بازدید 10479
۶

یک اتفاق عجیب برای خودروی سرقت شده

کد خبر: ۶۴۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 23 November 2016
اعتماد نوشت: ٢٥ آبان‌ماه، زنی با کلانتری ١٢٦ تهرانپارس تماس گرفت و گفت که ماشین پرایدش در خیابان ٢١٨ شرقی تهرانپارس به سرقت رفته است.

 قرار شد بازپرس شعبه چهارم سرقت دادسراي تهران (بازپرس عموزاده) پرونده اين سرقت را پيگيري كند تا اينكه ظهر روز ٢٦ آبان‌ماه زن به همراه دخترش براي بازديد از خانه‌اي اجاره‌اي به بنگاهي درتهرانپارس رفتند.

صاحب بنگاه زن و دختر  را براي ديدن خانه در خيابان ٢١٦ غربي تهرانپارس برد و همين كه صاحبخانه در را باز كرد زن خودروي سرقت شده‌اش را در پاركينگ او ديد. زن با پليس تماس گرفت و جريان سرقت را با آنها درميان گذاشت. با حضور پليس در محل معلوم شد مرد ٤٠ ساله‌اي در آن ساختمان زندگي مي‌كند كه روز گذشته خودرو را به پاركينگ خانه آورده است.

پليس همين كه وارد خانه سارق شد مقدار زيادي لوازم خودرو كشف و مرد سارق را بازداشت كرد. با حضور مرد در بازداشتگاه معلوم شد سارق سابقه كيفري در پرونده خود دارد. تحقيقات بيشتر براي كشف ديگر جرايم احتمالي سارق ادامه دارد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
عجب شانسی ...
جالبه ، چه شانسی داشتند . دزدها اغلب در محله ای که زندگی میکنند دزدی میکنند چون اولا به کوچه پس کوچه ها و راههای در رو محل آشناترند و ثانیا سریعا ماشین را داخل پارکینگ میکنند . ماشین ما را هم محرم امسال دزدیدند و دو روز بعد چند کوچه بالاتر بدلیل اتمام بنزین رها شده بود .
خوب دزد بوده برده خونه تا سر فرصت به بالاترین قیمت بفروشه.چیز عجیبی نیست.انگار دزدها خانه ندارند؟ چی باعث شده ما فکر کنیم که دزدها لبخند نمیزنند و آدمها را فریب نمیدهند؟ چی باعث شده فکر کنیم هر کسی خانه دارد و از خرابه های بیرون شهر بیرون نمی آید دزد نیست؟ یا هر کسی زن و بچه دارد نمیتواند دزد باشد؟ ایضا مواد فروش و ایضا همه خلافکارهای دیگه. این خبر شما با این تیتر عجیب است.نه ماجرای دزدی ماشین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
یک کم به اون سلولهای خاکستری مغزت فشار بیار
حسینی تبار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
واقعا تو دیگه کی هستی؟؟؟
یک بار دیگه خبر رو بخون
عجب مال حلالی داشته اون زنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان