بازدید 12953
فوتبال اروپا امشب باتساوی غول های انگلیس در اولدترافورد آغاز شد

حباب رویاهای مورینیو مقابل ونگر، دقیقه89 ترکید

در دقیقه هشتاد و نهم، حرکت عالی الکس چمبرلین از سمت راست زمین و سانتر دقیق او برای ژیرو با ضربه سر عالی این بازیکن فرانسوی که تنها برای 10 دقیقه در زمین حضور داشت، وارد دروازه داوید دخیا شد تا حباب رویای مورینیو در دقیقه آخر بترکد.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 19 November 2016
دو تیم منچستریونایتد و آرسنال از ساعت 16 امروز به وقت تهران در استادیوم اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی نه چندان جذاب با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در دقیقه هفتم بازی، اولین موقعیت خطرناک به وسیله آرسنالی ها به وجود آمد. سانتر مونرئال در بین راه به رشفورد برخورد کرد و در نزدیکی های نقطه پنالتی به ولکات رسید. ضربه سر ولکات در نزدیکی های تیر دوم به الکسیس سانچز رسید. ضربه سر سانچز اما عرض محوطه جریمه را طی کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم، پل پوگبا به زیبایی الننی را در سمت چپ محوطه جریمه آرسنال جا گذاشت و توپ را به نزدیکی محوطه شش قدم فرستاد، اما کسی از هم تیمی هایش در آنجا حضور نداشت که از توپ استفاده کند.


در دقیقه هفدهم، الکسیس سانچز به خاطر تکل بد روی پای آندر هررا با کارت زرد جریمه شد. در دقیقه نوزدهم، پاس اشتباه الننی موجب شد تا رشفورد در میانه های زمین توپ را بگیرد. او با طی کردن طول زمین، در نهایت آن را برای پوگبا و مارسیال سانتر کرد. هیچ کدام از این دو بازیکن فرانسوی به توپ نرسیدند و پوگبا در موقعیت آفساید قرار داشت.

در دقیقه بیست و پنجم، متئو دارمیان به خاطر خطا روی ولکات با کارت زرد مواجه شد. در دقیقه بیست و نهم، شوت آندر هررا از بیرون محوطه جریمه با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. 

در دقیقه سی و پنجم و در صحنه ای مشکوک، آندره مارینر تشخیص داد که مونرئال با خطا والنسیا را در محوطه جریمه خودی متوقف نکرده است و خطای پنالتی را به نفع منچستریونایتد اعلام نکرد. این تصمیم با واکنش شدید مورینیو همراه بود. در دقیقه سی و هفتم، پاس خوب پوگبا به ماتا با شوت این بازیکن اسپانیایی از پشت محوطه جریمه همراه بود، اما پتر چک به خوبی موفق به دفع این توپ شد.

در دقیقه چهلم بازی، پتر چک موفق شد بار دیگر یونایتد را از گلزنی باز دارد. شوت آنتونی مارسیال از نزدیکی های لبه محوطه جریمه با واکنش چک به کرنر رفت.

نیمه اول موقعیت دیگری نداشت و با همین نتیجه پایان یافت.

در دقیقه پنجاه و پنجم، اشتباه پوگبا موجب شد تا تئو ولکات و الکسیس سانچز همکاری خوبی را با یکدیگر شکل دهند و به پشت دفاع یونایتد نفوذ کنند. در نهایت اما پاس رو به عقب ولکات به وسیله بازیکنان یونایتد به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه شصت و سوم، آنتونی مارسیال از بازی بیرون رفت و وین رونی جای او را در زمین گرفت. همچنین دالی بلیند نیز به جای متئو دارمیان که کارت زرد داشت، وارد زمین شد.

در دقیقه شصت و هشتم، سرانجام اولین گل بازی به وسیله منچستریونایتد به ثمر رسید. همکاری پوگبا و هررا در سمت راست زمین به پاس کات بک عالی هررا به ماتا ختم شد و این هافبک باتجربه اسپانیایی نیز با پای چپ موفق شد تا دروازه نیمه خالی پتر چک را باز کند.

در دقیقه هفتاد و یکم، منچستریونایتد خیلی سریع برای به ثمر رساندن گل دوم اقدام کرد. سانتر زمینی وین رونی از سانتر زمین در گوشه زمین به مارکوس رشفورد رسید و تلاش این بازیکن برای سانتر زمینی توپ نیز به یک ضربه کرنر برای یونایتد ختم شد.

در دقیقه هفتاد و سوم، اولیویه ژیرو به جای الننی به زمین آمد. در دقیقه هفتاد و هشتم، سانتر الکسیس سانچز به تیر دوم منچستریونایتد از همه گذشت و به بیرون رفت. در دقیقه هشتاد و پنجم، خوان ماتا با تشویق هواداران منچستریونایتد از زمین خارج شد و مورگان اشنایدرلین به جای او وارد زمین شد. در همین دقیقه، الکس اوکسلید چمبرلین به جای کارل جنکینسون وارد زمین شد.

در دقیقه هشتاد و نهم، حرکت عالی الکس چمبرلین از سمت راست زمین و سانتر دقیق او برای ژیرو با ضربه سر عالی این بازیکن فرانسوی که تنها برای 10 دقیقه در زمین حضور داشت، وارد دروازه داوید دخیا شد تا حباب رویای مورینیو در دقیقه آخر بترکد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر