بازدید 40033
۱

نظر عجیب یک نماینده مجلس درباره ازدواج مجدد/ هدیه متفاوت استاد بزرگ موسیقی در روز تولدش

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۴۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 23 November 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۱
چرا عجيب؟ اتفاقاً نظر درستيه! چرا مرد بايد زن دوم بگيره؟! الان همه مي گن خدا گفته! آخه بقيه آيه رو هم بخونيد كه نوشته نمي توانيد همان يكي بس است! بعضي از مردها چون توهم دارن فكر مي كنن مي تونن! بعد كه خانواده از هم پاشيد و زن ها بدبخت شدند، مرد هم سرگردان، بچه ها هم با نفرت بزرگ شدند كسي نمي گه حكم خدا بود؟! جامعه اي كه خانواده اش از هم بپاشه، تكليفش معلومه!
از همون اول هوسرانيه، سر خودتون هم كلاه نزارين، الان همه دستورات الهي انجام شده فقط اين يكي مونده كه از متشرع و غير متشرع براي اين حكم خدا دم تكون مي دن؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل