بازدید 5329

شاه اردن ایران را به مذهب‌گرایی و تروریسم متهم کرد

عبدالله دوم، پادشاه اردن، ایران را به شعله ور ساختن درگیری مذهبی در منطقه و حمایت از سازمان های تروریستی متهم کرد.
کد خبر: ۶۴۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 24 November 2016
عبدالله دوم، پادشاه اردن، ایران را به شعله ور ساختن درگیری مذهبی در منطقه و حمایت از سازمان های تروریستی متهم کرد.

به گزارش العالم، پایگاه الغد نوشت ملک عبدالله در گفتگو با شبکه خبری تلویزیونی "آی بی سی" استرالیا گفت: «ایرانی ها برگه های مختلفی برای بازی دارند که یکی توافق اتمی و دیگری حمایت از سازمان های تروریستی است».
 
وی گفت: «وقتی به ایران می نگری باید دیدت کامل، باشد. هنوز زود است که بفهمیم سیاست جدید آمریکا نسبت به آن چیست، هر کس دیدگاهی در این باره دارد اما به نظر من باید این دیدگاه در چارچوبی کامل باشد».     
 
یادآوری می شود که عربستان سعودی، امارات و اردن، حزب الله لبنان، گردان های قسام، جهاد اسلامی فلسطین، بسیج مردمی عراق و انصار الله یمن را سازمان های تروریستی می دانند اما از گروه های تروریستی مانند طالبان، القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کنند.
 
اردن پناهگاه تروریست های حزب بعث منحله عراق و بسیاری از گروه های تروریستی مانند هیات علمای مسلمان، حماس عراق و ارتش نقشبندیه است که مسئول ریخته شدن خون هزاران عراقی به دلایل مذهبی هستند.    
 
همچنین پایگاه های جبهه النصره، جیش الاسلام و احرار الشام از مهمترین گروه های تروریستی در سوریه در اردن بوده و سازمان سیا اعضای آن را از طریق اتاق بد سابقه موک در این پایگاه ها آموزش داده و به سوریه اعزام می نماید.
 
پادشاه اردن اولین شخصی بود که با سخن گفتن درباره هلال شیعی، از تهران تا بیروت، شعله جنگ مذهبی را برافروخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر