادی مقاومتی ارسال کند. تا کنون ۱۵ جلسه در این استان برگزار شده، بنابراین بخشی از داده‌ها که وارد سامانه شده باید کنترل شود و پیشرفت‌های انجام شده در آن جلسات مورد بررسی قرار گیرد.او افزود: باید بررسی کرد چه اقداماتی برای برطرف کردن مشکلاتی که قبلا اعلام شده بودند انجام شده است و جمع‌بندی این مشکلات نیز اعلام شود و در جلسه بعدی در دستور کار قرار گیرد. همچنین باید با همکاری کارگروه‌های مختلف، مشکلات دسته بندی شود و با توجه به این‌که تا کنون ۱۵ جلسه برگزار شده است باید از کلیات فاصله گرفت.

تعطیلی طلافروشی‌ها در اعتراض به بالا بودن مالیات بر ارزش افزوده

در حالیکه خبرهایی مبنی بر تعطیلی مغازه‌های طلافروشی در پاساژهای تهران، نور و بازار زنجان به دلیل اعتراض به بالا بودن میزان مالیات بر ارزش افزوده مطرح شده است، اتحادیه طلافروشان تهران این موضوع را رد نکرد و رییس اتحادیه طلا و جواهر زنجان نیز تعطیلی طلافروشی‌های این استان را به دلیل بالا بودن میزان مالیات بر ارزش افزوده تایید کرد.سید محمد صفایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتراض بازار طلا فروشان زنجان نسبت به بالا بودن مالیات بر ارزش افزوده طلا عنوان کرد: در دو روز گذشته حدود هفت - هشت مورد برگه مالیات ارزش افزوده با مبلغ ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون ابلاغ شده است که مربوط به سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ می‌شده است.

رتبه ایران در وضعیت شادکامی؟

یک گزارش بین‌المللی، با بررسی وضعیت ۱۵۶ کشور نشان می‌دهد با وجود اینکه ایران از نظر شاخص‌های «شادی» هنوز در وضعیت مناسبی قرار نگرفته و رتبه ۱۰۵ را در بین کشورهای مورد بررسی در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده، ولی طی سه سال گذشته (از سال ۲۰۱۳ به بعد) وضعیت کشور در این شاخص بهبود یافته است.

پیشنهاد جدید وزیر ارشاد و فرهنگ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به پاس خدمات بی‌شائبه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در ترویج معارف دینی ضروری است روز مداح و جایزه ویژه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی نام‌گذاری شود.رضا صالحی امیری بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم سومین روز ارتحال استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی با تأکید به شخصیت کم‌نظیر این مداح اهل‌بیت تصریح کرد: مؤذن‌زاده یکی از اسطوره‌های جهان تشییع است و لازم است راه و منش شخصیت‌های بزرگی همچون او تداوم یابد.وی با تأکید به اینکه استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی دستاوردهای قابل‌توجهی برای ملت ایران به یادگار گذاشته است، متذکر شد: راه و منش بزرگانی همچون مؤذن‌زاده می‌بایست از سوی نسل‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

علت سانسور راهپیمایی اربعین از نظر ایت الله جنتی

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در سخنان پیش از دستور جلسه این شورا، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) با اشاره به راه‌پیمایی عظیم اربعین امسال، اظهار کرد: از زوار میلیونی امسال اربعین تقدیر می‌کنم که این زائران کربلای معلی، چشمان همگان را خیره کردند و دشمنان از ترسشان حاضر نشدند خبر این اجتماع بزرگ را منتشر کنند و آن را سانسور کردند و این نشانه عظمت و اقتدار این حرکت عظیم می‌باشد و بحمدالله سال به سال این مراسم با شکوه‌تر می‌شود و با وجود بسیاری از مشکلات، مردم عاشقانه سختی‌ها را تحمل می‌کنند و به زیارت نائل می‌شوند و اجر خود را می‌برند. دبیر شورای نگهبان ضمن قدردانی از زوار شرکت کننده در مراسم اربعین و میهمان‌نوازی عراقی‌ها، گفت: دشمنان از ترسشان حاضر نشدند خبر این اجتماع بزرگ را منتشر کنند و آن را سانسور کردند.

آغازگر توقف برجام ما نخواهیم بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ورود آمریکا به مرحله خط قرمز و عملی کردن تهدیدات ترامپ واکنش جدی ایران را به دنبال دارد. علاالدین بروجردی گفت: وضعیت پیش‌آمده جدید است و پیش‌ازاین امکان برخورد با آمریکا وجود نداشت اما با توجه به تخلفات متعدد آمریکایی‌ها ازجمله تمدید تحریم 10 ساله، مجلس در حال بررسی یک طرح در این زمینه است که پاسخ متقابل به اقدامات آمریکا دهد. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

قیمت تیبا و پراید در عراق چند است؟

خودروی تیبا ایرانی (طیبه در عراق) مدل 2016، مبلغ 12 میلیون دینار معادل 34 میلیون و 320 هزار تومان . یک مدل دیگر تیبا در عراق 9.5 میلیون دینار معادل 27 میلیون و 170 هزار تومان. پراید وانت سایپا 151 معادل 8 میلیون دینار معادل 22 میلیون و 880 هزار تومان است. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

علم الهدی وقت اضافی ندارند به موضوعات کم اهمیت بپردازند

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده شهرستان های سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما همیشه از حاشیه سازی های سیاسی آسیب دیده است، اتفاقاتی که در مشهد افتاد یک حاشیه سازی سیاسی است. وی افزود: حاشیه سازی سیاسی یعنی این که خودمان کاری را اشتباه انجام دهیم و بعد آن را به نماینده ولی فقیه در استان نسبت دهیم. هاشمی گفت: آقای علم الهدی وقت اضافی ندارند که به این موضوعات کم اهمیت فکر کنند و این موضوعات موضوع مهمی برای ایشان نیست که بخواهند مداخله کنند. وی ادامه داد: اتهام زنندگان باید اتهام خود را ثابت کنند و یا اینکه عذرخواهی کنند، نباید حاشیه سازی کنیم و به مردم آدرس انحرافی بدهیم. عطارنیوز این خبر را منتشر کرد.

جمع آوری 5 میلیون امضا برای بازشماری آرای انتخابات آمریکا

جیل استاین، نامزد سبزهای آمریکا با اشاره به اشکالات بسیار در برخی از ایالت ها خواستار بازشماری آرا شده است. وی کارزار آنلاینی را برای بازشماری آرا در سه ایالت میشیگان، پنسلوانیا و ویسکانسین به راه انداخته و تاکنون پنج میلیون نفر این طومار را امضا کرده اند. برای بازشماری آرا در این سه ایالت به دو و نیم میلیون دلار بودجه نیاز است و تاکنون یک و نیم میلیون دلار از این مبلغ از طریق همین کارزار اینترنتی جمع آوری شده است. همزمان، روز چهارشنبه و پس از اتمام شمارش آرای این انتخابات، فاصلۀ آرای عمومی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب بیش از دو میلیون رای به نفع نامزد دموکرات ها اعلام شده است. تاکنون شکایت های بسیاری نیز از بی نظمی در روز انتخابات و صف های طولانی و همچنین اشکالات فنی در دستگاههای اتوماتیک رای گیری ثبت شده و بسیاری می گویند بهنگام ثبت نام نامزد خود، نام یک نامزد دیگر درج می شده است. در انتخابات ریاست جمهوری روز هشتم نوامبر، دونالد ترامپ با ۲۷۹ رای الکترال توانست بر هیلاری کلینتون پیروز و بعنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور معرفی شود. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.

ابراهیم جعفری می خواهد مکه را تخریب کند

سفیرسابق سعودی در بغداد که بخاطر اظهارات و تحرکات جنجالی و تنش آفرین از عراق اخراج شده است، درتازه ترین جنجال در شبکه های اجتماعی، وزیر خارجه عراق را متهم کرده که یک وزارت خانه عربی را گروگان گرفته است و قصد دارد مکه را تخریب کند. السبهان، به این دلیل به جعفری اتهام تخریب مکه را زده که در تلاش سعودی برای محکوم کردن نیروهای یمنی بخاطر شلیک به خاک عربستان اعلام تحفظ کرده است. وی گفته که جعفری یک وزارت خانه کشور عربی را ربوده و به گروگان گرفته است و سپس آن را یک مصیبت قلمداد کرده است. وزارت خارجه عراق 18 نوامبر جاری دربیانیه ای، تحفظ این وزارت خانه را نسبت به تصمیم سازمان همکاری اسلامی که در آن عربستان نیروهای حوثی (نیروهای مردمی یمن) را متهم به شلیک موشک به مکه مکرمه کرده بود، اعلام کرد. ایرنا این خبر را منتشر کرد.

محاکمه یک ایرانی در آمریکا بعد از بازداشت در اسلونی 

وکیل یک متهم آمریکایی ایرانی تبار که روز سه شنبه در نیویورک به اتهام تلاش برای فروش 200 فروند موشک زمین به هوا و نیز قطعات هواپیمای جنگی به ایران محاکمه شد ، در دادگاه اذعان کرد که موکلش نه تنها با جمهوری اسلامی ایران رابطه ای پنهانی نداشته بلکه در دوران دانشجویی خود در آمریکا از فعالان مخالف جمهوری اسلامی بوده و هدف او از معامله اسلحه با حکومت ایران کشاندن آنها پای قرارداد بوده است.به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه خبری "بیزنس اینسایدر" روز سه شنبه دادگاه منهتن نیویورک "رضا اولنگیان " آمریکایی ایرانی تبار 56 ساله را به اتهام تلاش برای خرید و ارسال سلاح به ایران و نقض قوانین تحریمی آمریکا علیه ایران، محاکمه کرد." لی گینزبرگ " وکیل اولنگیان پس از اتمام جلسه دادگاه از روند آن  ابراز ناخرسندی کرد.در صوت اثبات اتهامات اولنگیان او ممکن است به حبس از 25 سال تا حبس ابد محکوم شود.اولنگیان در اکتبر 2012 و هنگامی که می خواست فرودگاه شهر تالین اسلونی را ترک کند، از سوی ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر آمریکا دستگیر شد.

السیسی با روحانی دیدار می کند

"ترکی بن محمد" افشاگر سعودی در توییتر مدعی شد: «بزودی"عبدالفتاح السیسی" رییس جمهوری مصر با روحانی همتای ایرانی خود در تهران دیدار و گفتگو خواهد کرد و این دیدار در شرف صورت گرفتن است.»ترکی بن محمد در ادامه نوشت: «عربستان اینک در حال جمع آوری کردن مرید و هوادار است و به همین دلیل نماینده ملک سلمان به دیدار با عون رفت تا مسئله هدیه تسلیحاتی ریاض به ارتش لبنان را بعد از منصرف شدن آل سعود از دادن آن، مجددا پیش بکشد»وی ادامه داد: «مصر با مشاهده جنگ فرسایشی عربستان در یمن و از دست رفتن هواداران عربستان طی چرخش سیاسی، می خواهد با ایران کانال های دیپلماتیک ایجاد کند.»

 مصرف بالای لوازم آرایشی کمک به چرخه اقتصاد صهیونیستی است

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه پرفروش‌ترین بازار در بازار جهانی بازار زن و استفاده‌های جنسی از آن است‌، گفت: طبق آمار گفته شده ایران یکی از پر مصرف‌ترین کشورهای وارد کننده لوازم آرایشی است و به معنای چرخاندن موتور ده‌‌ها کمپانی یهودی و صهیونیستی است‌.وی با اشاره به اینکه زن نقش اصلی در اصلاح یا فساد الگوی مصرف خانواده دارد گفت: زن می‌تواند تجمل گرایی، اسراف و چشم و هم چشمی را دنبال کند و هم می‌تواند اقتصاد خانواده، کشور و جامعه جهانی را مدیریت کند.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.

خبر قاضی سراج از مرجع رسیدگی به پرونده حقوقهای نجومی

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تصمیم گیرنده نهایی در رابطه با حقوق های نجومی دادسرا است.درباره حقوق های نجومی و نامتعارف و سازوکار رسیدگی به آن عنوان داشت: ما لیست را به دادسرا فرستاده و دادسرا رسیدگی میکند.رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود:ما کل لیست را به دادسرا ارسال کردیم و دادسرا باید تصمیم گیری کند.این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.

سفر کمیته بررسی لغو سخنرانی علی مطهری به مشهد


اصغر سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به  لغو سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس در مشهد، اظهار کرد: علی لاریجانی رئیس پارلمان، کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس را مسئول بررسی این موضوع کرده است.وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای از نمایندگان برای بررسی علل لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس، افزود: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس ، احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس و علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس در این کمیته حضور دارند.عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه قرار است این کمیته (جمعه 5 آذر) برای بررسی لغو سخنرانی علی مطهری به مشهد سفر کنند، تصریح کرد: قرار است در این سفر اعضای کمیته با مسئولان استانداری، سازمان اطلاعات، دادگستری و نیروی انتظامی برای بررسی این موضوع جلساتی را برگزار کنند.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.

پاسخ علی مطهری به روحانی که او را نجس خوانده بود

نایب‌رییس مجلس در صفحه اینستاگرامش به نامه اخیر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان که او را مورد انتقادات تندی قرار داده بود، واکنش نشان داد.


علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود نوشت؛


جناب آقای احمدرضا احمدی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان


با اهداء سلام، نامه‌تان به خودم را خواندم. از این که فردی مانند شما ملبس به لباس روحانیت است و خود را دانش آموخته حوزه علمیه قم و عضو هیئت علمی دانشگاه می‌داند متأسف شدم. لازم است نکاتی را به عرض برسانم:


1-نوشته‌اید «بعد از دو جریان تروریسم و ماتریالیسم که به اندیشه زلال آیت‌الله مطهری آسیب زده‌اند من به این اندیشه آسیب زده‌ام» در حالی که برعکس است، استاد مطهری به ماتریالیسم و تروریسم آسیب وارد کرد نه آنها به اندیشه ایشان، و قضاوت این که من آسیب زده‌ام یا نه با مردم است و ظاهراً این هم مانند مورد اول برعکس است.


2-از محتوای نامه شما آشکار است که از اندیشه آن بزرگمرد آگاهی کافی ندارید و صرفاً خواسته‌اید از نام ایشان به عنوان یک ابزار استفاده کنید.


3- سخن از اهانت به امام رضا علیه‌السلام به میان آورده‌اید. آیا بیان مشروع بودن و احتمال شرکت حتی معصوم در برنامه‌ای که مثلاً یک شعر عرفانی حافظ را با نوای خوش بخوانند، اهانت به ساحت معصوم است؟ اشکال شما این است که امام معصوم را در پشت ابرها تصور می‌کنید نه الگو و نمونه و قابل پیروی که ما باید خود را مانند او بسازیم. در واقع خودتان پاسخ خود را داده‌اید، زیرا گله کرده‌اید که چرا مراجع تقلید بنده را تکفیر نکرده‌اند؟ پاسخ این است: به این دلیل که آنها مرجع تقلید و اسلام‌شناس‌اند، اگر بنا بود مانند شما باشند که دیگر مرجع نبودند.


4- نوشته‌اید که دستان خود را پس از مصافحه با من خواهید شست چون بنده را نجس می‌دانید. خیالتان را راحت کنم که من اصلاً با فردی مانند شما مصافحه نخواهم کرد تا نیاز به شستن دستهایتان باشد،‌بهتر است روح و روانتان را از حقدها و کینه‌ها و هواهای نفسانی بشویید.


5- گفته‌اید اگر امام(ره) بود حکمی شبیه حکم آن بانویی که در مقایسه با حضرت زهرا(س) گفته بود الگوی من اوشین است، ‌درباره من صادر می‌کرد. یقین دارم که برعکس است، اگر امام با این سخنان شما مواجه می‌شد و اظهارنظر را لازم می‌دید، قطعاً جناب‌عالی را به خاطر عوام‌فریبی و استفاده ابزاری از مقدسات توبیخ می‌کرد.


6-گفته‌اید «اگر در مقامی نباشم که شما را مستحق اعدام بدانم قطعاً نجس می‌دانم». این سخن شما آن مثل معروف را تداعی می‌کند که خدا فلان حیوان را شناخت که به او شاخ نداد. خوشحالم که حاکم شرع نیستید و الا اکثر مردم را تكفير و اعدام می‌کردید. روحیه شما با گروه تکفیری صهیونیستی داعش سازگار است، خوب است به جای ماندن در استان گلستان به کمک آنها در موصل بشتابید که برادران شما در آنجا سخت در خطرند.
4/9/95
علی مطهری




تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳۶
انتشار یافته: ۲۴
لقمه حلال فرزندی همچون علی مطهری تربیت میکند عجب جواب دندان شکنی
باسلام خدمت آقای احمدی.حرفهای شما به آقای مطهری را قبول ندارم و پاسخ آقای مطهری قابل تحسین است.
افسوس افسوس صدافسوس اینکه کسی بخودش اجازه دهد یادگار شهید مطهری را نجس بخواند در واقع اهانت کرده به خود شهید مطهری
اما آقای علی مطهری وقتی که امام حسین (ع) راکه نوه پیامبر بود کافر خطاب کردند وبه شهادت رساندند
دیگر شما چه انتظاری دارید ؟
البته بنده دلیل این اهانت ها را می دانم وآن این است که اگر همه نمایندگان مجلس ستاره باشند شما مثل خورشید در مقابل همه آنها می درخشید واینجاست که شبپره ها چشم دیدن آفتاب را ندارند.
دیدگاه آقای مطهری نسبت به امور کشور کاملا قانونی است . صراحت کلامی که دارن به پشتوانه همین نگاه قانونی می باشد . حالا اگه بعضی ها با قانون مشکل دارن خوب مشکل از خود آنهاست .
به عنوان یک عاشق حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای شما بهترین ها رو ارزومندم جناب مطهری. خوشحالم از وجود آزادمردانی چون شما
امثال این آقاازسخنشان پیداست چقدرمودبند.اینهامی خواهند مردم را به بهشت ببرند!!!!! مطهری حداقل حرف دل مردم رو می زند.
انصافا آقای مطهری با این پاسخشان جواب دندانشکن و هشدار جدی به افراد نون به نرخ روز خور دادند. شایسته و لیاقت شما بیش از اینهاست علی جان، حقا که مانند مولایت علی(ع) پوزه داعشی های وطنی را بخاک میمالی!
تشکر از شما که حرف هایت را با هیچکس هماهنگ نمیکنی و آزاد مرد و حقیقت گو هستی!
دوستت داریم و به خود میبالم که نماینده ی چون تو را در خانه ملت دارم.
احسنت به این شیرمرد جناب مطهری عزیز
بیایید همه با هم برای حفظ وجود علی مطهری دعا کنیم و از خدا بخواهیم افرادی مثل او را در کشور ما بیشتر کنه.
درود خدا بر آقای علی مطهری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
چرا علی مطهری دنبال حقوق های نجومی را نمیگیرد یا از غارت صندوق ذخیره فرهنگیان حرف نمی زندوپی گیری نمی کند. آیا مشکل مردم ارکستر است..اگر شهید بزرگوار مطهری عزیز بودند به او چه می گفتند.قطعا روش شهید مطهری این نبود.
از تابناک انتظار نداشتم
موضوع خبرتون راجع به اتهام به آقای مطهری و نجس خوندن اون توسط روحانی ایهام داره
امیدوارم عمدی نبوده باشه
در یکی از کتاب های شهید مطهری می خواندم عده ای در کنار واگن قطار بازی می کردند. و تا قطار حرکت نمی کرد کسی با هاش کاری نداشت. زمانی که حرکت می کرد دنبالش می کردند و با سنگ و چوب میزدندش
حالا حکایت علی مطهری است چون حقایق را بیان می کند تحملش ندارند و به او توهین می کنند.
سلام ؛ آقای احمدی انصافا با حضور افرادی مثل ما باید هم وضع فرهنگی جامعه به این صورت باشد
. احسنت به فرزند هید مطهری که یک آزاد مرد است .
زنده باد مرد بزرگ سرزمین پارس امیرکبیر نوین ایران ، افتخار میکنم به وجود نکو مردی که وارث علم و ادب پاک و تربیت صحیح ایرانی است، اقای احمدی اماده شید که بغدادی جانشین میخواد
سلام از خودم شرمنده ام که این روحانی بچه محل من است درود بر علی مطهری
با اینکه نظر من هم به حرف های مطهری نزدیکه اما نمیدونم چرا احساس کردم بقیه نظر ها کپی همدیگه است انگار همشو یک نفر نوشته .
ارزش علی مطهری تنها در یادگار شهید بودنش نیست بلکه در این روزگار تملق گویی آزاده بودن و بی هراس از حق گفتنش ارزش بزرگ اوست. چه یادگاران شهدا که در برابر ناحق سکوت کردند دم برنیاوردند.
حیف از لباس مقدس روحانی که به تن این شخص است وحیف ازآن مسئولیتی که به این روحانی داده شده
از معدود مباحثی بود که کاملا با آقای مطهری هم عقیده ام ،در این زمینه هم به آقای مطهری به خاطر شهامت در بیان و هم به ملت به خاطر داشتن چنین نماینده ای تبریک می گویم.
امام رضا (ع ) هم مثل انسان های عادی خانواده داشتند عبادت می کردند، به تفریح و تفرج می پرداختند، بر عکس بسیاری از آقایآن و آقازاده ها با وجود امام بودن همانند جد خویش در مزارع کار می کردند و از حاصل دسترنج خود به ایام کمک می کردند، در مناسبت های مختلف در جشن و شادی و یا سوگواری مردم شرکت میکردند، یکی از شادی های پاک و حلال این زمان موسیقی پاک و سنتی ایرانی است که در حقیقت متن و محتوای آن ترجمان قرآن است، شک ندارم بر عکس بعضی کوته فکران امام رئوف ما این هنر و این موسیقی را نیز تائيد می کردند.
همچنان که مقام معظم رهبری ورزش های قهرمانی و ورزشکاران آن ها را تائيد نموده و بارها قهرمانان ورزشی دختر و خانم که مقام های جهانی کسب نموده اند را به حضور پذیرفته و مورد تقدیر قرار دادند، مواردی که یقینا از سوی پایداری ها قابل تحمل نبوده و نیست.
آیا شما باور میکنید کسی که میتواند با این پول یک اتوموبیل ژاپنی روز بخرد پراید بخرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا اگر شما با همچنین موقعیتی برخورد کنید تیبا میخرید یا یک اتوموبیل با کیفیت خارحی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود بر علی مطهری-آقای مطهری همه مردم شما را مشناسند و اینها را هم میشناسند .بگذارید بگویند اشکال ندارد (حساب که پاک است از محاسبه چه باک است)
اتفاقا سخنان فرزند خلف استاد مطهری برای امثال علم الهدی بسیار مهم است که با تمام توان سعی در لغو سخنرانی میکند
انشاا.. حضرت رضا جواب این قانون شکن ها را خواهند داد
درور بر مرد عاقل با سواد وبا شعور جناب اقای مطهری عزیز شیر مادر حلالت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل