بازدید 22530

وضعیت اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در روز سه‌شنبه

کد خبر: ۶۴۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 22 November 2016
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز سه‌شنبه نیز همچون روزهای گذشته طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ مراد مرادی در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز سه‌شنبه، اظهار کرد:  برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در مواقع اضطرار ، در روز سه شنبه نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این محدودیت از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت، گفت: برابر روال چند روز گذشته در این ساعات تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را خواهند داشت و دیگر خودروها به دلیل ورود غیرمجاز به این محدوده توسط دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.
 
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح ضربتی پلیس برای برخورد با پلاک های مخدوش اظهار کرد: ماموران پلیس راهور با استقرار در اطراف ورودی های محدوده زوج و فرد با خودروهای که نسبت به پوشاندن پلاک اقدام کرده باشند برخورد کرده و ضمن توقیف وسیله نقلیه، رانندگان به دادسرا ارجاع خواهند شد.
 
به گفته مرادی محدوده زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه های نواب و چمران محدود می‌شود.
 
وی همچنین از آماده‌باش ماموران راهور در روزهای برفی خبر داد و از شهروندان خواست که در این ایام با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۱۶
هوا كه تقريبا سالم شده چرا اجازه نميدهيد مردم به طرح زوج و فرد ورود كنند. بجاي آن طرح ترافيك نفروشيد.
این چه قانونیه؟؟یعنی هر کسی که پول داشت و مجوز طرح ترافیک خرید فقط میتونند تردد کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
اینهم یکی از اون قانون شیر تو شیر ممکلت عزیزمونه سر مسئولین سلامت بقیه هم که به درک.
ینی فقط پولدارا میتونن از ماشیناشون استفاده کنن، اونایی که پول ندارن طرح بخرن برن زیر بارون و برف و سرما. بعد پولدارا با ماشینای لوکس یه لم بدن و لرزیدن زن و بچه مردم رو نگاه کنن که منتظر یه تاکسی باشن سوارشون کنه (البته اگه تاکسی باشه که دربستی سوار نکنه!)
اگر هزینه های مرتبط باخودرو شامل مبلغ بیمه عوارض ومالیات سال و........ را هم به نسبت روزهای زوج وفرد محاسبه کنند قانون خوبی است 365روز عوارض پرداخت میکنیم نصف این ایام مجاز هستیم ازخودرو استفاده کنیم
پشت دوربینها باستید و حرکت نکنید ، تا کی باید حقمون خرده بشه تا جیب دیگران پر بشه، مگه جرم کردیم محل زندگیمون تو زوج و فرده؟ بخدا مریض دارم برای درمان هر روز باید ببرمش بیمارستان، مریض زمین گیر رو با اتوبوس ببرم یا تاکسی؟ چقدر باید پول آژانس و آمبولانس باید بدم؟ از رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بززززرگگگ خواهشمندم جواب من رو همینجا اعلام فرمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
هر زمان که زیر پاخت درخت خرما سبز شد و از محصولاتش تونستی استفاده کنی همون موقع هم مسئولین محترم زحمت میکشن و جوابتون رو میدن.
با این طرح تهران رو برای پولدارها خلوت میکنید ؟ دمتون گرم . با این طرح هر کی پول نداره باید با الاغ در محدوده زوج و فرد تردد بکنه
بهترین کار برای ترافیک تهران طرح زوج وفرد ازدرب منزل به صورت دایم میباشد
یعنی محدوه زوج و فرد برای همه شماره ها برای همیشه ممنوع شد. مثل سی سال پیش که محدوده طرافیک برای مدتی مطرح شد، یا دو سه سال پیش که محدودیت زوج و فرد برای چند روز اجرا و بعدا ماندگار شد.
برای کسانیکه ملکشان داخل مخدوده است و ناچارا باید برای انجام امور واجب چه چاره ای اندیشیده شده است . هم عوارض سالیانه خوردو پرداخت می کنند هم عوارض نوسازی ولی در مواقع ضروری همانند بیماری نیز ناچارند از ماشین خود استفاده نکنند
کاش حداقل یکی از اعضای کمیته اضطرار ماشین طرح دار یا راننده نداشت تا درد عامه مردم را در اجرای اینگونه مصوبات ظالمانه درک می کردند.
حتما خبری است مردم نمی دانند
ای بابا نشدکه هر روز این وضع باشه! پس ما ماشین خریدیم نگاهش کنیم؟؟؟؟
واقعا دلتان برای هوای آلوده تهران سوخته ؟ زمان تردد در اتوبان همت دو برابر شده در صورتی که قبل از بین دو اتوبان رسالت و همت تفکیک میشد ،الان همه رو بردید یکجا آلودگی بیشتر میشه ،نکنه یک دیوار نا مرئی کشیدید بین این دو اتوبان ، فقط این کار شما به قشر ضعیف جامعه فشار میاره ، بی کفایتی شهرداری و راهنمای و رانندگی و کیفیت پایین بنزین تولیدی و . . . رو مردم باید پرداخت کنند ؟؟؟!!!!
ای بابا ساده اید ها . طرح رو ثابت کردن رفت پی کارش بقیش بازیه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار