بازدید 43693
بسته خبری «تابناک»؛

کنایه های تند امام جمعه کرج به روحانی/نماینده مجلس: آمریکا به ۵۲ کشور مستقل تجزیه می‌شود/خون چینی هم به بازار آمد/درخواست وزیرخارجه احتمالی ترامپ برای براندازی جمهوری اسلامی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:روحانی برنده انتخابات 96 است؛قیمت احتمالی دلار در بودجه سال آینده و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 18 November 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ایالات متحده به ۵۲ کشور مستقل تجزیه می‌شود

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیش بینی ها نشان می دهد که روند افولی ایالات متحده موجب می شود که این کشور به 52 کشور مستقل تجزیه ‌شود و این مسئله در آینده رخ می دهد و پس از آن این کشورهای جدید تأسیس در سازمان ملل به ثبت می رسند. جواد کریمی قدوسی،گفت: با توجه به وضعیت کنونی آمریکا و احتمال منازعات داخلی در این کشور، این احتمال می رود که مقامات کاخ سفید برای فرار به جلو و انحراف اذهان عمومی این کشور، یک نزاع بین المللی را رقم بزنند تا به این وسیله یک اجماع داخلی در آمریکا ایجاد شود. از این رو پیش بینی می شود که آمریکایی ها در منطقه دریای جنوبی چین با کشور چین، در حوزه اقیانوس آرام با روسیه و در منطقه خلیج فارس و خلیج عدن با جمهوری اسلامی وارد تنش نظامی شوند، البته امکان دارد که برای مقابله با ایران به صورت نیابتی از سعودی ها استفاده شود. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

طرح تأسیس وزارت محیط زیست با بیش از ۸۰ امضا در حال پیگیری

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به دلایلی که باعث شد طرحی برای تأسیس وزارت محیط زیست تدوین کند،گفت: در حال حاضر "سازمان محیط زیست" به هیچ نهادی پاسخگو نیست و کارهای منابع طبیعی،امور ارضی و محیط زیست به صورت موازی کاری انجام می شود،لذا هم باید کار های موازی حذف شود و هم این سازمان به نوعی ملزم به پاسخگویی شود. نماینده مردم نجف آباد،تیران،کرون درمجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز شهرهای بزرگ کشور مثل مثل اراک،مشهد،اصفهان، تهران و اهواز درگیر مسائل زیست محیطی هستند، عنوان کرد:با این حال معاونت ریاست جمهوری در این زمینه خود را پاسخگو نمی داند و از طرف دیگر هزینه های سنگینی برای منابع طبیعی،امور اراضی و محیط زیست صورت می گیرد که باید مورد بررسی قرار گیرد. وی ادامه داد:طرح تأسیس وزارت محیط زیست درحال حاضر بیش از 80 امضا دارد و در صورت پذیرش درصحن به کیمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارجاع می شود. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

روحانی برنده انتخابات 96 است

حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی، درباره شرایط روحانی در انتخابات سال 96، اظهار کرد: پیش‌بینی من درباره انتخابات سال 96 این است که رقابت در این انتخابات نسبت به سال 92 برای روحانی بسیار راحت‌تر است؛ چرا که او رقیبی جدی ندارد. وی خاطرنشان کرد: زمانی که کسی آقای روحانی را نمی‌شناخت و مردم قضاوتی درباره او نداشتند، او توانست با رای و استقبال بالایی رییس‌جمهور شود. حال که امروز مردم او را می‌شناسند و توانسته بزرگترین موفقیت تاریخی را برای ملت به ارمغان بیاورد و همچنین شر تحریم‌ها را از سر ملت ایران بردارد و فضای بین‌المللی را تغییر دهد و در داخل نیز فضای آشتی ملی و دوستی سیاسی حاکم کند، موقعیتش برای پیروزی در سال 92 خیلی فراهم‌تر و بهتر است. دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی درباره وضعیت رقبای روحانی در انتخابات پیش‌رو با بیان اینکه آنها دچار یک ضعف شدید هستند، اظهار کرد: متاسفانه رقبای آقای روحانی از ضعف شدیدی برخوردارند و نمی‌توانند اجماع کنند این در حالی است که چنانچه آنها اجماع کنند رقابت جدی‌تری شکل می‌گیرد و آقای روحانی و تیم ایشان از این رقابت که موجب پرشور شدن انتخابات می‌شود استقبال خواهند کرد. وی تاکید کرد: انتخابات با مشارکت حداکثری به صلاح کشور است و انتخابات پرشور زمانی اتفاق می‌افتد که رقابت میان کاندیداها خیلی تنگاتنگ باشد. وی همچنین درباره وضعیت اصولگرایان، گفت: اصولگرایان از این پتانسیل و قدرت برخوردار هستند که با اجماع بر روی یک شخصیت باکفایت به پرشور شدن انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر کمک کنند. این عضو ستاد انتخاباتی روحانی در انتخابات سال 92 خاطرنشان کرد: در عین حال که معتقدیم حضور اصولگرایان باعث پرشور شدن انتخابات می‌شود اما باید بگویم که چه انتخابات 96 پرشور باشد و چه کم‌سو برگزار شود برنده آقای روحانی است. ایسنا ای خبر را منتشر کرد.

خون چینی هم به بازار آمد

بر اساس آمار گمرک در 6 ماه منتهی به شهریور ماه سال جاری، بیش از 316 تن خون انسان و حيوان برای مصارف درمان ياپيشگيری ياتشخيص بيماری ،توكسين ها ،كشتهای موجودات ذره بينی به استثنای مخمرها وارد کشور شده است و در ازای آن 14,949,919 دلار به ارزش 457,697,985,053 ریال، ارز از کشور خارج شده است. این فرآورده های های خونی از کشور های آلمان ، امارات ، ایالات متحده آمریکا ، ترکیه ، کره جنوبی ، چین ، ایتالیا ، کانادا و قبرس وارد شده است و طبق آمار ترکیه با صادرات 261 تن و 163 کیلوگرم خون به کشور با ارزش دلاری 3,776,637 و ارزش ریالی 116,440,536,805 در رتبه اول و پس از آن ایتالیا با صادرات 19 تن 525 کیلوگرم به ارزش دلاری 4,389,778 و ارزش ریالی 133,960,335,571 در رده دوم قرار دارد. البته این بار اولی نیست که واردات خون در چند سال اخیر به کشور انجام می شود آمار گمرک حاکی از آن است که در سال 94 ، 61 تن و 333 کیلو گرم خون به ارزش دلاری 7,770,293 و ارزش ریالی 229,805,633,767 وارد کشور شده است . سال 93 نیز بی نصیب از واردات خون انسان و حیوان نماند و نزدیک به 84 تن و 525 کیلوگرم خون انسان و حیوان به ارزش 10 میلیون و 725 هزار و 625 دلار از کشورهای چین و آلمان و اتریش و ایالت متحده آمریکا و تایوان و ترکیه و سوئد و فرانسه به کشور وارد شده است. همچنین در سال 92،نزدیک به 22 تن و 533 کیلو گرم خون انسان و حیوان به ارزش سه میلیون و 975 و 67 دلار از هند،سوئد،فرانسه،ایالت متحده آمریکا ،اتریش ،آلمان و فرانسه و چین و ترکیه و تایوان به کشور وارد شده و در سال 91 نیز 132 تن و 696 کیلو گرم خون انسان و حیوان به ارزش شش میلیون و 174 هزار و 962 دلار از کشورهای چین ،تایوان ،بل‍‍ژیک ،دانمارک،کره و کانادا به کشور وارد شده است. سال 90،نزدیک به 352 تن و 364 کیلو گرم خون انسان و حیوان به ارزش یک میلیون و 997 زار و 293 دلار از کشورهای ایالت متحده آمریکا ،انگلستان ،دانمارک،و فرانسه و چین و آلمان و کانادا به کشور وارد شد. این درحالی است که پیش از این مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران گفته بود واردات خون و فرآوردهای خونی به کشور نداریم. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

قیمت احتمالی دلار در بودجه سال آینده         

تازه‌ترین خبرها از روند تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ حاکی از آن است که هیئت دولت در هفته آینده چند جلسه اختصاصی بودجه خواهد داشت تا ارقام و کلیات آن را نهایی کند. این در حالی است که بررسی‌ها برای تعیین نرخ دلار به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی بودجه همچنان ادامه داشته و احتمالا نرخی تا ۳۳۰۰ تومان تعیین خواهد شد. کمتر از ۲۰ روز دیگر تا مهلت قانونی تحویل لایحه بودجه به مجلس باقی‌مانده و اگر دولت به وعده خود برای زمان ارائه بودجه عمل کند تا ۱۵ آذرماه رئیس جمهوری لایحه را به مجلس خواهد برد. چندی پیش بود که سازمان برنامه و بودجه تبصره‌های لایحه سال بعد را به هیئت دولت ارائه کرد تا در نتیجه بررسی کابینه مصوب و با برگشت به این سازمان کلیات و ارقام نهایی و لایحه آماده شود. اطلاعات دریافتی ایسنا از این حکایت دارد که در روز یکشنبه هفته اخیر لایحه بودجه در دولت مطرح و بررسی اما جمع‌بندی نشده است. با این حال قرار است بعد از تعطیلات پیش رو دولت در روزهای متوالی هفته آینده یعنی از روز دوشنبه به بعد تشکیل جلسه داده و بررسی لایحه را تمام و نهایی کند.  

تحسین یک فیلم در نماز جمعه مشهد    

سید‌احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: آنچه برای ما قابل تقدیر است این است که برخی هنرمندان ارزشمند جامعه، فساد دشمن را در هنر هفتم به تصویر می‌کشند و در برابر دیدگان جوانان قرار می‌دهند؛ یتیم خانه ایران از جمله همین فیلم‌هاست که یک برهه تاریخی را به تصویر می‌کشد و حضور انگلیسی‌ها در ایران را در سال 1295 تا 1297 نشان می‌دهد و کشتار آن‌ها را به تصویر می‌کشد. نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: این جنایت انگلیسی‌ها در این فیلم به تصویر کشیده شده و اگر هنر پای انقلاب بیاید در بصیرت سیاسی ما چقدر موثر است؟ متاسفانه امروز در برابر این ناپاکی‌ها می‌بینیم اتحادیه اروپا می‌خواهد در ایران دفتر سیاسی باز کند و برخی از این مسئله ذوق‌زده شده‌اند و خبر آن را عنوان می‌کنند. فارس این خبر را منتشر کرد.

هیکل خواستار بازگشایی سفارت مصر در ایران شد

به نوشته پایگاه 'بوابه القاهره'، حسن هیکل که اقتصاددان و بازرگان است، در صفحه شخصی خود بر روی توییتر از مسئولان کشورش به دلیل عدم بازگشایی سفارت ایران انتقاد کرد. وی افزود: چگونه است که امارات با وجود اختلاف بر سر جزایر سه گانه با ایران رابطه دارد، جهان عرب و ترکیه با وجود اشغالگری 'اسرائیل' با آن رابطه دارند، اما مصر در تهران سفارت ندارد؟ حسنین هیکل نویسنده و روزنامه نگار معروف مصری که در 17 فوریه 2016 درگذشت نیز از بزرگترین طرفداران برقرای روابط دیپلماتیک بین کشورش با ایران بود. وی در آخرین مصاحبه قبل از وفاتش با روزنامه السفیر لبنان با حمله به عربستان سعودی و انتقاد از شخص ملک سلمان پادشاه این کشور به دلیل نقش گمرنگ سیاسی ، نظام عربستان را ناپایدار توصیف کرده بود. هیکل در سخنان خود کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را عقب مانده توصیف می کرد و می گفت: مصر، ایران و ترکیه سه قدرت برتر خاورمیانه هستند و عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس نقش حاشیه ای دارند. ایرنا این خبر را منتشر کرد.

 نمایندگی اتحادیه اروپا در ایران "کارخانه نفوذ" است

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: سه کشور اروپایی متخصصان و عناصر امنیتی خود را به‌عنوان سفیر به ایران فرستاده‌اند تا در کشور ما عامل نفوذی داشته باشند، این دفتر سیاسی اتحادیه اروپا چیست؟ سندی پس از برجام برای تنظیم روابط اتحادیه اروپا با ایران تنظیم شد که دارای چند ماده بود که شامل FATF و تضمین امنیت نفت و گاز اروپا توسط ایران و ماده سوم عدم برخورد با افراد دوتابعیتی بود.وی افزود: در میان نخبگان سیاسی ما متاسفانه برخی که در رأس مسئولیت هستند، دوتابعیتی هستند؛ اخیراً برحسب تاکید مقام معظم رهبری افراد دوتابعیتی قرار شده از مسئولیت‌ها کنار گذاشته شوند.امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: ماده چهارم این سند عدم حمایت از محور مقاومت در منطقه به‌ویژه حزب‌الله است و ماده پنجم محدودکردن فعالیت‌های موشکی و سپس کمک به حل بحران سوریه برحسب منافع آمریکا است، ماده هفتم برگزاری انتخابات بدون فیلتر شورای نگهبان است.آیت‌الله علم‌الهدی افزود: ماده هشتم اجرای مکانیزم حقوق بشر و پاسخ به گزارش احمد شهید است؛ ماده نهم این سند آزادی جاسوس‌های اروپایی در تهران است و سپس اینکه قوه قضائیه زیر نظر رهبری باید کنار برود و قاچاقچیان مواد مخدر اعدام نشوند. اینها برای این 10 ماده می‌خواهند یک دفتر سیاسی ایجاد کنند و دستگاه‌های دیپلماسی ما با این قضیه موافقت کردند. از دستگاه قضایی تشکر می‌کنم که با همه قدرت مقابل این تاسیس ایستاده؛ دفتر اتحادیه اروپا جاسوسخانه دوم آمریکا و مکانیزم و کارخانه نفوذ است اما برخی نخبگان ما اندازه بچه حزب‌اللهی‌ها بصیرت ندارند

 نخبگان اصلاح‌طلب بدون نگرانی در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: همه واجدان شرایط باید در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند تا ضریب توانمندی کاندیداها بالا رود.علی محمد نمازی با بیان اینکه تصمیم ما در حزب کارگزاران حمایت از روحانی است‌، گفت: حزب کارگزارن سازندگی بر حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تاکید دارد و در این راستا فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد .

احمدی‌نژاد به دنبال تحریک افکار عمومی است

عضو جبهه ایستادگی گفت: پیشگیری از حضور مشی و تفکر احمدی‌نژاد مورد توجه قرار گرفت که متاسفانه مجددا مشاهده می‌کنیم به نوعی حضور خود را در عرصه فعالیت‌های انتخاباتی آن هم با ادبیاتی که از هم اکنون نشان از تحریک افکار عمومی دارد، اثبات می‌کنند و این به ضرر کشور و انتخابات پیش رو است.ابوالقاسم رئوفیان در ارتباط با رویکرد نیروهای حامی احمدی‌نژاد در انتخابات سال آتی گفت: حامیان احمدی‌نژاد که از طرف او مهندسی و مدیریت می‌شوند، به همان سبک و سیاق گذشته عمل می‌کنند و این مسئله‌ای نیست که مقام معظم رهبری از مجموعه منتسب به احمدی‌نژاد انتظار داشته باشند.

معاون احمدی‌نژاد: سال۹۲ مردم دنبال ناجی بودند

لطف‌الله فروزنده، معاون پارلمانی محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی در خصوص علت پیروزی حسن روحانی در سال ۹۲ گفت: در سال ۹۲ و در آن زمان شرایط اقتصادی به شکلی بود که مردم به دنبال ناجی بودند.اگر در سال 92 وحدت در صولگرایان بود اتفاقی دیگر می‌افتاد. اگر مردم شناختی که الان از آقای روحانی داشتند یک اتفاق دیگری می افتاد به هر حال مردم به اقای روحانی اعتماد کردند و حرف های ایشان را قبول کردند. ایشان گفتند که صد روزه مشکل را حل می کنیم. گفتند که برجام را حل می کنیم و بر اثر آن مسائل اقتصادی هم حل می شود. الان فرق می کند. مردم دولت را می بینند و نسبت به آن قضاوت دارند. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

حضور اندک مردم آمریکا در انتخابات، حاکی از وضع اسفبار این کشور بود

آیت الله امامی کاشانی، در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با تاکید براینکه باید در مقابل دشمنان و این فتنه‌ها صبر و ایستادگی کرد، گفت:‌ در راستای این صبر و ایستادگی باید به توصیه امام خمینی(ره) جهان را شناخت و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با بصیرت دنیا را ببنیم و بشناسیم. امام جمعه موقت تهران افزود: در زمانی به سر می‌بریم که دنیای استکباری بنا دارد تا کشوری را که غافل می‌شود، نابود کنند. وی راهکار مقابله با دشمنانی چون آمریکا را صبر و ایستادگی و انتظار فرج دانست و گفت: حضور اندک مردم آمریکا در انتخابات اخیر ریاست جمهوری‌شان حاکی از آن بود که وضع این کشور اسفبار است و باید محکم در برابر آنان ایستاد و در این راستا خسته نشد.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.

نام برند سرویس بهداشتی در این کشور ترامپ است 

ترامپ یک کشور بزرگ به عنوان برند سرویس بهداشتی شناخته می‌شود.نام دونالد ترامپ در همه جا از بلندترین آسمان‌خراش‌ها تا رستوران‌های بزرگ به عنوان غذا شنیده می‌شود اما این نام در چین به عنوان برند یک کارخانه سرویس بهداشتی پیشرفته شناخته می‌شود.ژونگ جیه، یک کارآفرین 40 ساله در چین است که اعتراف کرده است زمانی که در سال 2002 شرکت خودش را با نام «شنژن ترامپ» تأسیس می کرده، نمی‌دانست که ترامپ کیست و حالا که رئیس جمهور آمریکا شده است، او را شناخته است.جیه در مصاحبه‌ای با شبکه NBC گفته است: اگر آقای ترامپ فکر می‌کند که نام شرکت من حقوق او را نقض می کند، می‌تواند از روش‌های قانونی اقدام کند چرا که شرکت ما از قوانین چین پیروی می‌کند.گفتنی است؛ این شرکت شغل هزار نفر را در خود تأمین می‌کند و سرویس های بهداشتی با گرم‌کن در ناحیه نشستن و یا درهای چرخان را با آخرین تکنولوژی روز تولید می‌کند.

کنایه های امام جمعه کرج به روحانی

امام جمعه کرج با تشکر از تلاش مسئولان و مردم در سفر رئیس جمهور به کرج اظهار داشت: از دانش‌آموزان مدارس نیز تشکر می کنیم که با وجود بحرانی بودن شرایط هوا و آلودگی و در شرایطی که باید در منزل می‌ماندند اما به همراه اولیای مدرسه  خود حاضر شدند.وی با بیان اینکه طرح‌هایی نیز از قبل در نظر گرفته شده بود که برای استان مفید است، گفت: البته طرح‌هایی هم بود که جزو طرح های استان نبود و ملی بود که به اسم استان اعلام شد.آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه مطالبی نیز در این سفر توسط رئیس جمهور بیان شد که احتیاج به پاسخ دارد اما در این مجال کم فرصت پاسخ به همه آنها نیست، عنوان کرد: عزیزان افکار عمومی را منحرف نکنند و هدف از برجام رفع تمام تحریم‌ها در زمان قبول برجام بود که محقق نشد و مسائل دیگر جزو اهداف برجام نبود.وی بابیان اینکه بودن قطعنامه‌ها نیز تاثیر در شرایط قبل نداشت، افزود: موضوع مهم برجام موضوع لغو تمام تحریم‌ها بود که هر روز در حال تمدید است و بیان مسائلی که جزو موارد برجام نبود انحراف در اذهان است.

درخواست وزیرخارجه احتمالی ترامپ برای براندازی جمهوری اسلامی

جان بولتون مشهورترین گزینه ترامپ برای تصدی پست وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: باید بدون درگیری مستقیم نظامی با ایران از اپوزیسیون این کشور برای براندازی جمهوری اسلامی حمایت کرد.

آب بازی در دیدار ایران و سوریه قابل پیش‌بینی بود!

مهدی تاج در برنامه ورزش‌ومردم در خصوص مکاتبات فدراسیون فوتبال با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعتراض به بی‌توجهی AFC به توفیقات فوتبال ایران در سال 2016 اظهار داشت: فضای فوتبال، بسیار خوب است و عناوینی که برای هر کشور امتیاز محسوب می‌شود، در فوتبال پایه و از سوی دیگر، حضور در جام‌های جهانی در رده‌های مختلف است. ما در چند رده به جام جهانی صعود کرده‌ایم. مثلاً در بخش جوانان 16 سال بود که به جام جهانی نرفته‌ بودیم و در فوتسال و نوجوانان هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. تاج در مورد انتخاب زمین برای بازی ایران - سوریه گفت: 40 روز قبل از انجام بازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نامه نوشتیم و گفتیم در این فصل و در آن ورزشگاه امکان برگزرای بازی وجود ندارد و آب‌بازی و ایستایی بازی می‌شود. آن زمان ناظران آسیا رفتند و این زمین را تأیید کردند. ما دو هفته قبل از برگزاری بازی، دوباره نامه نوشتیم و گفتیم باید زمین را تغییر دهند که باز هم این کار را نکردند و این محل اعتراض ماست. دو امتیاز شسته و رُفته را از ما گرفتند و اگر در روزی، به خاطر همین دو امتیاز در راه صعود به جام جهانی با مشکل مواجه شویم، معلوم نیست چه می‌شود.

مهمترین پیام زیارت اربعین از نظر آیت الله جوادی آملی

آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در دیدار با اعضای ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله‌العظمی مظاهری اظهار داشت: آیت‌الله‌العظمی مظاهری شخصیت اخلاقی و علمی، بسیار قابل‌ توجه و از بزرگان هستند. آیت‌الله جوادی آملی گفت: مهم‌ترین پیام زیارت اربعین ادب ولایتمداری است و مردم اصفهان در این زمینه پیشگام بودند همان‌طور که در یک روز ٣٧۰شهید در این شهر تشییع شد.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۳۶
میدونی بدبختی ما چیه ؟ این که آدم هایی مثل کریمی قدوسی انقدر اعتماد به نفس دارند که در سطح جهانی نظریه پردازی می کنند و باعث خندیدن کل دنیا به هیکل ما می شوند . چون فکر می کنند همه ایرانی ها مثل کریمی قدوسی هستند . همه رسانه ها و مطبوعات دنیا را بخوانید محال است کشوری را پیدا کنید که مسئولانش این همه غرق در توهم باشند .
آقای علم الهدی ! مردم ایران انقدر در بدبختی خود غرق شده اند که زمانی برای فکر کردن به اتحادیه اروپا و ذوق زدگی ندارند خاطرتان جمع باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
آقای علم الهدی الان خودشون میتونند تصمیم بگیرند که اتحادیه اروپا بیاد یا نه
امریکاییها قبلا فکر تجزیه ایالتها را کرده اند تمامی ایا لتها به نوعی مستقلند اقای نماینده.....امام جمعه محترم کرج در مورد اتوبوسی بردن دانش اموزان را خوب گفتید اما این موضمع مسبوق به سابقه طولانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
نکته اینجاستکهاگر هرکار ناشایستی مثل بردن به اجبار دانش آموزان و کارمندان جهت مراسم استقبال اگر توسط جناح مطبوع جنابان امامان جمعه انجام شود درست و شایسته قلمداد میشود اما برای جناح اصلاح طلب زشت و ناپسند است.
كنگره نكو داشت......
فکر کنم بهتر ما هم مثل همه جای دنیا به مردم پول خونشون رو بدیم اون وقت نه ارز از کشور خارج میشه نه کمبود خون تو کشور داریم نه یک شبه جند نفر پولدار میشن
حقد و كينه نسبت به احمدي نژاد عاقبت جهنمي دارد ، نسخه پيشمهادي ريختن آب به همان جايي است كه سوخته است وگرنه آتش جهنم فراگير و غير قابل اطفا است .
پاسخ ها
مسروری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
آقا نگران نباش هاله نور مانع از سوختن همان جا میشود و عاقبت جهنمی را خنثی میکند.
اگر آمریکا به 52 کشور تقسیم شود ، بجای یک بار مرگ بر آمریکا باید 52 بار مرگ بر آمریکا بگوئیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
البته آمریکا 50 ایالت دارد و حتی اگر یک ناحیه فدرال مستقل را هم یک ایالت حساب کنید میشود 51 ایالت. این عدد 52 را ایشان از کجا آورده اند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
و 52 پرچم را لگد کنیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نه دیگه. اسم ایالتها باید گفته بشه: مثلا مرگ بر ارکانزاس. مرگ بر کالیفرنیا. مرگ بر کانکتیکات... و شعارهایی ازین دست. امت حزب الله لیستها رو اماده کنند.
فشار اقتصادی بر مردم بیداد میکند چه بسیار کارگرانی که ماهاست حقوق دریافت نکرده اند، آنوقت آقای مشاور برنده رقابت انتخابات سال 96 را پیشگویی میکند.
فشار اقتصادی بر مردم بیداد میکند چه بسیار کارگرانی که ماهاست حقوق دریافت نکرده اند، آنوقت آقای مشاور برنده رقابت انتخابات سال 96 را پیشگویی میکند.
نعل وارونه زدن بخشی از لاینفک از مواضع بعضی از افراد است. شما مواظب کلاه خودتون باشید باد نبره، خاطرتون جمع باشه امریکا تجزیه نمیشه.
قابل توجه اینکه به امریکا میگویند ایالات متحده. یعنی چیزی مثل کشورهای متحد شده.
در ضمن بعد از تجزیه شوروی، روسیه از لحاظ نظامی همان قدرت شوروی سابق را دارد.
در ایران هم سیاسیون هنگ کرده اند یونسی روحانی را بدلیل اینکه شناخته شده است را پیروز انتخابات 96 می داند و رئوفیان از سایه احمدی نژاد هم وحشت کرده است و و جمعی از اصلاح طلبان هشدار می دهند که روحانی مواظب باشد به خودش نبازد در شرایط کنونی و در استانه فروپاشی نئو لیبرالیسم و به بن بست رسیدن جهانی سازی که با پا گذاشتن ترامپ این سیاست برای دوام و قوام امریکا به اجرا گذاشته خواهد شد ما نبایستی بدنبال تحلیل های عینکی بر مبنای منافع حزبی و گروهی باشیم بایستی با قبول واقعیت ها ومد نظر قرار دادن منفع ملی تیم اجرایی مدیریت کشور را بر مبنای شرایط اتی تعیین و بکار بگماریم در صورت هرگونه تاخیر خسارات بیشتری به کشور تحمیل خواهد شد
حضور اندک مردم آمریکا در انتخابات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما اصلا نتیجه را دیدی
آمریکا آخرین کشور جهان خواهد بود که تجزیه خواهد شد. قبل از آمریکا ، همه کشورهای جهان به هزاران شهرک کوچک و بزرگ تجزیه میشن طوری که صدها شهرک به اندازه یکی از ۵۲ ایالت تجزیه شده ی آمریکا شوند.باز هم هریک از آن ۵۲ ایالت حکم کشوری بزرگ و قدرتمند را خواهند داشت.
واي كه چقدر در اين مملكت متفكر و تئو ريسين و تحليلگر و متفكر و.....داريم ،اي كاش براي صادرات اين افراد و بهره بردن بشريت از فيوضات وجوديشان فكري ميشد !!!
کلا اتوبوس در ایران کاربرد زیادی دارد و مخصوصا در تجمعات خودجوش
در محاسبات خرید خون دلار ارزان حساب شده واگر 15 میلیون دلار را با برابری هردلار با 3500 تومان حساب کنیم(البته با تخفیف چون الآن 36000 تومن است) باز هم به ریال میشود حدود 55میلیارد تومان نه 45 میلیارد و خرده ای.
هیچوقت رییس جمهور نگفته مشکلات را در صد روز حل میکنه بلکه بررسی وگزارش ان به مردم را صدروزه اعلام کرده .خودتان را به اون راه نزنید .کمی درک وفهمتان را از مسائل ومشکلات کشور بالا ببرید.مگر میشود مشکلاتی راکه احمدی نزاد برای کشور ایجاد کرد صد روزه حل کرد. صد ماه هم برای انهمه مشکلات کم است.مگر معجزه ای اتفاق بیفتد که انهم محال است .
پاسخ ها
حسيني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
با سلام جناب آقاي روشنفكر ، در مورد وعده ي صد روزه ي آقاي روحاني شما يه سري به يو تيوب بزن و در مورد صحبتها و وعده هاي صد روزه آقاي روحاني نگاه كن و ببين كه گفته در صد روز حل ميكنم
معحجزه ترامپ ، معجزه احمدی نژاد و... ما معجزه نخواهیم کی رو باید ببینیم؟ :))
مگر برجام و مذاکرات ان مربوط به تحریم های هسته ای نبود؟ تحریمهای دیگر مثل حقوق بشر و موشکی و غیره چه ربطی به برجام دارد،گویا امام جمعه محترم کرج خبر ندارند.؟
پاسخ ها
امیر عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
رامین عزیز چی را داری توجیه می کنی ندیدی اقای ظریف هم بعد طرح ممنوعیت فروش هواپیما به ایران در کنگره از شدت ناراحتی با بغض عنوان می کرد این خلاف برجام است ؛حالا شما کاتولیک تر از پاپ شدی .جناب رامین بازی را با اختلاف 6 گل واگذار کرده ایم ندیدی اقای روحانی در این ارتباط چه می گفت و از مردم اتحاد و همدلی و بعبارتی رمز پیروزی در انقلاب (وحدت کلمه) را مطالبه می کند که البته این امر تحقق خواهد گرفت و برای شروع ان اقای روحانی بایستی از نخبه گان و دلسوزان کشور که امروز را پیش بینی کرده بودند و این رویه را نقد منصفانه می کردند و در مقابل مورد توهین و فحاشی قرار گرفته اند؛صراحتا غذر خواهی کند وگرنه انان دولت را همراهی نخواهند کردو همدلی ایجادنخواهد شد
چناب آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان کرج تصور میکنند دانش آموزان اجبارا" جهت استقبال رئیس جمهورمحترم داشته اند . سوال من اینست از بیش ازدویست هزار نفر جمعیت دانش آموزی چرا حداکثر 5%(پنج درصد ) حضور داشتند ؟ برای 95% دیگر اجبار نبوده؟
سایت محترم تابناک، چرا نقدی که اینجانب بر سخنان آقای علم الهدی داشتم، بر روی سایت نمایه نمی کنید، اول- مگر شما به آزادی بیان معتقد نیستند، دوم -مگر مملکت خودتان را دوست ندارید. سوم- مسئولان از ساختن این فیلم ذوق زده شده اند که نه میلیون نفر از مردم ایران توسط انگلستان یک قرن پیش از گرسنگی مردند تا گزکی باشد برای تنش بیشتر، غافل از این که این فیلم با یک سناریوی از پیش تعیین شده ساخته شده و دست بیگانگان در ساختن این فیلم به وضوح دیده می شود. چهارم این فیلم بر اساس تحریف تاریخی و جعل و دروغ ساخته شده و مردم ایران را فقیر و بدبخت و یتیم و بی پناه نشان می دهد، در حالی که این طوری نبوده و چنین واقعه ای در ایران هرگز بوقوع نپیوسته است و مردم ایران در بدترین شرایط دوره تاریخی اجازه حضور بیگانگان را در سرزمین خود ندادند تا چه برسد به این که بیگانگانی مانند انگلیسی ها بیایند و هر کاری را که دلشان بخواهد انجام بدهد. شما نقد این جانب را که در حقیقت نقد اینجانب از فیلم ضد ملی و ضد ایرانی یتیم خانه ایران است را نمایه کنید تا تصمیم گیرندگان به عمق این فیلم که تحقیر و توهین ملت ایران در یک دوره درخشان پس از انقلاب مشروطه و تاسیس حکومت پارلمانی و قانون بوده است، پی ببرند.
پاسخ ها
امیر عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
اریائی تبار ممکن است منابع خود را معرفی تا از ان در جهت اگاه سازی خود و جامعه بهره بگیریم ؛لازم بذکر است دوران طرح ادعا بی اساس به سر امده است وقتی که با یک دکمه سوابق طرح شده و دیدگاههای مختلف را مشاهده می کنیم مطالب اینچنینی ازسوی جنابعالی در این دوران کارکرد نداشته و مربوط به دوران ساسانیان میباشد؛ لذا به نکاتی اشاره نمائید که مستندات داشته باشید
نمی شه برای کمتر شدن هزینه مردم بدبخت ، بجای امریکا با یک کشور هم قد و هیکل خودمون دشمنی کنیم . مثلا اتیوپی . مرگ بر اتیوپی.
عزیز من امریکا همین الان هم سیصد میلیون کشوره- سیصد میلیون ازادی خواه
تلاش وهمت خودتان رو عشقه ایرانیهای عزیز 8 سال دنیا با ما جنگیدد هیچ غلطی نکردن اینقد تلاش وحرف برا تحریم وقتمونه میگیره
خیلی نامردیه ، آمریکا با روسا خودش بجنگه و با ما نوکرشو (عربستان) بفرسته
اینجوری باشه به ما بر میخوره و کسر شانمونه و ما نمی جنگیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل