بازدید 4399

اقدامات آموزش‌وپرورش برای جبران عوارض آلودگی هوا

کد خبر: ۶۴۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 14 November 2016
معاون برنامه ریزی درسی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تغذیه نقش موثری در کاهش عوارض آلودگی هوا دارد خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش در این خصوص اقدام به توزیع شیر در مدارس کرده است.
 
به گزارش میزان، خسروی، معاون برنامه ریزی درسی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش  اظهار داشت: با توجه به ایجاد آلودگی هوا در بخش هایی از کشور دانش آموزان بیشتر در معرض آلودگی هستند که به همین دلیل بهتر است در این روز ها برای کاهش عوارض نکاتی را رعایت کنند.
 
وی افزود: به دلیل اینکه با ایجاد آلودگی هوا گردش خون و حجم ریه افزایش پیدا می کند و تنفس در این روزها برای بدن مناسب نیست، توصیه می شود معلمان با جا به جا کردن برنامه درسی عملی  تربیت بدنی با برنامه ریزی درسی دانشی از ایجاد عوارض آلودگی در بین دانش آموزان بکاهند.
 
معاون برنامه ریزی درسی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت:بخش دانشی درس تربیت بدنی شامل افزایش اطلاعات دانش آموزان در زمینه علم ورزش است.
 
خسروی در ادامه با بیان اینکه در برخی مدارس زنگ ورزش عملی در داخل کلاس ها برگزار می شود اظهار داشت: بهتر است این فعالیت ها شامل تمریناتی باشد که تعرق و ظرفیت هوازی نداشته باشد.
 
وی همچنین به انجام بازی های کلاسی در این روزها تاکید کرد و افزود:این فعالیت ها مهارت های دانش آموزان را نیز تقویت می کند.
 
معاون برنامه ریزی درسی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تغذیه نقش موثری در کاهش عوارض آلودگی هوا دارد خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش در این خصوص اقدام به توزیع شیر در مدارس کرده و همچنین توصیه کرد که دانش آموزان مصرف میوه ،سبزی و مایعات را جزو برنامه تغذیه خود قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار