بازدید 48308
بسته خبری «تابناک»؛

اولین واکنش احمدی نژاد به توصیه رهبری/ انتقاد شدید کوچک‌زاده به علی مطهری/ پاسخ معاون روحانی به حدادعادل/ فیس بوک و توئیتر رفع فیلتر می شود؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«پرونده شکایت رحیمی از چند نماینده مجلس مختومه شد»،«عذرخواهی عباس جدیدی از خانواده پورحیدری»،«قحط الرجال و جهل الرجال نیست، رد الرجال است»،«واکنش منتجب نیا به سخنان حداد»،«تغییر جدیدی در دولت ایجد می شود؟»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 06 November 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حسن عباسی: مباحث علوم سیاسی کشک است

حسن عباسی گفت: بعد از بیش از ۳۰ سال؛ برای این جاسوس‌هایی که دستگیر شدند ما هنوز داریم جواب پس می دهیم. آن کسی که اینها را در آمریکا تولید می‌کند خودشان به اینها اعتقادی ندارد و می‌گوید شما در جهان سوم اینها را بخوان و پیاده کن. اصلا حرف اصلی روابط بین‌المللی در سریال ‌هاملند است نه در کتاب‌های درسی که آنها تولید می‌کنند و از شما می‌خواهند پیاده کنید.رئیس اندیشکده یقین افزود: مباحثی که در علوم‌سیاسی می‌خوانید کشک است. در رفتار اینها نه سازمان مللی مطرح است و نه ملت‌های مستقلی و نه چیز دیگری؛ بلکه یک گروهی در سازمان‌های جاسوسی وجود دارد که از پشت در حال مدیریت صحنه است.

 

پرونده شکایت رحیمی از چند نماینده مجلس مختومه شد

منوچهر جمالی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌های شاکیان در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد: در آخرین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به شکایت‌های حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌جمهوری و همچنین محمدرضا رحیمی معاون رییس‌جمهور پیشین از چند نفر از نمایندگان بررسی شد.عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: بنابر بررسی‌هایی که انجام گرفت و هیات نظارت به این نتیجه رسید که صحبت‌هایی که این نمایندگان در مصاحبه‌های تصویری و مکتوب خود انجام داده بودند، در راستای وظایف نمایندگی‌شان اظهارنظر کرده و در نتیجه یکی از شکایت‌های آقای رحیمی مختومه اعلام شد.سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین اعلام کرد: با این حال چند شکایت دیگر نیز در دست بررسی است که در این راستا تعدادی از نمایندگان مجلس نهم و همچنین نمایندگان فعلی در جلسه حضور یافتند که قرار است اسناد و مدارک جدیدی ارائه شود و با این حساب، باقی پرونده‌ها همچنان در دست بررسی است.عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره پرونده شکایت یکی از خبرنگاران از نادر قاضی‌پور گفت: ظاهراً شاکی پرونده همزمان با پیگیری موضوع از طریق هیات نظارت از طریق قوه قضاییه نیز طرح دعوی کرده است.او ادامه داد: با این حال باتوجه به اهمیت موضوع، بررسی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنان ادامه دارد و باوجود این‌که نتیجه خاصی اعلام نشده، همچنان در حال پیگیری پرونده هستیم.

 

واکنش شدید کوچک‌زاده به علی مطهری

مطهری چندی پیش در دانشگاه سمنان در پاسخ به سوال دانشجویی درباره لغو کنسرت‌ها سخنانی گفته بود که با واکنش‌های متعددی مواجه شد. در پی این ماجرا، وی در اینستاگرام خود نوشت:«جمله‌ای از من در سخنرانی دانشگاه سمنان به صورت نادرست و شیطنت‌آمیزی در شبکه‌های مجازی منعکس شد. از قول من گفتند که امام رضا (ع) هم بود در کنسرت شرکت می‌کرد درحالی‌که قضیه از این قرار بود: دانشجویی در ارتباط با ممنوعیت کنسرت در مشهد از من سوال کرد و من در پاسخ به او گفتم من هم دوگانگی اجرای قانون در استان‌های مختلف را قبول ندارم. این امر منجر به حکومت فدرالی و گاه خودمختاری استان‌ها می‌شود. بعد گفتم چه اشکالی دارد در گوشه‌ای از مشهد مثلا شعری از حافظ را آقای سراج بخواند؟ بعد از باب مزاح گفتم شاید اگر امام رضا (ع) بود در چنین کنسرتی شرکت می‌کرد ولی متاسفانه این جمله من را به شکل شیطنت آمیزی در شبکه‌های مجازی منتشر کردند و عده‌ای به عوام فریبی پرداختند.»حالا بعد از این توضیح مطهری، مهدی کوچک‌زاده عضو جبهه پایداری در اینستاگرام خود با توهین و فحاشی به نماینده مردم تهران نوشته است: « جهت مزاح با کسی که به خود اجازه می دهد با امام معصوم مزاح کند.»کوچک‌زاده دقایقی پس از انتشار این پست توهین آمیز خود به علی مطهری همه پست‌های خود را از اینستاگرام حذف کرد.در مجلس هشتم شورای اسلامی علی مطهری در جریان یک نطق خود کوچک‌زاده را مورد خطاب قرار داد و گفت: «کوچکف ریشه روسی دارند و بعدا تبدیل به کوچک زاده کردند. خفشو بتمرگ پفیوز!»

 

مهدی هاشمی دوباره راهی بیمارستان شد

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: چند روز گذشته موکلم به دلیل بیماری قبلی خود از زندان به بیمارستان اعزام شد.سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به آخرین وضعیت جسمی موکلش اظهار داشت: چند روز پیش مهدی هاشمی به دلیل بیماری گذشته خود از زندان به بیمارستان اعزام شد و بعد از طی مراحل درمانی به زندان بازگشت.وی در رابطه با پرونده موکل دیگرش عیسی سحر خیز بیان داشت: پرونده به شعبه یک دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شده اما هنوز برای آن تعیین وقت نشده است.

 

پاسخ معاون روحانی به حدادعادل

معاون حقوقی رییس‌جمهوری تاکید دارد که منشور حقوق شهروندی به زودی منتشر خواهد شد.مجید انصاری در گفتگو با خبرآنلاین در واکنش به صحبت های حدادعادل که گفته بود انتخابات ریاست جمهوری سال 96 جدی‌ترین انتخابات در طول عمر جمهوری اسلامی است، گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت شوخی نبوده است، همواره جدی برگزار شده است. از همه پرسی 12 فروردین 58 تا امروز همواره شاهد چنین ویژگی در ادوار مختلف انتخاباتی که برگزار شده بوده‌ایم.معاون حقوقی رئیس جمهور یادآور شد: انشاءالله انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هم جدی، پرشور و پرنشاط خواهد بود بنابراین جدی‌ترین انتخابات نداریم و همواره انتخابات در ایران جدی بوده است.انصاری همچنین از درباره آخرین خبرها درباره منشور حقوق شهروندی، گفت: این منشور هم به زودی منتشر خواهد شد.

 

عذرخواهی عباس جدیدی از خانواده پورحیدری

روز گذشته عکسی از عباس جدیدی در کنار مرحوم منصورپورحیدری منتشر شد که بازتاب های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.خیلی ها انتقاد کردند و خیلی ها گفتند که چنین کارهایی به دور از انسانیت است. البته جدیدی ساعاتی پس از این اتفاق همه چیز را تکذیب کرد و گفت که عکس منتشر شده مربوط به او نیست و جدیدی نمی داند که آن،عکس چه کسی است!با این شرایط این نماینده شورای شهر امروز در صفحه رسمی اش در اینستاگرام از خانواده پورحیدری عذرخواهی کرده و نوشته است:«از جامعه داغدار ورزش،هواداران استقلال،خانواده محترم منصور پورحیدری بابت عکسی که از من پخش کردند عذرخواهی می کنم.»

 

نرخ پرواز عتبات ۲.۶ میلیون تومان شد

در حالی سازمان حمایت نسبت به گران‌فروشی بلیت پرواز عتبات عالیات هشدار داده که نرخ پرواز به شهرهای نجف و بغداد با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی از ۲.۵ میلیون تومان فراتر رفت و رکود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را ثبت کرد. چند روز پیش مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت با بیان این‌که شرکت‌های هواپیمایی مسئول نظارت بر نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات هستند، گفت:نرخ بلیت در پروازهای برنامه ای و چارتری یکسان بوده و دفاتر فروش بلیت حق دریافت وجه اضافه به بهانه چارتر بودن پرواز را ندارند. سیدجواد احمدی در واکنش به انتشار گزارش تسنیم با عنوان "نرخ پرواز عتبات به 2.5میلیون تومان نزدیک شد" با تاکید بر این‌که نرخ بلیت پروازهای خارجی از شمول قیمت گذاری تکلیفی خارج است، یادآور شد: برای ایجاد وحدت رویه و ساماندهی وضع ارائه خدمات بهتر به زائرین و جلوگیری از اجحاف به مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری با شرکت های هواپیمایی هماهنگی لازم را انجام و اقدام به تعیین نرخ توافقی برای بازه زمانی 23 آبان تا 5 آذر برای مسیرهای پروازی تهران- نجف (بغداد)-تهران و مشهد نجف (بغداد)- مشهد کرد. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

حرف باهنر، نظر همه اصولگرایان نیست

بهروز نعمتی در پاسخ به این سوال که آقای باهنر قبلاً اعلام کرده بود که نامزد نهایی اصولگرایان در سال 96 قطعاً آقای روحانی نخواهد بود. شما به عنوان قسمتی از جریان اصولگرایی فکر می‌کنید چقدر بر این نظر در این جریان اجماع وجود دارد؟ گفت: این صرفاً نظر آقای باهنر است، من فکر نمی‌کنم نظر همه اصولگرایان باشد. به هر حال آقای مهندس باهنر یک نیروی زبده سیاسی است و قطعاً از قبل هم نقاط قوت این حرف را سنجیده‌ و هم نقاط ضعف آن را. اما آنچه مسلم است، این است که طیف قابل توجهی از اصولگرایان در صورت کاندیداتوری آقای روحانی برای سال 96، از ایشان حمایت خواهند کرد. همان‌طور که ایشان سال 92 هم حامیان جدی و قابل توجهی در میان اصولگرایان داشت. قطعاً برای سال 96 وزن اصولگرایانی که حامی آقای روحانی خواهند بود، از سال 92 بیشتر است. خصوصاً در این میان نقش اصولگرایان معتدل جدی است، مگر اینکه آقای باهنر و دیگرانی در جریان اصولگرایی، این طیف را اصولگرا ندانند. اصولگرایان معتدل تصمیم خود را در این خصوص گرفته‌اند؟ خیلی طبیعی است که معتدلین اصولگرا حامی آقای روحانی در سال 96 باشند. به این دلیل که در شرایط فعلی عملاً گزینه‌ای بهتر و مؤثرتر از ایشان از نظر این جریان نیست. هم به این جهت که ایشان از نظر اصولگرایان معتدل کارنامه موفقی از نظر اجرایی در دوره خود داشته‌اند و هم به لحاظ تلاشی که برای حفظ آرامش سیاسی کشور انجام دادند. روزنامه ایران این خبر را منتشر کرد.

 

باید روشن شود که چرا عده‌ای ازما بهتران از ۹۰ درصد صندوق ذخیره بهره‌ می‌برند

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: چرا باید ۹۰ درصد سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان به ۳۰ نفر خاص داده شود؟ این ۳۰ نفر چه کسانی هستند؟ چرا زمانی که یک فرهنگی می‌خواهد ۵ میلیون تومان برای جهیزیه دخترش وام بگیرد این صندوق به راحتی به او وام نمی‌دهد ولی از مابهتران چطور به هر میزان که می‌خواهند وام می گیرند. حجت الاسلام سلیمی گفت: تا به امروز هیچ کدام از مسئولان از قاطبه فرهنگیان برای این موضوع عذرخواهی نکرده است. انتظار ما این است که با متخلف صندوق ذخیره فرهنگیان برخورد جدی شود و مسئولان ذیربط اجازه ندهند که با اعتماد عمومی مردم بازی شود. فارس این خبر را منتشر کرد.

 

قحط الرجال و جهل الرجال نیست، رد الرجال است

حجت الاسلام ناصر نقویان استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگویی با برنامه «خط قرمز» آپارات، اظهار کرد: الان تلویزیون ما 40 سال است که در 24 ساعت، حداقل یک روحانی را نشان می‌دهد. خب پس مردم باید کشته مرده روحانیت باشند. اما مردم دغدغه‌شان این است که مسئولان از فقر و بیکاری خبر دارند؟ شما حداکثر در خبر می‌توانید بخوانید از این مسائل. چرا رسانه‌ای که نامش ملی است خود رئیس‌جمهور می‌گوید میلی؟ چرا رئیس‌جمهور باید بگوید میلی؟ این از فحش بدتر است. دوران مخفی‌کاری، نهان‌کاری، یواشی و مصلحت‌اندیشی و مصلحت نیست مردم بدانند، دیگر تمام شده است. امروز همه چیز علنی است. شایعه پخش می کنند که نقویان ضدانقلاب است. حالا خودم را بکشم که بگویم نیستم، می‌گویند اگر نیستی پس چرا رسانه پخشت نمی‌کند. ز علی می‌گوییم، می گویند حاج آقا ما کجا علی کجا، چرا مثال‌های اینطوری می‌زنید؟ از خوبی‌های غربی می‌گوییم، می‌گویند از کشورهای فسق و فجور تعریف می‌کنید. مانده‌ایم چه خاکی بر سر کنیم. امروز امیرکبیرهایی را نمی‌گذاریم صدایشان در بیاید و بعد می‌گوییم کار کشور درست نمی‌شود. خب بیاوریم اینها را. به خدا این کشور امیرکبیر دارد. گفتند قحط الرجال و جهل الرجال است، گفتم نه، رد الرجال است.

 

اولین واکنش احمدی نژاد به توصیه رهبری

محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی در جمع تعدادی از حامیانش گفت: از اول هم بحث‌های انتخاباتی نداشتیم. حالا رهبری فرمودند، خیال همه راحت شد. چه آنهایی که می‌خواستند کار کنند و در دلشان دغدغه بود، چه آنهایی که پدر ما را در آوردند و وقتی می‌خواستیم در یک استان جلسه بگیریم، این می‌کشید، او تهدید می‌کرد، احضاریه می‌آورد و آقا ول کنید بگذارید کارمان را بکنیم. راحت شدید دیگر! نگران بودید؟ به خدا اگر یک در ده هزار میلیارد موضوع انتخابات در ذهن من بود، الان آن هم نیست. انسان که تمام نمی‌شود. انسان که بند به عنوان نیست. دوستانی که می‌خواهند در انتخابات کار کنند و در انتخابات نظری دارند، بروند و در این مجموعه نباشند. این ماجرایی که پیش آمد خیال نکنید اشکال من و شما بوده است. بنشینیم و بگوییم آقا اشکال ما چه بوده؟ هر چه! ایشان یک مصلحتی دیدند. من حتی سوال نکردم چرا و به چه مصلحتی این را می‌گویید. آقا فرمودند مصلحت نیست، گفتم باشد. به یک ثانیه هم طول نکشید. حالا بیاییم بنشینیم و بگوییم علت چه بود؟ من محرم و صفر سفرها را تعطیل کردم. ان‌شاءالله بعد صفر ادامه می‌دهیم و سفر هم می‌رویم. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

 

رعایت قانون باید اصل باشد؛ امام جمعه و ... ندارد

احمدمازنی (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) گفت: مسئله ما؛ موسیقی نیست بلکه اساسا اجرای قانون است چراکه در حوزه اندیشه همه باید آزاد باشند. در حوزه گفتگو همه باید منطقی حرف بزنند و در حوزه عمل همه باید مطیع قانون باشند و از آن تمکین کنند و نمی‌شود فردی سیلقه، نظر و فتوای خود را بر قانون حاکم کند. این موضوع اختصاص به موسیقی ندارد و ما در کمیسیون فرهنگی از ابتدا هم بر این موضوع تاکید داشتیم که رعایت قانون در همه حوزه‌ها باید اصل باشد و امام جمعه و ... ندارد و همه باید قانون را رعایت کنند و پیش‌بینی می‌کنم آقای صالحی‌امیری بتوانند در این چند ماهه فضا را مدیریت کنند و انشاله تعادل ایجاد کنند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 

واکنش منتجب نیا به سخنان حداد

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به صحبت های اخیر حداد عادل مبنی بر اهمیت انتخابات این دوره و نفی بی رقیب بود ن روحانی و همچنین احتمال بروز حوادثی که او نسبت به صحت این پیش بینی ها اطمینان دارد نیز گفت: اگر پشت پرده حداد عادل ار برخی مسائل خبر دارد که ما خبر نداریم بحث ديگري است. بالاخره او ارتباط بیشتری با پشت پرده دارد و ممکن است از چیزهایی اطلاع داشته باشد که ما نداریم. اما آنچه تحلیل ها نشان میدهد این است که روحانی در شرایط کنونی رقیب هم ارزی ندارد و او در واقع بی رقیب است. حتی برخی حدس میزنند رای ايشان بع مراتب از سال 92 بیشتر خواهد بود . او با بیان اینکه همه دوره هاي انتخابات مهم است و این دوره هم از اهمیت فوق العاده ای هم در رياست جمهوري و هم در شورای شهر ها برخوردار است گفت : اما اینکه حادثه جدی ای اتفاق بیافتد که اين انتخابات را نظر به صحبت های حداد عادل از بقيه ممتاز کند ما خبر نداریم. منتجب نیا تاکید کرد : روحانی صلاحیت و شایستگی اش را به منصه ظهور گذاشته و شانس و پشتوانه قوی ای بین مردم و نیروهای سیاسی دارد، لذا احتمال موفقیت ايشان بسیار بالاست. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

 

رهبری برای حضور آیت‌الله هاشمی در نماز جمعه منعی ایجاد کرده‌اند؟

محمدرضا عطریانفر عضو حزب کارگزاران می‌گوید آیت‌الله هاشمی تمایلی به حضور در نماز جمعه ندارد. وی گفت:تعیین مقام و انتخاب خطیب برای تریبون نماز جمعه از اختیارات رهبری است. تشخیص رهبری است که چه افرادی در تریبون نماز جمعه صحبت کنند. البته می‌توان سؤال کرد وقتی آقای هاشمی برگزیده رهبری است، چرا در تریبون نماز جمعه حاضر نمی‌شود؟ به نظر من این مسئله ناشی از تشخیص خود آقای هاشمی است. ایشان فعلا مصلحت نمی‌داند به‌عنوان خطیب جمعه حاضر شود. عطریانفر افزود: در این زمینه مقام معظم رهبری برای حضور آقای هاشمی برای اقامه نماز جمعه، منعی ایجاد نکرده‌اند. آقای هاشمی شخصا تمایلی به حضور در این تریبون ندارد. اگر قرار باشد فضای نماز جمعه به تشنج کشیده شود و برخی تندرو‌ها محیط آن را به هم بریزند، قداست نماز و خطبه شکسته می‌شود و تصمیم آقای هاشمی به‌خاطر جلوگیری از قداست‌زدایی نماز محترم است. او نمی‌خواهد نماز جمعه و جایگاه آن آسیب ببیند. اگر تندروها نمی‌فهمند، آقای هاشمی که می‌فهمد. همه باید از آیت‌الله هاشمی خواهش و تمنا کنند که به تریبون نماز جمعه بازگردد. از طرفی مسئولان مرتبط با ستاد اقامه نماز تهران هم باید محیط را فراهم کنند و تدابیر لازم را انجام دهند تا تشنجی ایجاد نشود.روزنامه شرق این خبر را منتشر کرد.

 

درخواست ۱۷ نماینده از دادستان کل کشور

هفده نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دادستان کل کشور با تأکید بر استقال قوه قضائیه و پذیرش حکم نهایی دستگاه قضایی در عین حال خواستار ارائه توضیحاتی درباره پرونده نرگس محمدی شدند.

 

روحانی برای تغییر جدیدی در دولت به جمع‌بندی نرسیده است

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها برگزار شد، با اشاره به دیدار امروز اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با رئیس جمهور، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور هنوز و تاکنون برای تغییر جدیدی در دولت به جمع‌بندی نرسیدند.

 

توصیه سردار نقدی به شیفتگان غرب

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه از دوره بوش پسر که رژیم ایالات متحده با بحران مشروعیت و بحران مشارکت مواجه شد و مشارکت به زیر چهل درصد رسید، گفت: آنها به دست و پا افتادند تا به نحوی این مشکل را اصلاح کنند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر خودباختگان و شیفتگان غرب حال و حوصله ندارند اوضاع آشفته آمریکا را رصد کنند لااقل مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا را ببینند تا روی اسب بازنده شرط بندی نکنند.

 

فیس بوک و توئیتر رفع فیلتر می شود؟

واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در ارتباط با رفع فیلتر فیس بوک و توئیتر نیز توضیح داد. وی گفت در این زمینه کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای تصمیم خواهد گرفت. ما نیز از ابتدای دولت این وعده را داده بودیم که آنچه مورد استفاده مردم قرار دارد و در آنها شرایط غیراخلاقی وجود ندارد آزادند به فعالیت خود ادامه دهند که تاکنون نیز بر روی این وعده پایبند بوده‌ایم.وی ادامه داد: دولت به طور جدی به استفاده صحیح مردم از این ابزارها تاکید دارد در عین حال با عده‌ای با این باورند که لازم است شبکه‌های بومی به جای شبکه‌های خارجی مورد استفاده قرار گیرند هم عقیده‌ایم اما تا زمان ایجاد این شبکه‌ها با ایجاد محدودیت برای دسترسی مردم به شبکه‌های خارجی موافق نیستیم.

 

اهمیت آبخیزداری وآبخوان‌داری از نظر هاشمی!

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در همایش سیاست های کلی محیط زیست، اجرا و نظارت ضمن اشاره به عملکرد خوب نهادها در حوزه این سیاست ها گفت: آبخوان‌داری و آبخیزداری بسیار اهمیت دارد. مصرف آب را باید مدیریت کنیم و کشاورزی ما باید راندمان مصرف آبش را افزایش دهد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۱۷
باسلام خوبي حضور رسانه ها در جامعه همين است كه مردم بدانند آقاي كوچك زاده وامثالشان كيست..چون نحوه صحبت كردن انسانها نشانگر شخصيتشان است..آقاي كوچك زاده بهتر است در چاله ميدان هم سري بزنند شايد اونجا بهتر صحبت كنند از صحبتهاي ايشان...البته قصد تاييد آقاي مطهري را ندارم....
فیس بوک و توئیتر رفع فیلتر می شود؟ می شوند ظاهرا صحیح تر است؟
آقای احمدی نژاد! شما اگر برنامه ای برای انتخابات نداشتید چرا در پاسخ آقا که فرمودند مصلحت نیست گفتید باشد؟ میباید میگفتید بنده اصلا توی این فکر نیستم.
عجب رویی !!!!آقای احمدی نژاد اگر اینطور است؟؟؟!!!!
پس مرگ بر منافق
شما اول روشن کنید که چرا احمدی نژاد 8 سال رییس جمور شد و دمار از اقتصاد ایران دراورد و تا حالا هیچکس بهش از گل نازکتر نگفته که هیچ ، تازه از این شهر به اون شهر در سفر هست
لطفاصداقت داشته باشدی چرا تحریف سخنان می کنید آقای عطریان گفتند رهبری منعی برای حضور آیت الله هاشمی درنمازجمعه نکرده اند ولی شما تیتر زدید که رهبر منع کرده چرا ....سایت تابناک وزین است پس مراقب باشید
دم احمدی نژاد گرم .
واقعا سایت تابناک عملا تبدیل شده به ستاد تبلیغاتی روحانی و قبح زدایی از فتنه گران و سران آنها لطفا امثال نعمتی را اصولگرا خطاب نکنید که ایشان حزب بادند و به شعور مخاطب احترام بگذارید
مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز
آری
ضراب و زنجانی و اردوغان و داعش و...............
مصلحت ندانستند زودتر به زیارتِ جهنم بروند
اسطوره عاشقان فردا شده ای
چون خار به چشم اهل دنیا شده ای
هستیم بیا نظر نما بعد صفر
بر بین و مگو غریب و تنها شده ای!


آرای باطله پیروز است
اگر نمی خواست ریس جمهر بشه رفته بود پیش رهبری اجازه چیرو بگیره
آقای کوچک زاده مردم به چه شکل نظرشان را به شما حالی کنند ؟ دست بر نمی داری
تیتر رو زده اید رهبری برای هاشمی منعی ایجاد کرده اند در صورتی که در متن نوشته اید منعی ایجاد نکرده اند . این نمی تواند اشتباه باشد به نظر این مرض هم گیر شده که کلمات و جملات را دروغ و جنجالی بنویسند! در نوشتن خبر صداقت داشته باشید.
اگه یه فامیلی به اصطلاح بامسمی ترین فامیلی در کل ایران باشه همین فامیلی کوچک زاده و برای همین شخصه .خدا وکیلی این چند سال ما مونده بودیم آخه چه آدمایی اینو انتخاب می کردند واسه نمایندگی؟!!!
آقای سردار نقدی سیاست را به سیاسیون واگذار کن .
میرزا کوچک خان هم اسمش هم فامیلش جنگلی تناسبی باهاش نداشت چون در اصل بزرگترین میرزای جامعه انسانی بود پس الکی فامیل مردم را خراب نکنید چون با یک شخص مخالفید این خلاف اصول ادب و فرهنگ است
احمدي نژاد همواره از روحي بزرگ برخوردار بود و از روبه صفتي برحذر .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر