بازدید 6953

اتهام جدید اما عجیب و غریب مارادونا

اسطوره فوتبال جهان در آخرین اقدام حاشیه‌ساز و دردسرآمیز خود با شرکت در یک مسابقه سیاسی فوتبال متهم به دریافت رشوه و فعالیت تحریک آمیز سیاسی شد.
کد خبر: ۶۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 09 November 2016
دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین که در طول زندگی پرحاشیه و ناپاک خود متهم به فسادهای عجیب و غریب اخلاقی و مالی بوده و سه بار به جرم مصرف مشروبات الکلی و تخریب اموال عمومی هنگام مستی در ایتالیا، هلند و فرانسه بازداشت شده است، چندین و چند فقره فرار مالیاتی هنگفت را نیز به پرونده تاریخی خود ضمیمه کرده و اکنون اتهام تازه‌ای را به زندگی پر فراز و نشیب خود افزوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کشور مراکش مدعی است، صحرایی که به نام اسپانیا در شمال غربی این قاره ثبت جهانی شده، بخش استعماری خاک مغرب است و اسپانیا حق ندارد بر این صحرای استراتژیک حکمرانی داشته باشد. از چند سال پیش نیز جریانی انقلابی به نام المسیرة الخضراء تشکیل شد تا نمادی باشد برای مبارزه با چهره استعماری اسپانیا در شمال آفریقا.

دیدار دوستانه بین ستارگان فوتبال جهان و ستارگان آفریقا کاملا رنگ و بوی سیاسی داشت و اسپانیا در 2 نوبت از مارادونا خواسته بود، هرگز به عنوان میهمان ویژه به این بازی سیاسی کمک نکند.

مارادونا البته نه تنها میهمان ویژه مراکشی‌ها بود بلکه با وجود شرایط نامساعد جسمی، به عنوان بازیکن به میدان رفت و بازی کرد. روزنامه الصباح مراکش که البته موافق جریان انقلابی مذکور نیست، مدعی شده که مارادونا برای حضور در چنین مسابقه‌ای در کنار اقامت رویایی در مغرب، مبلغ 200 هزار دلار نیز رشوه دریافت کرده است.

مارادونا اما تمام این شایعات را تکذیب کرده و گفته است: از سیاسی بودن این بازی بی خبر بودم و تنها وقتی دیدم که بسیاری از دوستانم در این بازی هستند، من هم قبول کردم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر