tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
۷۸۱۹بازدید
۲
کد خبر: ۶۴۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 23 November 2016
امتیاز خبر: 86 از 100 تعداد رای دهندگان 7819
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
 
طرح مشکل:
 
باسلام
اینجانب در تاریخ 95/03/08 یک دستگاه خودروی توسان فول آپشن 2016 از شرکت عظیم خودرو پیش خرید نمودم ومقرر شد که در تاریخ 95/08/30 خودرو اینجانب تحویل گردد. ولی در تماس تلفنی جدید که با شرکت داشتم گفتند که خودرو شما در تاریخ 95/01/10 تحویل داده خواهد شد. تا بحال بهانه شركت نبود مجوز شماره گذارى بوده اما در حال حاضر كه اين امر ميسر گرديده ديگر بهانه اى متصور نيست كه تاخير در تحويل خودرو منوط به آن باشد و همچنین دیرکرد در تحویل دادن خودرو باعث افت مدل آن خواهد شد و باعث ضرر مشتری خواهد شد .همچنین اینجانب قصد صحبت کردن با مدیریت مجموعه عظیم خودرو را داشتم که جوابگو نبودند.خواهشا رسیدگی کنید.
 
توضیح تابناک:
طي نامه ارسالي با شماره 113/481 مورخ 95/08/22 به روابط عمومی عظیم خودرو  متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه به بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.
شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اس تی لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
نکنه عظیم خودرو هم یواش یواش آره
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
وضعیت بدتر از این ماجرا در شرکت پرشین پارس که با شعار اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو ، اخیراً به ( کارما ) تغییر نام داده وجود داره . آنها نه تنها در قبال تاخیرات پاسخگو نیستند بلکه جریمه تاخیری که خودشان در قرارداد متعهد شده اند را به مشتری پرداخت نمی کنند . تا زمانی که قصد خرید دارید مثل پروانه به دورشما میگردند و به محض آنکه پول را پرداخت کردی به حال خود رهایت می کنند و هیچکس پاسخگو نیست .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: