بازدید 18093

واکنش ابتکار به آلودگی هوا: برنامه کاهش آلودگی هوا در دولت گذشته متوقف شد/مامور متخلف شهرداری فومن تعلیق شد

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 19 November 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۷
خواشمندم از مسولین محترم تابناک از جناب آقای نوبخت سوال فرمایند که مطابق کدام موازین قانونی و شرعی ،یارانه من بازنشته با ۱۴۵۰۰۰۰ تومان با داشتن یک فرزند دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دردانشگاه آزاد اسلامی .وداشتن دو داماد ویک نوه با ۶۶ سال سن که توان کارکردن هم ندارم ،را قطع نموده اند ، آیا ایشان با این موقعیت من میتوانند زنگی کنند ، من که شرمنده خانواده ام هستم دیگر چرا ؟ این بیعدالتی را در حق من رواداشته اند ،؟ لطفا از ایشان این در خواست من را سوال فرمایید ،متشکر میشوم ،انشأالله خدا خیر دنیا و آخرت نسیب تون نماید آمین ،با سپاس محمد عظیمی
آفرین بر تابناک که با انتشار تصویر مامور شهرداری حقش را کف دستش گذاشت.
تصویر اول بسیار پر معنی و خوب بود. توجه کنید 4 هفته اعتراض برای برکناری رییس جمهور به خاطر فساد مالی. تابناک از شما خواهشمندم دیگر تصویر یا گفته های ابتکار را منشر نکنید که دل مردم را به درد می آورد. ایشان از اول انقلاب به این اور به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر سازمان حفاظت محیط زیست چنبره زده اند آن وقت می گویند که رفع آلودگی هوا به 15 سال زمان نیاز دارد. یعنی ایشان تا 15 سال آینده باید رییس سازمان باقی بمانند. به خدا ما به قدری جوانان با استعداد داریم چرا به آنها فرصت نمی دهید.
سلام
وقتی سرکار خانم ابتکار در دولت اسبق طرح تولید خودرو الکتریکی اقای ارین را نداشتن توجیه محیط زیستی میدونن معلوم که ایشون دید بلند مدتی واسه الودگی هوادارن .
بشکند اون دست نامحرمی که بر جان و جسم مادری بلند شود. السلام علیک یا فاطمه الزهرا و السلام علیک یا زینب الکبری
خانوم ابتکار خدا قوت
تعلیق دیگه چیه؟باید اخراج و بازداشت بشه.
من توضیحات شهردار فومن رو در مصاحبه با علی ضیا دیدم.
با کمال وقاحت میگه همتون اشتباه میبینید سیلی زده به پشتش نه صورتش
بنظر من استاندار و شورا بحای ماله کشی باید شهردار و مسولین مربوطه تا خود اون دیوانه رو اخراج کنن.
چرا آبروی یک سیستم رو برای یک روانی بیشعور هزینه میکنید؟
خانم ابتکار نمیشود علیرغم اشتباهات زیادی که دولت گذشته در امور مختلف داشته گناه بی تدبیری سازمان محیط زیست را که عموم مدیران ان در دولت قبل هم بوده به گردن دولت دکتر احمدی نژاد انداخت میتوانید بگویید چه برنامه قانون مندی را تدوین کرد ه اید که با تغییرات دولت ها نتوان تغییرات عمد ه ای در ان داد چند لایحه به مجلس قبل و فعلی ارایه داد هاید و....
با این برخورد زشت مامور شهرداری و هزاران مورد دیگه که ممکنه مردم عزیز شاهد اون باشن خواهشمندم خودمان را انسانهای با فرهنگ و باتمدن 3000 ساله و ... ندونیم. وجدانا چی داریم بهش بنازیم بعضی از ماها که آبروی اسلام و قرآن رو هم بردیم با این حرکات زشت و زنندمون !
خاک برسر اون ادم بیشعور که دس رو زن بلند میکنه
خانم ابتکار چرا استعفا نمی دید شاید برای الودگی هوا فرجی بشود
خدا پدر دولت سابق را بیامرزد وگر نه امثال خانم ابتکار چطور بی کفایتی خودشون رو توجیه می کردند.
مشگل آلودگی تهران مصداق این شعرسعدی هست
حیف ازاین مزرعه که آب برده است
چشم دهقان جگرسوخته را خواب برده است
اُف بر ما که اسممون مرده
انصاف است بر صورت گرسنه سیلی زدن؟
الا یاأهل العالم انَّ أُمیَ الفاطمه س ضربوها....وقتلوها مظلوما
ازمسئولان ومديران زحمتكش،كم توقع ، امين ، ذخاير پرارزش نظام وخلاصه دولت راستگويان خواهش مندم خجالت راكنا ر گذاشته تمام معضلات ومشكلات بشريت از روز ازل تا قيامت را برعهده احمدي نژاد قرارداده تانامبرده پاسخگوي تمامي اين معضلات باشد.
وقتی ارگان مهمی مثل شهرداری به جای آدم با تحصیلات مرتبط و دانا از اراذل و اوباش در دم و دستگاه استفاده میکنه و این امور معمولا خانوادگی و دوستان و آشنایان میشه نتیجه میشه گستاخی این مامور شهرداری.....
دولت اقای روحانی مدیون دولت سابق هست . والا چطور می خواست بی برنامگی و و بی تدبیریش رو توجیه کنه!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل