بازدید 3055

مجری صداوسیما در وزارت‌ورزش ماندنی شد

مازیار ناظمی می‌گوید:وزیر ورزش با علی‌عسگری صحبت و او هم موافقت کرد تا ماموریت من تمدید شود. امیدوارم بیشتر بتوانیم در خدمت جامعه ورزش باشیم.
کد خبر: ۶۴۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 24 November 2016
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش در خصوص پایان ماموریت و تمدید آن در این وزارتخانه توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، مازیار ناظمی  درباره پایان ماموریتش در وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش در زمان محمود گودرزی درخواست تمدید ماموریت مرا داشت. سازمان صدا و سیما هم قوانین خاص خود را دارد و نمایندگانش در زمان خاصی می‌توانند در یک سازمان مامور باشند. با توجه به اینکه من 3 سال و نیم در وزارت ورزش بودم سازمان به نیروی خودش نیاز داشت به همین دلیل درخواست کرده بودند به محل حدمتم برگردم.
وی با بیان اینکه مسعود سلطانی‌فر با رئیس صدا و سیما در این خصوص دوباره مذاکره داشته‌اند، عنوان کرد: وزیر ورزش با علی‌عسگری صحبت و او هم موافقت کرد تا ماموریت من تمدید شود. امیدوارم بیشتر بتوانیم در خدمت جامعه ورزش باشیم.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش افزود: از جامعه ورزش هیچ وقت جدا نشدم و خوشحالم بخشی از بدنه رسانه کشور هستم. امیدوارم ارتباطی که بین ورزش و جوانان با رسانه فراهم شده بازهم ادامه پیدا کند. افتخار داشتم از 16 سالگی وارد صدا و سیما شده‌ام و الان هم در خدمت جامعه ورزش و وزارت ورزش و جوانان هستم.
ناظمی در پایان گفت: شعار و خواسته سلطانی‌فر در دوره جدید وزارت ورزش، "وزارت شنوا" است. شنوا برای شنیدن نقدها، حرف‌های پیشکسوتان، ورزشکاران، رسانه‌ها و همه مخاطبان وزارت ورزش و جوانان.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان