بازدید 4700

یزدانی از جراحی در ایران نترسد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: پزشکان ایرانی توانایی انجام سخت‌ترین جراحی‌ها را دارند و رضا یزدانی نباید به هیچ‌وجه نگرانی داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 31 October 2016
غلامرضا نوروزی با بیان اینکه رضا یزدانی یکی از قهرمانان بزرگ کشورمان است و توجه و حساسیت خاصی به درمان او می شود، گفت: ما حاضریم برای درمان و جراحی مصدومیت او هرگونه همکاری را داشته باشیم. او نیز باید زودتر تصمیمش را بگیرد تا زمان را بیش از این از دست ندهد.

به گزارش تابناک ورزشی، نوروزی در مورد حساسیت هایی که بابت روند درمانی رضا یزدانی وجود دارد گفت: مصدومیت یزدانی از ناحیه آشیل پا است و نیاز فوری به جراحی دارد. ضمن اینکه جای هیچ نگرانی نیست و با جلساتی که با همکاران و پزشکان حاذق کشور در این زمینه داشتیم، مطمئنم جراحی وی موفقیت آمیز خواهد بود.

نوروزی تصریح کرد: این نوع آسیب دیدگی، مصدومیت شایعی است و بارها در کشورمان توسط پزشکان جراح و متخصص داخلی درمان شده است.

وی تأکید کرد: البته ما در این مورد پیشنهاد دهنده هستیم و تصمیم گیرنده اصلی، شخص رضا یزدانی است، اما طبق وظیفه ذاتی خود تمامی هزینه های درمان و روند بهبودی وی را در داخل کشور تقبل می کنیم و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی دکتر نادری، فوق تخصص مچ پا را برای این عمل جراحی به یزدانی پیشنهاد داده و وی نیز اعلام کرده برای این عمل آمادگی کامل را دارد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: درمان مصدومیت زانوی بهداد سلیمی پیش از المپیک ریو یکی از نمونه های شاخص جراحی توسط متخصصان و پزشکان حاذق داخلی است و در نهایت سلیمی توانست با بهبودی کامل در المپیک برزیل حضور یابد. امیدوارم یزدانی نیز هرچه زودتر تصمیم خود را در مورد درمان مصدومیتش بگیرد و با اعتماد به کادر مجرب پزشکی کشورمان از بند مصدومیت رهایی یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار