بازدید 4288

قیمت طلا کاهش یافت

در حالی که پس از کاهش ارزش دلار در روزهای گذشته، امروز ارز آمریکا تا حدودی ترمیم شده، قیمت طلا روز دوشنبه کاهش یافت.
کد خبر: ۶۳۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 31 October 2016
در حالی که پس از کاهش ارزش دلار در روزهای گذشته، امروز ارز آمریکا تا حدودی ترمیم شده، قیمت طلا روز دوشنبه کاهش یافت.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که پس از کاهش ارزش دلار در روزهای گذشته، امروز ارز آمریکا تا حدودی ترمیم شده، قیمت طلا روز دوشنبه کاهش یافت. اما نگرانی ها در مورد نتیجه انتخابات آمریکا و سیاست پولی فدرال رزرو موجب شد تا قیمت فلز زرد در نزدیکی بالاترین رقم 3 هفته اخیر که جلسه گذشته به ثبت رسیده بود باقی بماند.

روز جمعه پس از آنکه اف بی آی اعلام کرد که تحقیقات بیشتری در مورد استفاده هیلاری کلینتون از سرور شخصی برای ارسال ایمیل های دولتی انجام خواهد داد، قیم طلا به بالاترین رقم از 4 اکتبر تاکنون رسید.

این خبر بازارها را که پیروزی کلینتون را تقریبا قطعی می پنداشتند تکان داد و موجب کاهش شاخص ها ر بازار بورس و افت ارزش دلار شد. اما ترمیم ارزش دلار در روز دوشنبه موجب شد تا طلا بخشی از افزایش قیمت هفته گذشته را خنثی نماید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1273 دلار و 68 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر نیز 2 دلار و 30 سنت کاهش یافت و به 1274 دلار و 75 سنت رسید.

برنارد داهداه، تحلیلگر بازار طلا گفت: «مردم فکر می کردند که دیگر پیروزی کلینتون در انتخابات قطعی است... اگر انتشار خبر جدید به معنای تضعیف پیشتازی وی باشد، بازار طلا ممکن است از این وضعیت نامشخص منتفع شود.»

وی افزود، انتشار آمارهای بازار کار آمریکا در ماه اکتبر در روز جمعه اتفاق مهمی برای بازار طلا خواهد بود زیرا بازارها به دنبال شاخص هایی هستند تا بفهمند در نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه فدرال رزرو آمریکا چه اتفاقی خواهد افتاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی