بازدید 35043

توضیحات جدیدی از پادرمیانی در پرونده تتلو/هنجارشکنان در تجمع مقبره کوروش دستگیر شدند/آب آشامیدنی با طعم قورباغه در روستای آلتین‌کش قزوین

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۳۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 31 October 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۱
كاش مقسدان اقتصادي و اراذل و اوباش و... نيز به همين سرعت دستگير و برخورد لازم! باهاشون ميشد. اونوقت نارضايتي نبود و كسي هم در چنين مراسمي شعار هنجار شكنانه نميداد! شايد نتونيد منتشر كنيد ولي كاش به گوش مسئولين ميرسيد كه مردم انتظار برخورد شديد باكسانيكه امنيت اقتصادي و اجتماعي كشور را برهم ميزنند دارند.
چرا وطن پرستان دستگیر ومحکمه میشوند
رأي آقاي هاشمي در سال 84 و همچنين آقاي موسوي در سال 88 هم تضمين شده بود.
دقيقا چه هنجارب شكسته شده؟؟
وقتی افکار مردم تغییر کنند نمیشود با بازداشت و خفگان افکار رو تغییر داد
تتلو!!؟؟ چه اسم مزخرف و لوسی
به این جان کری باید گفت: خر خودتی
مجازات این دکتره خیلی بدتر از ترور بود. هم خانواده‌اش رو کشتن و هم خودش رو قاتل نشون دادن تا کسی دیگه غلط بکنه بگه موسیقی و عشق و محبت چیز خوبیه.
منظور از هنجارشکنان همان گروه های فشار هستند ، درسته ؟
الان با دستگیری افراد حاضر در آرامگاه کوروش خیالتون راحت شد که دیگه مملکت هیچ مشکلی نداره؟!!!

آیا رفتار اختلاس گران را هم از مدت ها پیش نمیتوانستید رصد کنید؟
دستکیری در بزرگداشت کورش اینده به کدام سو می رویم
خدا رو شکر خود آقای روحانی هم قبول داره طرف غربی بعد از یکسال از اجرایی شدن برجام به برجام پایبند نبوده درحالیکه ما 100 درصد پایبند بودیم و بدبختی هم اینه که راه برگشت نداریم و همین باعث شده طرف غربی دست بالا رو داشته باشه چون ما برای برگردوندن قلب راکتور اراک حداقل 2 سال وقت میخوایم برای برگردوندن نطنز و فردو به روال عادی هم حداقل یکسال زمان میبره ولی طرف غربی هنوز کاری نکرده که نتونه برگرده و باید اینو دونست دشمن همیشه دشمنه حالا هرچقدر هم که با کلاس صحبت کنه و دم از حقوق بشر بزنه و بخنده تا به خودمون متکی نباشیم وضعیت ایران همینه چه با برجام چه بدون برجام به امید روزی که فرهنگمون رو بالاببریم و مشکلاتمون رو خودمون حل کنیم و نیازمند هیچ کشور دیگه ای نباشیم
اللهم عجل لولیک الفرج
دکتر محمد قمی اگر اندکی مسائل فنی بدانی انهای که ایران از بین برده چیزهای تحفه ای نبوده در کمترین زمان بهترشو هم میشه ساخت هم خرید نگران نباش ..... ولی اگر یک روز مجبور شدیم به اون سمت بریم دو نتیجه حتمی در پی دارد ایران بدبخت می شود و غرب در ترس و اضطراب .....
این گردن کلفتها اگه خالکوبی داشته باشن طوری نیست
طرف غربی همیشه دست پیش داره، بهتر خودمون رو خر فرض نکنیم...
سازمان آب را خواب برده سلامتی مردم اهمیتی نداره ، اینترنت در روستاها پیشکش به فکر تامین آب سالم و بهداشتی برای مردم باشید .
اين تتلو آخرش بخاطر شهرت ميره ميشه شهيد تتلو
قبر مادر سلیمان نه کوروش
درود بر کورش کبیر و راستگو و درستگار
بازم به اقای جدیدی عزیز که اسیری را آزاد کرد.
خدا قوت
آخه تتلو معنی این کارها رو میفهمه
یک خواننده بی کلاس و جو زده
مطمئنا این دوباره یک کاری میکنه بعد با مظلوم گرایی دنبال وساطتت این و اون میگرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل