بازدید 45207

درخواست برای ممنوع الفعالیتی خانواده فراهانی به خاطر گلشیفته فراهانی!

اساساً فشار به شخصی برای موضع‌گیری علیه اعضای خانواده‌اش -ولو آنکه آن عضو خانواده مسیر خلاف ارزش‌های اسلامی رفته باشد- نه تنها امری اخلاقی نیست، بلکه با قانون نیز نسبتی ندارد.
کد خبر: ۶۳۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 06 November 2016
درخواست برای ممنوع الفعالیتی خانواده فراهانی به خاطر گلشیفته فراهانی!
پس از موضع‌گیری اخیر بهزاد فراهانی درباره دخترش، یکی از رسانه‌ها در قالب یک پرونده به انتقاد از عدم ممنوع‌الفعالیتی خانواده فراهانی در ایران پرداخت؛ رویکردی بسیار خطرناک که اگر قرار باشد باب شود، بسیاری از شخصیت‌ها از فعالیت در جغرافیای ایران باز می‌مانند و بدین سان نباید اجازه طرحش را به عنوان یک سناریو برای برخورد با شماری از اهالی ایران را داد.
 
به گزارش «تابناک»؛ گلشیفته فراهانی در سال‌های پیشین ترک وطن کرد و به سبک هنرپیشه‌های غربی به این حرفه پرداخت که طبیعتاً با آموزه‌های و ارزش‌های کشورمان سازگار نیست و نقدهایی به این شیوه وارد است. با این حال آنچه رخ داده، انتخاب شخصی این بازیگر زن سینما و تلویزیون بوده و ارتباطی با خانواده‌اش نداشته و نمی‌توان به تجمیع سرنوشت این بازیگر با خانواده‌اش پرداخت.
 
درخواست برای ممنوع الفعالیتی خانواده فراهانی به خاطر گلشیفته فراهانی! 
با این وجود در چند سال اخیر برخی رسانه‌ها تلاش کرده‌‍اند تا در قالب در گفت وگوهای متعدد، بهزاد فراهانی در مقام پدر و شقایق فراهانی در مقام خواهر گلشیفته فراهانی را به موضع‌گیری وادارند و به حواشی دامن بزنند. نتیجه این اصرار موضع‌گیری اخیر بهزاد فراهانی در یک گفت و گو بود که جنجال آفرین شد. پس از این اظهارنظر، موضع‌گیری‌هایی در فضای مجازی شاهد بودیم اما قابل تامل ترین این مواضع به یکی از رسانه‌های سینمایی مربوط می‌شود که با انتشار یک پرونده خواستار محدودیت فعالیت خانواده فراهانی شد.
 
این رسانه با تحلیل‌های بسیار عجیب، سرنوشت کنونی گلشیفته فراهانی را به اعضای خانواده‌اش مرتبط دانسته و خواستار ممنوعیت فعالیت کل اعضای خانواده فراهانی در فضای سینما، تلویزیون و تئاتر شده است. این برخورد قهری با هنرمندان البته از برخی رسانه‌ها بعید نیست اما با توجه به آنکه ممکن است در آینده چنین مطالباتی در فضای فرهنگی ایران باب شود، باید در این زمینه چند تذکر جدی داد.
 
نخست اینکه، به لحاظ انسانی و حقوقی، فعالیتی که گلشیفته فراهانی داشته، ارتباطی با فعالیت‌های حرفه‌ای سایر اعضای خانواده فراهانی ندارد و اینکه با برشمردن مجموعه فعالیت اعضای این خانواده در سینما و تلویزیون، به انتقاد از استمرار فعالیت ایشان پرداخت، عبور از تمامی مرزهای اخلاقی و قانونی موجود است. در واقع حتی خارج از فضای رسانه‌ای نیز چنین استدلال‌هایی و طرح این استدلال‌ها مبنای اخلاقی و حقوقی ندارد.
 
درخواست برای ممنوع الفعالیتی خانواده فراهانی به خاطر گلشیفته فراهانی! 
دوم اینکه، اساساً فشار به شخصی برای موضع‌گیری علیه اعضای خانواده‌اش -ولو آنکه آن عضو خانواده مسیر خلاف ارزش‌های اسلامی رفته باشد- نه تنها امری اخلاقی نیست، بلکه با قانون نیز نسبتی ندارد. در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز چنین رویکردی مرسوم نبوده و رسم نبوده برای خطای یکی از منتسبین با شخصیت‌ها یا چهره‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، آن اشخاص هزینه پرداخت کنند؛ هرچند در سال‌های اخیر می‌توان به استثناهایی اشاره کرد. تجربه نیز نشان داد، چنین فشاری معمولاً نتیجه عکس می‌دهد.
 
سوم اینکه، ارتباط دادن چنین مسائلی به «نفوذ» مصداق لوث کردن این مسئله حیاتی است و بدون تردید نفوذی خواندن هرشخص دارای وجه حقوقی است که قابلیت پیگیری دارد. بنابراین نباید برای تسویه حساب با یک شخص، یک خانواده یا یک گروه به خود اجازه داد با کنار هم گداشتن چند تصویر و نوشته، هر شخصی را نفوذی خواند و خواستار حذفش از صحنه شد.
 
و در آخر باید تاکید کرد، اساساً پرونده سازی برای یک خانواده -ولو دارای اشتباه- با کارکرد رسانه فاصله معناداری دارد و به نظر می‌رسد نقش رسانه برای برخی جریان‌ها که در گذشته حضور پررنگی در بدنه سینما داشتند و اکنون به حاشیه رانده شده‌اند، یک ابزار برای تسویه حساب است. از این منظر شاید در این مقطع که نمایشگاه مطبوعات نیز فرصتی برای گردهمایی اهالی رسانه است، توجه و تعریف استانداردهای اخلاقی یک ضرورت باشد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۸۱
انتشار یافته: ۷۰
وقتی بهزاد فراهانی از هر تریبونی استفاه میکنه و از دخترش دفاع میکنه باید ممنوع الفعالیت بشه اما اگر در مورد دخترش بگه کارهای ایشون به من مربوط نمیشه قضیه فرق میکنه... تفاوتش خیلی ساده است نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
دخترشه می فهمی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
عزیزم منفی هاتو بشمار
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
دمش گرم درود به شرفش مردم هم ازش دفاع میکنن
ناشناس
| Australia |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
تفارمتش ساده به قول شما. حالا روی چه حسابی باید ممنوع الکار بشوند این خانواده ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
تعداد منفی ها جواب شما
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
من با شما موافقم عزیز ناشناس! پدری که صراحتا از فساد دخترش دفاع می کنه، اون غیرت دینی و ملی رو به سخره گرفته و لیاقت نداره به عنوان هنرمند فعالیت کنه. اما کل خانواده اش نه! مثلا خانم شقایق فراهانی گفته که کارهای گلشیفه به خودش مربوطه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
ناشناس 15:16 عزیز
مگه حرف حق منفی ومثبته؟ تعداد یارای امام حسین هم خیلی کمتر از یزید بود!
چون اخیرا پدرش از دخترش حمایت کرده میخوان اذیتش کنن
آخه به چه گناهی؟
پدره دیگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
بگناه اینکه ایشون دختری رو که عملا شده... رو افتخار ایران میدونه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
فراهان مهد عالمان سیاستمداران هنرمندان است و بهزادفراهانی یکی از ان بیشمار است که در قلب انسانهای هنرمند دوست ایرانی جای دارد
سایت محترم تابناک ، فرمایشات بالای شما با حدیث زیر که منتسب به امیرالمؤمنین (ع) است در تعارض است ، تکلیف آقای بهزاد فراهانی و کلیه کسانی که از گلشیفته دفاع می کنند با حدیث زیر روشن است . شما تکلیف خودتان را روشن فرمایید .
امیر المومنین (ع) فرمود:هر کس به عمل قومی راضی باشد ، همچون کسی هست که در آن عمل با آن قوم شرکت داشته و هر که در امر باطلی داخل گردد ، دارای دو گناه است: گناه مربوط به انجام آن امر باطل و گناه راضی بودن به آن.
نهج البلاغه، حکمت ها و سخنان کوتاه: 153
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
آخه چه ربطی داشت مومن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
ببین تو کدوم گروهی
ایستاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
عقل که داری ایشالله، خوب هیچ جای نهج البلاغه یا سابقه حکومت امیر حدی در موردش دیدی؟ والا نمار نخوندن هم گناهه ولی شخصیه نمیگیرن ببرن حد بزنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
گناه با جرم فرق داره دوست عزیز
شما حق قضاوت در مورد گناه و صواب دیگان رو نداری
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
من نشنیدم بهزاد کار دخترش رو تایید کنه!کلا اگر تایید میکرد که همشون پا میشدن میرفتن و اونجا هم زندگی خوبی داشتن.اگر دفاعی بوده فقط دفاع پدرانه بوده از شخصیت دخترش.نه از کار و عملکرد دخترش.این دوتا با هم فرق داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
ابوذر جان ! این ربطی به اون موضوع نداره لطفا با هم مسائل رو قاطی نکن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
مومن، اگر کسی مخالف باشه و دستش نرسد کاری انجام بدهد چطور؟ برای این هم حدیث داری بفرما
ااین دختر به جایی رفته که از خانه پدرش خیلی دور است و دست پدر هم به هر شکل به او نمیرسد و قوانین این مملکت هم بر او جاری نیست و سخن شما مانند این بود که قبلا نیز گفته شده "گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری "
هر گونه محدودیت باعث محبوبیت انها خواهد شد در ضمن اگر اینطور باشد هرکس که متهم به دزدی واختلاس وارتشا وقتل و ..شود دیگر اعضای خانواده او را هم باید ممنوع الکار کرد.بعد کمکم فامیل درجه دو ...راهی که انتهایی ندارد گاهی بعضی نظر میدهند اما به عواقب ان فکر نمیکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
اگر اعضای خانواده رسما و علنی از دزدی او حمایت کنند محکوم و قابل برخورده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
چرا قبل از نظر دادن یک لحظه فکر نمیکنید ! این خانواده دارند از رسانه استفاده میکنند با خانواده یک دزد و قاتل و ... فرق میکند !!ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
هنوز بعضیا نفهمیدن ممنوعیت و محدودیت باعث محبوبیت میشه
نمونش خاتمی و ......
پسر نوح با بدان بنشست ،خاندان نبوتش گم شد
گلشیفته اشباه کرده ،پدر یا خواهر را برای چه بسلاخ می بریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
اگر همون موقع با نوح نبی به شدت برخورد میشد و نمی ذاشتن وارد کشتی بشه و همراه پسرش غرق میشد الان دیگه هیچ پدری جرات نمیکرد از دخترش یا پسرش دفاع کنه !!!!
باید آقای فراهانی به جرم دوست داشتن دخترش اعدام بشه تا درس عبرتی بشه برای دیگران !...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
چرا پدرش مدام ازش حمایت میکنه و حتی اونو افتخار خودش میدونه ؟!! نوح کجا از پسرش حمایت کرد ؟
عباس صفوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
حضرت نوح (ع) از اعمال فرزندش تبری جست . آیا بهزادخان هم از اعمال دخترش تبری می جوید ؟...
حسيني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
با سلام خدمت شما دوست عزيز ، ضمن احترام به نظرتان گلشيفته يك اشتباهي از روي عمد كرده و يا غير عمد ، قبول ، ولي وقتي خانواده از او حمايت ميكنند قضيه قرق ميكنه و نمي توانيم بگوييم چرا خانواده اش را به سلاخي مي برند ، پسر نوح اگر با بدان نشست پدرش از او هيچ حمايتي نكرد ولي اينها همه ي خانواده از كار اشتباه گلشيفته حمايت و جانبداري مي كنند ،
ebi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
به خاطر حمایت از گلشیفته .........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
آخه پدرش از کاری که دخترش کرده طرفداری میکنه.همش تقصیر این رسانه هاست که هی میرن مصاحبه می کنند با اهالی خانوادش و آتیش شعله ور می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
تو از کجا میدونی گلشیفته اشتباه کرده شاید تو داری اشتباه میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
گلشیفته اشتباه نکرده ... راهیو میره که دوست داره ... به هیچکس هم ربطی نداره ... هر کسی توی خارج از کشور ملزمه تابع قوانین همون کشور باشه ...
بابا رها کنید این موضوعات را بخدا مشکل مردم و کشور این چیزا نیست ، نمیدونم چرا ما همش دنبال حاشیه ایم.
وقتی جرم بزرگی مثل اختلاس کلان صورت میگیرد که مربوط به تمام مردم میشود به جهت حق الناس بودن و بیت المال بودن ؛ باحروف مخفف می نویسند که یعنی به خانواده اش لطمه نخورد و آبرویشان نرود.
عجیب نیست ؟!
من اكر جاي اقاي بهزاد بودم بجاي حمايت از دخترم ، رفتار أو را تقبيح و نكوهش ميكردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
شما چرا با حروف الفبا خودتونو معرفی کردید!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟شما هم آره!!!!؟؟؟؟؟؟
عدالت باید اساس و پایه باشد . در طول تاریخ بارها و بارها داشته ایم که پدری در یک جبهه و پسر در جبهه مقابل و برادر رو به روی برادر
لذا نمی توان عقاید یک نفر به سایر اعضای خانواده تعمیم داد که این مخالف قانون بوده و با عقل و شرح همخوانی ندارد
برابر با آموزهای دینی ما هر فرد مسئول عملکرد خود می باشد و گلشیفته فراهانی از این موضوع مستثناء نمی باشد . او با عملکرد زشت هنری خود حیثیت خود را بعنوان یک زن ایرانی از بین برد ولی این موضوع ربطی به خانواده ایشان ندارد .
اما مصیبت اینجاست که پدر ایشان دفاع سرسختانه از او می کند گویا هیچ اتفاقی نیفتاده و حیثیتی از بین نرفته و برای ایشان روی صحنه رفتن تائتر به زبان فرانسه اهمیت دارد!
در آخر خواهشمند است هر موضوع را در جایگاه خود مورد بررسی قرار دهیم نه اینکه بگوئیم موضوع اختلاس مهم تر از موضوع حیثیت فروشی گلشیفته می باشد !
مبارزه با اختلاسگران جای خود و تقبیح رفتار گلشیفته و امثال او جای خود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
و البته که مورد گلشیفته بسیار مهم تر از اختلاس و وام های بدون بازپرداخت و تاراج بیت المال و ... است !!!
ناشناس
| Australia |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
اساسا گلشیفته چگار کرده و اینکه پدر گلشیفته چه نظری دارد به تو چه .
سلام،گلشیفته دختریست از هراران دختر ایرانی اگر گلشیفته راه را اشتباه رفت مقصر اصلی خانواده اش نیستند بلکه مدیران و مسوولان سینمایی کشور باید جوابگو باشند.
به هر حال اگر آب سدها کم شده خام گلشیفته مقصر نیستواگر این طور است پس بفرمایید این همه غارت ودزدی وبچاب بچاب نتیجه چیست؟
با تشکر از تابناک بخاطر این موصع گیری
به این کاسه های داغتر از آش یاداور شوید برای انحراف فرزند نمشود به جکم قانون و شرع خواستار مجازات پدر شد.
هستند بزرگان تراز اول مملکت که قرزندشان منحرف و اعدام شد نباید تربیت خانواده را دلیل مجازات دیگر اعضای خانواده کرد.
بیایید مهربان باشیم به اندازه کافی در دنیا این گونه احکام صادر میشود .
بجاي هنر، تو كار خيريه برن و كارهاي دوطلبانه خيريه انجام دهند.
آیا برای اعضا خانواده اختلاسگرن که با پول اخلاس رشد کرده اند و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از امکانات حاصل از اختلاس بهره برده اند، محدودیتی داریم؟
واقعا به همين سيستم برخوردها ادامه بديد درست نيست كه ايران در جدول شادترين كشورها نفر دوم جدل باشه ما حقمون نفر اول جدوله البته از ته !!!!
این جماعت اگر ذره ای از قوای فاهمه و عقل بهره مند بودند هرگز صورت مساله را بدلیل ناتوانی در حل مساله پاک نمیکردند. آدم بیکار شما بفرما به زندگی خودت برس. تا کی میخوای برای دیگران تعیین تکلیف کنی؟
من میخوام موضوع را یک جور دیگه مطرح کنم و اول از همه نظر من اینه که زندگی شخصی هرکس به خودش مربوطه
ولی یک اما خیلی بزرگ داریم
ما توایران چه در سینما و تلویزیون داریم با پول نفتی که متعلق به همه است یک سری افراد را تبدیل به سلبریتی می کنیم و یک فضای کاملا انحصاری داریم و بسیاری از استعدادهای جوان پشت خط اند پس دیگه دلیلی نداره به کسایی که تازه کاری مخالف پسند اکثریت مردم انجام میدن یا اونا تایید میکنند رانت بدیم مثلا تمام تلاش مسیولین و نظر صریح رهبری بر حفظ بنیان خانواده است پس چرا ما یک برنامه انحصاری به کسی مثل رامبد میدیم که دوبار طلاق گرفته و تو سال اقتصاد مقاومتی میره یونان عروسی میگیره
ایران شده بهترین مکان جهان برا اختلاس کارا و بازیگرا و دکترا که تا اینجان هنرمندند و تازه بعد هم که میرن انور زندگیشون به خودشون مربوطه
ولش کن یادم نبود ما نفت نداریم
سلام

با این کارهای شرم آوری که این خانم مرتکب شده حداقل پدرش یک جو غیرت داشت او را طرد می کرد نه اینکه او را دختر ایران بنامد. این پدر هم برای همین دادن نسبت ننگ به ایران باید خجالت بکشد و از همه ملت عذرخواهی کند. شما هم با این صغری - کبری ها در پی تطهیر این جرثو مه های فساد نباشید. مثل اهالی شبکه جم که تا می توانند به ایران و مردم مسلمان اهانت می کنند و بعد که زمان مصرفشان برای اربابان تمام شد یکی یکی بر می گردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
برادر اول يك ليوان آب يخ بخور يكم حالت جا بياد يموقع ! سكته ميكني ها! بعد ميخواي درخواست كنيم شما برو لب مرز تمام اين جرثومه هاي فساد رو كه خواستند برگردند با كل خانوادهاشون و فاميلها و اقوام همه رو بياندازند تو بشكه اسيد.خوبه؟؟
سلام ارادتمندم
چرا ما مردم سرمون تو زندگی دیگرانه . این چه توقعی که ما از اقای فرهانی داریم که باید دختر شو محکوم کنه . در آخر زندگی خانوم فرهانی به خودش مربوطه و در آخرت هم خودش باید جواب کار شو بده نه ما .
ما هم حساب کار خودمون رو در آخر باید بدیم
گر امر شود که مست گیرند
درشهر هر آنچه هست گیرند...............................
من هم با شما موافق هستم>اما آقای فراهانی حداقل کاریکه میتوانست بکند سکوت بود>تایید عمل منکر همانند عمل عمل خود منکر است .
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
و شما هم حداقل کاری که می تونی بکنی دست برداشتن از فضولی تو زندگی دیگران . و بستن دهن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
شما اگر ديدي پشت سر خانواده ات داند فحش ميدند حداقل سكوت كن و به كسي كار نداشته باش.
فشار باعث محبوبيتشان خواهد شد
ایشان می بایست بخاطر دینش ، مکتبش و عرق ملی اش نسبت به رفتار دخترش اعلام برائت نماید در غیر اینصورت حرام است که ظرفیت رسانه ای کشور در اختیار این فرد باشد.و در صورت ادامه نظام می بایست بشدت با این جرثومه های فساد برخورد نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
جرثومه های فساد رو آدرسش رو اشتباه اومدی. الحمدلله که میلیارد میلیارد خبرهاش دراومد که چقدر بدبخت شدیم .بزرگ تر هاش هم گاهی بالاخره درز می کنه. بدبخت برو به فکر عاقبت کار خودت باش . برای دیگران می بایست می بایست راه ننداز.
تابناک من فکر میکردم که تو بدون هیچ جناح بندی خبر رسانی میکنی .
ولی متوجه شدم که تو هم با بقیه فرقی نداری
دیگه خبرهات برام ارزشی نداره
دوروغگو
واقعن وقاحت رو از حد گذرونديد . بابا هيييييييچ ربطي به شما ندارد. نه بازي گلشيفته و نه نظر آقاي فرهاني در مورد دخترش . دست از فضولي و اعمال سليقه خود به ديگران برداريد . شما واقعن انسانهاي سخيفي هستيد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
آفرین ...
باید ممنوع التصوير شوند که طرفدار ی نکنن
گنه کرد به شوش اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
تو مريخ اينجوريه؟؟؟ تو زمين ميگن: گنه كرد در بلخ .....
واقعا شرم اور هست که از کار حیوانی گلشیفته حمایت می کنید،باید سالها پیش خانواده فراهانی را ممنوع الفعالیت میکردن،خیلی هم تحویلشون گرفتن،پدری که با این کاری که دخترش کرد باز حمایتش میکنه ،من تو عجبم چرا یه عده اینقدر از افکار پلید گلشیفته حمایت می کنن،
وقتی میره با ضدانقلاب اسلامی عکس میگره مصاحبه میکنه وافتخار میکنه وخانوادش بهش افتخار میکنه باید چه کرد
.قضاوت با شما
اگر اینگونه می خواهند عمل نمایند و خانواده فراهانی را با موانع مختلف مواجه نمایند به نظر رفتار و عملی غیر قانونی و یا فراقانونی و غیر اخلاقی و غیر شرعی می نماید . آیا پسر نوح که با بدان بنشست و نبوتش گم شد ، آیا گناهی متوجه حضرت نوح شد ؟؟ و قص علی هذا
خیلی آدم باید بی شرف باشد که از پدر در مورد به زعم دیگران فساد دختر سوال کند کدام پدر است که درمقابل چنین سوالی برآشفته نشود درثانی خیلی از بزرگان سیاسی،مذهبی فرزندان ناخلف داشته اند چرا جرات سوال کردن از آنها راندارید
شما خبر نگارا لطف کنین دنبال کارای گلشیفته رو نگیرین و مدام ازش خبر نزاین.
به نظر من بایدهمه انها ممنوع کار به شوند تا درس برای همه باشه
فراهان مهد عالمان ،سیاستمداران و هنرمندان است و بهزاد فراهانی افتخار ماست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان