بازدید 6371

آقای خاص توبیخ شد

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد به خاطر رفتارش در بازی اخیر شیاطین سرخ برابر برنلی از سوی کمیته انضباطی لیگ برتر فوتبال انگلیس توبیخ شد و باید منتظر اعلام مجازاتش باشد.
کد خبر: ۶۳۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 02 November 2016
پرخاش مورینیو به داور و اعتراض‌های او در بازی شنبه شب منچستریونایتد برابر برنلی در ورزشگاه اولدترافورد، برایش دردسرساز شد. 
به گزارش تابناک ورزشی، مورینیو در آن بازی به خاطر مماشات مارک کلاتنبورگ با یکی دو بازیکن حریف که روی مردان او مرتکب خطا شدند - از جمله برخوردی که در محوطه جریمه برنلی با متئو دارمیان رخ داد - به شدت به او اعتراض کرد و به همین دلیل در پایان نیمه اول از نیمکت من‌یونایتد اخراج شد.

توبیخ اما تنها مجازات آقای خاص نیست و او احتمالاً یکی دو جلسه دیگر هم از نشستن روی نیمکت تیمش محروم می‌شود چرا که کمیته انضباطی لیگ برتر انگلیس تخلف او را تأیید کرده است.

در بیانیه این کمیته آمده است: «تخلف ژوزه مورینیو به خاطر داشتن رفتار ناشایست در بازی تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در تاریخ 29 اکتبر تأیید می‌شود. همچنین گفته می‌شود که بین دو نیمه بازی، داخل یا اطراف تونل منتهی به رختکن‌ها، او از الفاظ رکیک و توهین‌آمیز خطاب به یکی از اعضای تیم داوری استفاده کرده است. او تا ساعت 6 بعدازظهر روز 4 نوامبر (14 آبان) فرصت دارد که از خودش دفاع کند و به اتهام وارده پاسخ دهد.»

مجازات معمول مربیان استفاده از الفاظ رکیک و توهین‌آمیز در لیگ برتر فوتبال انگلیس جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از نشستن روی نیمکت است. بنابراین باید انتظار چنین مجازاتی را برای آقای خاص هم داشت، البته اگر او اعتراضی نشان ندهد. اگر مورینیو نسبت به این مجازات به کمیته استیناف لیگ برتر اعتراض کند و اعتراضش مورد قبول واقع نشود، مجازات او به دو جلسه افزایش پیدا می‌کند.

در همین حال یک منبع انگیسس به شبکه ESPN‌ گفته که رفتار مورینیو آنقدر ناشایست نبوده که برایش محرومیت از نشستن روی نیمکت تیم در نظر گرفته شود.

هنوز مشخص نیست اظهارات مورینیو درباره آنتونی تیلور، داور بازی تیمش و لیورپول، پیش از بازی این تیم روی نظر اعضای کمیته انضباطی لیگ برتر برای تشدید مجازات سرمربی پرتغالی من‌یونایتد تأثیر خواهد گذاشت یا نه اما تصور می‌شود که به خاطر آن ماجرا هم یک جریمه نقدی برای سرمربی پیشین چلسی در نظر گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل