بازدید 3010

فعالیت ۴۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور

کد خبر: ۶۳۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 07 November 2016
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: اکنون ۴۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور فعالیت دارد که حدود ۱۰ هزار پایگاه آن در روستاهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سردار حسین بهشتی افزود: اکنون در تمام روستاها و محله های کشور بسیج فعال است و روز به روز بر نقش های جدید آنها افزوده می شود.

وی گفت: یکی از رویکردهای ما حرکت به سمت شعار سال باعنوان اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل است که انجام فعالیت در زمینه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و دفاعی از جمله آنها است.  

بهشتی افزود: یکی از برنامه های جدی بسیج، راهنمایی جوانان برای کارآفرینی، بازاریابی، تولید کار گروهی و تعاملی، اقتصاد خانواده و صرفه جویی است که دراین زمینه بسیج فعالیت های خوبی در تولیدات خانگی تاکنون داشته است.  

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: امسال طرح تولید دستگاه های صنعتی برای فعالیت های خانگی در دستور کار بسیج صنعتی قرار گرفته است تا بتواند دستگاه های کوچک مانند خشک کردن میوه، روغن گیری و بسته بندی تولید کند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه در نظر داریم این تولیدات را در مناطقی که ظرفیت هایی دارند به صورت خود کفا و کم هزینه بسپاریم تا بتوانند تولیداتشان را افزایش دهند البته این کار زمان براست و نیازمند حمایت دستگاه های دولتی است.  

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های بسیج استقرار 22 هزار پایگاه اوقات فراغت در تابستان بود که در محرومیت زدایی و سازندگی و سبک زندگی فعالیت های خوبی داشتند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشورهمچنین به شعار شفافیت و صداقت دربیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اشاره کرد و گفت: اگر رسانه ها این را بپذیرند جلوه گری رسانه ها در حقیقت جویی است و البته نشر هر حقی نیز به صلاح نیست.  

وی با بیان اینکه در نشر خبر، صداقت، شفافیت و پرهیز از شتاب زدگی مهم است، افزود: با توجه به توسعه رسانه ها و شبکه های رسانه ای می بینیم که واقعا این انباشت خبرها و گاهی هم عدم شفافیت مخاطبان را بی اعتماد کرده و دلزده از رسانه ها می شوند و این یکی از آفت ها است که باید آسیب شناسی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل