بازدید 23933
۲
بسته خبری «تابناک»؛

اعتراف وزیر سابق به کتک خوردن معلم‌ها با چماق‌/ختم بخیر شدن موضوع مستخدم جاسوس یکی از مقامات ارشد هسته‌ای/جابجایی چند بازیکن در مراسم خاکسپاری پورحیدری!/ امیدواری عارف به حل برد-برد مسئله حصر

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«انتقاد سیدهادی خامنه‌ای از اصلاح طلبان»،«جزئیاتی از شکایت حسین فریدون از چند نماینده»،«روحانی زیر یک میلیون رای داشت»،«شرط و شروط قالیباف برای کاندیدا شدن در انتخابات»،« توصیه رئیس جمهور برای سپردن معاونت وزارتخانه‌ها به زنان» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 07 November 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. 

استیضاح وزیر علوم با ۲۹ امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد

کاتب عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر علوم با ۲۹ امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده، از بررسی طرح شفافیت دریافتی مدیران طی هفته آتی در صحن علنی مجلس خبر داد. فارس این خبر را منتشر کرد.

با چماق‌هایی که در زیرزمین وزارتخانه بود معلمان را زدند

علی اصغر فانی در مراسم تودیع خود گفت: برقراری سیاست امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی، سیاستی بود که دنبال کردیم. خاطرمان هست با چماق هایی که در زیرزمین وزارتخانه بود در دولت قبل معلمان تجمع کننده را زدند و به چماق به دست ها در همان روز ناهار دادند. وزارت آموزش و پرورش دستورپذیر نیست و باید با دیدگاه های کارشناسی اداره شود. جلوگیری از شتاب زدگی را نیز دنبال کردیم. برای نخستین بار 750 چالش احصاء و راهبرد ما که ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی بود معین شد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

شرط و شروط قالیباف برای کاندیدا شدن در انتخابات

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: اگر اصولگرایان بخواهند روی گزینه های قبلی سرمایه گذاری کنند، به جز قالیباف شخص دیگری توانایی و ظرفیت کار اجرایی ندارد. تحلیل من این است که قالیباف هم در شرایطی می آید که شخص دیگری از اصولگرایان وارد انتخابات نشود. آن طور که از اطرافیان قالیباف پرسیدم، آن ها هم این نظر را قبول دارند. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

توصیه رئیس جمهور برای سپردن معاونت وزارتخانه‌ها به زنان

شهیندخت مولاوردی در کانال اجتماعی خود نوشت: در جلسه شب گذشته هیات دولت ضمن تشکر از رییس جمهور برای انتصاب دکتر احمدی پور به عنوان عضو جدید کابینه، با اشاره به فضای مثبت و امید بخش پس از آن در جامعه، از اعضای دولت درخواست کردم به تاسی از رییس جمهور در حفظ این فضا اهتمام جدی داشته باشند.دکتر روحانی هم با اشاره به توصیه های مکرر خود به وزرا در سپردن مسئولیت برخی معاونت‌های وزارتخانه ها به خانم های شایسته، خاطرنشان کرد؛ باید فرصت بدهیم تا خانم ها قدم به قدم تجربه کسب کنند و در ادامه زمینه سازی برای مشارکت موثر زنان در مسئولیت های مدیریتی را یک ضرورت برشمردند که اگر امروز به شکل درستی هدایت نشود فردا به شکل دیگری راه خود را باز خواهد کرد. رییس جمهور در پایان برای این عضو جدید هیات دولت در ارائه نمونه موفقی از مدیریت زنان در یک سازمان مهم و گسترده آرزوی توفیق کردند.

پیش بینی سید حسن خمینی برای صعود به جام جهانی
حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت تیم ملی فوتبال در راهیابی به بازی‌های جام جهانی 2016 روسیه گفت: تیم ملی فوتبال راه اصلی را طی کرده و با نتایج خوبی که کسب کرده است، صعود ما قطعی است و من خیلی امیدوار هستم.

معرفی کاندیدای اختصاصی حزب مردم در سال 96 
دبیرکل حزب مردم گفت: ما برای سال آینده (96) مقابل حسن روحانی کاندیدای اختصاصی خواهیم داشت.حزب مردم در آخرین جلسه شورای مرکزی خود تصمیم گرفته است که برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا داشته باشد.امرالله شیخیانی دبیر کل حزب مردم در همین رابطه به فارس، گفت: ما برای سال آینده (96) مقابل حسن روحانی کاندیدای اختصاصی خواهیم داشت.به گفته وی بیشترین مصایب این دولت، مدیریت. مدیران و انتصابات بوده و است دکه ناصواب وناثواب صورت گرفته و کماکان ادامه دارد.شیخیانی تاکید دارد که روحانی بیشتر یک عنصر تبلیغاتی است نه یک رییس جمهور واقعی چرا که بیشتر شعار می‌دهد و کمتر به واقعیات عمل می‌کند.دبیرکل حزب مردم با بیان اینکه روحانی به خواستگاه جامعه توجه ندارد، گفت: شاکله دولت، کابینه و مجموعه قوه مجریه،‌ اکثریت و بیشتر«بده بستانی،‌ تبانی‌گری،‌ معاملاتی، رابطه‌ای و امثالهم است.

امیدواریم مسأله حصر به عنوان بازی برد- برد حل شود
محمدرضا عارف که برای آیین گشایش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در این دانشگاه حضور داشت به پرسش دانشجویان نیز پاسخ داد.یکی از دانشجویان در سوالی پیگیر موضوع حصر و وعده های عارف برای رفع این قضیه شد که عارف در پاسخ به این سوال، اظهار کرد: ما پیگیری این مسئله را وظیفه خود می‌دانیم اما آیا رسانه‌ای کردن آن به حصر کمک می‌کند یا خیر، معجزه نمی‌توانیم بکنیم در حد توان در حال پیگیری هستیم.رئیس فراکسیون امید مجلس،‌ گفت: امیدواریم این مسأله به عنوان بازی برد- برد به نفع نظام حل شود.

دستگیری عوامل تروریستی کومله دموکرات
تعدادی از عوامل تروریستی کومله دموکرات که شهریور و مهرماه سال جاری، سه نفر از مردم به نام‌های صدیق امینی، جبار ابراهیمی و شاهو کریمیان را در شهرستان کامیاران استان کردستان ترور کردند، دستگیر شدند.دیده بان نوشت: افراد دستگیر شده به ارتباط و همکاری با چند عضو حزب منحله و تروریستی موسوم به دمکرات کردستان ایران "حدکا" در خصوص انجام این ترورها اعتراف کرده اند .هاوری کوردستان فاش کرد؛ عاملین ترورهای افراد عادی در شهرستان کامیاران دستگیر شده اند و هر کدام به جزئیات و شیوه انجام این ترورها اعتراف کرده اند .شهریور ماه و مهر ماه جاری در شهرستان کامیاران از استان کردستان، سه نفر از جمله صدیق امینی، جبار ابراهیمی و شاهو کریمیان به دست افراد ناشناسی به وسیله سلاح گرم ترور شدند. در همان روز اول رسانه های حزب دمکرات این اخبار را منتشر کردند و اینگونه جلوه دادند که این افراد از مهره های دولت ایران هستند و مردم منطقه را اذیت و آزار داده اند که به دست "عقاب های زاگرس" کشته شده اند.

جابجایی چند بازیکن در مراسم خاکسپاری پورحیدری!
پیکر زنده یاد منصور پورحیدری امروز از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تشییع و برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل شد.تعداد زیادی از مربیان فوتبال هم در این مراسم حضور داشتند ولی نکته تاسف بار قضیه این بود که تعدادی از دلالان با دیدن مربیان و اعضای کادر فنی تیم ها در خصوص نیم فصل و بازیکنان مد نظری که می خواهند، با آنها صحبت کردند.یکی از مربیان با اخلاق و با سابقه فوتبال ایران که در یکی از تیم های لیگ برتری حضور دارد وقتی با پیشنهاد یکی از این دلالان رو به روشد با صدای بلند گفت: اینجا هم بی خیال نمی شوی؟ آخر دنیا همین جا است. هر وقت لازم شد  در این مورد صحبت می کنیم!دلال مورد نظر که حسابی از رفتار مربی مطرح و قدیمی متعجب شده بود بی سر و صدا محل را ترک کرد.این مطلب در روزنو منتشر شده است

روحانی زیر یک میلیون رای داشت
مجید محتشمی که رئیس جبهه اصلاح‌طلبان است در ایام انتخابات مجلس دهم سخن از نقش کرباسچی در لیست موسوم به امید به میان آورده بود و این‌بار از حمایت "شش دانگ" اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و شرط و شروط این جبهه سیاسی برای حسن روحانی سخن می‌گوید.براساس گفته‌های مجید محتشمی، طبق برآورد اصلاح‌طلبان، روحانی در انتخابات گذشته زیر یک میلیون تا 500هزار رای داشت اما مجموعه ادبیات اصلاح‌طلبانه‌ای که به کار برد موجب شد تا نظر طیف گسترده اصلاح‌طلبان را به خود جلب کند و برنده انتخابات باشد.رئیس جبهه اصلاح‌طلبان می‌گوید آن‌ها در گزینش و انتخاب نهایی همکاران در دولت، بازنده نهایی کار بودند و الان هم منتظرند تا روحانی در دولت بعدی-در صورت پیروزی در انتخابات- از آن‌ها استفاده کند و همین شرط حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

کنایه بی سابقه و عجیب رئیس قوه قضائیه به رئیس جمهور
 آیت الله آملی لاریجانی،رئیس قوه قضاییه گفت؛ برخی مسئولین به صورت شفاهی یا کتبی، با ‌واسطه یا بی واسطه درخواست برخورد با برخی مطبوعات و رسانه‌ها را دارند، اما وقتی در میان اهالی رسانه قرار می گیرند ندای آزادی مطبوعات سر می دهند.برخی می گویند قلم ها را به بهانه های واهی نشکنیم یا دهان ها را به بهانه‌ای غیر اساسی نبندیم؛ واضح است خطاب آنان به دستگاه قضایی است.برادر بزرگوار شما خودتان شفاهاً یا کتباً با واسطه یا بی‌واسطه بارها گفته اید که چرا با فلان روزنامه یا فلان سایت برخورد نمی کنید یا نزد مقام معظم رهبری گلایه می کنید که چرا دستگاه قضایی با فلان روزنامه برخورد نکرده است. اما وقتی در بین اهالی مطبوعات و رسانه حضور می یابید ندای آزادی مطبوعات سر می دهید و اینکه قلم‌ها را نشکنید و دهانها را نبندید! البته ما به هیچ کدام از این سخنان کاری نداریم و راه قانونی خود را می رویم.

موضوع مستخدم منزل آقای صالحی ظاهرا به خیر گذشته است
ابوالفضل حسن بیکی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت، موضوع مستخدم منزل آقای صالحی، الحمدلله ظاهرا به خیر گذشته است؛ اما با توجه به پیشرفت های پرشتاب فناوری و تکنولوژی به ویژه در حوزه تجهیزات و دوربین های بسیار کوچک که اغلب در اختیار سیستم های جاسوسی دنیا قرار دارند، هنوز نمی توان با قاطعیت گفت این فردی که در منزل رئیس سازمان انرژی اتمی رفت و آمد داشته، از آن ابزارها استفاده کرده است یا خیر.میزان این خبر را منتشر کرده است.

پول درمان مردم در ادارات هزینه می شود
دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه برگزاری نمایشگاه مطبوعات تجمیع بیمه ها را موضوعی کارشناسی و علمی دانست و گفت: اگر ما تصمیم بگیریم تمام افراد کشور را تحت پوشش قرار دهیم و به همه خدمت دهیم دیگر وجود صندوقهای  مختلف  بیمه معنی نخواهد داشت بنابراین باید یک مسئولیت و یک نوع پاسخگویی برای همه مردم با یک مکانیسم وجود داشته باشد. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایطی که صندوق های متعدد بیمه ای داشته باشیم، پول به جای اینکه خرج هزینه های دارو و درمان بیمار شود، در ادارات صرف می شود.مهر این خبر را منتشر کرده است.

هشدار سرلشگر صفوی به کردستان عراق
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در نشست خبری همایش بین المللی بحران های ژئوپلیتیکی جهان اسلام که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهارداشت: سعودی ها به دنبال نفوذ سیاسی در سوریه و عراق هستند. سرلشکر صفوی در خصوص تحولات کردستان عراق گفت: از اینکه بارزانی ها اجازه می دهند در شمال عراق کنسولگری سعودی ها به ضد ایرانی سلاح بدهد، هشدار می دهیم. بارزانی باید بداند که حفظ اربیل را مدیون جمهوری اسلامی ایران هستند. کردهای عراق آریایی هستند و ریشه شان آریایی است. به ایران علاقه دارند اما بدانند اگر وارد این بازی سیاسی شوند، معلوم نیست که دیگر ایران کمکشان کند.دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا ادامه داد: نگران هستیم که اقلیم کردستان یک واگرایی را نسبت به دولت مرکزی عراق پیدا کند و ما آن را نمی پسندیم.

معاون سیاسی وزارت کشور مشخص شد
یک منبع آگاه در این ارتباط به باشگاه خبرنگاران گفت که طی چند روز آینده حکم احمدی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور صادر می شود و او از دبیرکلی هلال احمر کنار خواهد رفت.

جزئیاتی از شکایت حسین فریدون از چند نماینده
سیدجواد جمالی، سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس در گفت‌وگو با «آرمان امروز» درباره پرونده «شکایت حسین فریدون از چند نماینده مجلس» گفت: این پرونده یک پرونده کلی، اما در واقع متشکل از چند پرونده است که تعدادی از نمایندگان مجلس نهم و همچنین نمایندگان مجلس دهم را شامل می‌شود.وی افزود: شکایت دستیار ویژه رئیس‌جمهور مبتنی بر مصاحبه‌هایی بوده است که تعدادی از نمایندگان علیه آقای فریدون ایراد کرده بودند و همین سبب طرح شکایت ایشان از این نمایندگان شده است که ما در هیات رسیدگی بر رفتار نمایندگان در حال بررسی اسناد و مستندات هستیم تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.جمالی اما از بردن نام نمایندگانی که از آنان شکایت شده است، خودداری کرد.

اعتمادملی در انتخابات 96 کاندیدا نخواهد داشت
رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه ما تا آخرین روز دولت حمایت بی‌چون و چرایی از آقای روحانی خواهیم داشت، گفت: برای دولت آینده بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد.منتجب‌نیا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره معرفی نامزد برای انتخابات 96 تصریح کرد: حزب اعتماد ملی کاندیدای جدا معرفی نخواهد کرد.فارس این خبر را منتشر کرده است.

انتقاد سیدهادی خامنه‌ای از اصلاح طلبان
سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) طی نامه‌ای به رئیس دولت اصلاحات از تمدید دوباره شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتقاد کرده است.بر پایه این خبر دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) مهرماه سال جاری طی نامه‌ای از رئیس دولت اصلاحات به دلیل کنار گذاشته شدن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دلخوری برخی از احزاب نسبت به این مسئله انتقاد کرده است.هادی خامنه‌ای در بخشی از این نامه علت شکست اصلاح‌طلبان در سال 94 را به رئیس دولت اصلاحات یادآور شده و از وی خواستار انسجام هرچه بیشتر نیروهای اصلاح‌طلب شده است.رئیس دولت اصلاحات نیز در پاسخ به نامه انتقادآمیز دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) توضیحاتی را ارائه کرده است.فارس این خبر را منتشر کرده است.

آمار نجومی جهانگیری از میزان معوقات بانکی
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در آیین تودیع و معارفه وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: امروز معوقات بانکی بیش از 100 هزار میلیارد تومان است و این پولی است که عده ای گرفته اند و در موعد سر رسید پس نداده اند. کسانی که معوقات بانکی دارند دو گروه هستند اکثریت آنها فعالان اقتصادی هستند که به دلیل شرایط اقتصادی کشور نظیر تورم و نوسانات نرخ ارز در سال های گذشته نتوانسته اند برنامه های خود را با این شرایط تنظیم کنند. ما این ها را مفسد نمی دانیم بلکه می خواهیم به آنها کمک کنیم تا بتوانند از این شرایط عبور کنند و برنامه راه اندازی بنگاه های کوچک و متوسط که امسال در دستور کار قرار دارد نیز در همین راستا تدوین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۲
قابل توجه سایت ضد پزشک تابناک ! پزشکان طرحی مناطق محروم حدود دو سال کارانه معوقه دارند که دریافت نکرده اند و قرار است به جای آن سهام عدالت بگیرند که حتی ارزش پاره کردن و دور ریختن را هم ندارد . خوشحال باشید .
اقای فانی بجای موضوع اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان در مراسم تودیع ومعارفه فرافکنی کرده ایشان باید محاکمه شوند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها