بازدید 8680
۴

قتل به دليل رابطه نامشروع

کد خبر: ۶۴۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 14 November 2016
مردي بعد از اينكه به خانه آمد و براي بار چندم مردي كه با همسرش رابطه داشت را ديد او را به بالاي پشت بام برد و از آنجا به پايين پرتاب كرد.
 
به گزارش اعتماد، اين حادثه حدود ساعت ١١ شنبه شب اتفاق افتاد. بعد از اعلام اين خبر ماموران كلانتري ١٣٦ فرجام در محل حاضر شدند.
 
تحقيقات نشان داد مرد سي‌و‌شش ‌ساله‌اي از پشت‌بام طبقه چهارم به تراس طبقه دوم ساختمان پرتاب شده است؛ اين مرد به‌شدت مجروح شده بود و همسايه‌ها او را به بيمارستان منتقل كردند اما مرد در بيمارستان جان باخت. پس از اين، خبر به بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران اعلام و تحقيقات جنايي درباره پرونده آغاز شد. در ابتدا ماموران سراغ مرد جواني (متهم به قتل) كه در طبقه چهارم ساختمان سكونت دارد، رفتند و او را بازداشت كردند.
 
متهم بازداشت شده به شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و در اظهاراتش به قاضي مديرروستا، بازپرس پرونده گفت: «من همراه همسر، دختر سيزده ساله و پسر هفت ساله‌ام در طبقه چهارم ساختماني كه حادثه در آن اتفاق افتاد زندگي مي‌كنيم، من متوفي را مي‌شناختم، او چندين بار به خانه من آمده بود و با همسرم رفت و آمد داشت. من در جريان رابطه آنها بودم اما به خاطر حفظ آبرو به همسايه‌ها گفته بودم كه او برادر همسرم است و چندين بار از خطاي همسرم چشم‌پوشي كردم. شنبه شب حدود ساعت ١٠ به خانه رسيدم و قبل از اينكه وارد خانه شوم، دخترم از من خواست كه آشغال‌ها را از خانه بيرون ببرم. آشغال‌ها را بردم و پس از آن براي خريد نان به سوپرماركت رفتم و به خانه برگشتم. اما همين كه وارد خانه شدم يكي از همسايه‌ها در خانه را زد و گفت كه برادر زنم (همان مرد غريبه‌اي كه با همسرم رابطه داشت) داخل تراس منزل آنها افتاده است. بعد از آن به تراس خانه همسايه رفتم و ديدم متوفي آنجا افتاده است. او همان شخصي بود كه چندين بار به خانه‌ام آمده بود و با همسرم رفت و آمد داشت.»
 
متهم در لحظه‌هاي اول بازجويي ديدن مرد فوت شده را انكار كرد و گفت: «من شب گذشته به پشت ‌بام نرفتم و متوفي را نديدم، اما همسايه‌ها او را چند شب قبل در پشت‌بام منزل‌مان گرفته بودند. آن مرد به آنها گفته بود كه برادر همسرم است. من هم براي حفظ آبروي‌مان به همسايه‌ها گفتم كه او برادر زنم است.»
 
اظهارات متهم اين پرونده در حالي مطرح شد كه زن متهم بازداشت شده در اظهاراتش به ماموران گفت: «در منزل بودم كه شوهرم پس از خريد به خانه آمد، شوهرم به پشت‌بام رفت و پس از چند لحظه صداي سقوطي شنيدم، زماني كه همسرم به خانه برگشت به او گفتم چه شده؟ گفت اتفاقي نيفتاده است. بعد همسايه طبقه دوم آمد و به شوهرم گفت كه برادرم به تراس واحد ما سقوط كرده است، متوفي برادر من نبود.» پس از اظهارات متهم اين پرونده، وي به دستور قاضي امور جنايي تهران بازداشت شد و براي ادامه تحقيقات در اختيار ماموران آگاهي قرار گرفت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کاش به همراه اون مرد، زن خائنت رو هم میکشتی تا یک انگل تن فروش دیگر از روی زمین پاک شود...
مردي بعد از اينكه به خانه آمد و براي بار چندم مردي كه با همسرش رابطه داشت را ديد...
احسنت!چندبار تذکر لسانی داده و نهی از منکر کرده،بعد چون دیده تاثیر نداشته تنبیه کرده!
به نظر من زن این فرد راباید سنگسار کرد که با وجود داشتن شوهر با دیگران رابطه داشت
گفته هاشون ضدونقیص است وموضوعی رودارن پنهان میکنند.وراحت ترین تهمت هم رابطه نامشروع روبهانه میکنندبرای توجیه ومظلوم نمای عمل خلاف وقتل شون.معمولاکسی که بچه 13و7ساله داره حداقل درحضوراونها چنین کاری رونمی کنه.وبایددلیل اصلی امدن مقتول ازطریق خانواد ودوستانش مشخص بشه نه اراجیف یک قاتل.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها