بازدید 4221
۱

تهدید حسین شمس به خاطر املت!

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد با افشاگری علیه یک داور لیگ برتری مدعی شد که چرا علی کفاشیان و رضا افتخاری در سالن مسابقات حضور پیدا نمی‌کنند تا شاهد حاشیه‌های فوتسال باشند.
کد خبر: ۶۴۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 16 November 2016
حسین شمس بابت حاشیه هایی که در لیگ برتر فوتسال رخ می‌دهد حسابی شاکی است و در تازه ترین گفت و گویی که داشته از تهدید یک داور پرده برداشته است. 

به گزارش تابناک ورزشی، شمس از اتفاق عجیبی پرده برداشت و علیه یک داور لیگ برتری افشاگری کرد، وی گفت: آقای اسماعیل کمربسته برای قضاوت یکی از مسابقات ما در هتل دانشگاه آزاد مستقر بود ولی صبح روز بازی به اینکه چرا هتل ما برای صبحانه املت ندارد اعتراض کرد! در حالی که هتل ما ۷ رقم صبحانه از قبیل عدسی، عسل، کره، مربا، پنیر و سایر اقلام وجود داشت. کمربسته به نماینده ما گفته بود چرا املت ندارید؛ حالا ببینید چه بلایی سرتان می آورم! من قبل از شروع مسابقه حتی این موضوع را به ناظر داوری گفتم که ایشان گفتند مگر چنین چیزی ممکن است؟

شمس با انتقاد از صحبت های سیدرضا افتخاری، مشاور کمیته فوتسال که گفته بود اجازه نمی دهیم آدم های کوچک وارد فوتسال شوند، گفت: الان هر کسی حرف بزند می گویند آدم کوتوله است. شما آدم های گُنده؛ بیایید در سالن ها ببینید چه اتفاقاتی رخ می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کفاشیان اومده فوتسال رو مثل فوتبال نابود کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها