بازدید 6058

محرومیت یک ورزشکار انگلیسی به خاطر توهین به اسلام

فدراسیون ژیمناستیک انگلیس یکی از ورزشکاران مدال‌آور این کشور را به خاطر توهین به شعائر اسلامی از حضور در میادین محروم کرد.
کد خبر: ۶۳۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 02 November 2016
ژیمناست‌کار انگلیس به دلیل توهین به ارزش‌های اسلام و مسلمانان 2 ماه از حضور در میادین محروم شد.فدراسیون ژیمناستیک انگلیسی در بیانیه‌ای گفت لوئیس اسمیت و لوک کارسون هم تیمی سابق او در رفتاری غیرقانونی استانداردهای این ورزش را نقض کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، اسمیت و کارسون در حالی که در شرایط طبیعی نبودند در مراسم جشنی شیوه دعای مسلمانان را مسخره کردند. انتشار این ویدئو باعث ایجاد جنجال در رسانه‌ها شد.

این ورزشکار در زمان بازدید کاروان المپیک بریتانیا از مساجد مختلف حضور نداشت.

بعد از این اتفاقات که یک ماه پیش رخ داده بود، اسمیت روز گذشته در بیانیه‌اش نوشت: امروز از دو مسجد در لندن بازدید کرده و قبول کردم از مسلمانان و اسلام بیشتر بدانم.

با این حال آلن، رئیس فدراسیون ژیمناستیک انگلیس اعلام کرد از این اقدام راضی نیست.

وی اظهار داشت: بعد از موفقیتی که در المپیک داشتیم این اتفاق باعث تاسف است. این دو ورزشکار قوانین را نقض کرده‌اند. به عنوان متولی ارزش‌های ورزشی ما هیچ چاره‌ای نداریم، اما وظیفه خودمان را عمل می‌کنیم و این مورد را به گروهی مستقل ارجاع می‌دهیم. آنها ابراز پشیمانی کرده‌اند و ما امیدواریم در آینده آنها برخورد مناسبی داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر