بازدید 41960
بسته خبری «تابناک»؛

پیام مهم احمدی‌نژاد به غلامحسین الهام/ تهدید عجیب دو نماینده؛ یا گزینه ما یا تحقیق و تفحص!/ ناگفته‌های آیت‌الله ری‌شهری/ پیشنهاد عجیب رئیس مجلس!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«مقایسه ظریف و شهید مطهری!»،«مگر قحط الرجال است که رد الرجال‌ها دوباره معرفی شدند»،«واکنش تند وزیربهداشت به اظهارات مخالفان تجمیع بیمه‌ها»،« انتقاد معاون ظریف از جبهه پایداری»،«...و رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 30 October 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مقایسه ظریف و شهید مطهری!

خبرآنلاین در یادداشتی نوشت:« -عقده گشایی علیه ظریف،شده است کاسبی عده ای. ختم امن یجیب می گیرند که یک ننه قمری مثلا در کوره دهاتهای کشور افریقایی”لسوتو” از ظریف حرفی بزند تا آن را علم کنند و بگویند اگر ظریف آدم خوبی بود،هرگز یک کشوری که رژیمش شاهنشاهی است و دست برقضا مردمش هم انگلیسی حرف می زنند، از وزیر خارجه ما حمایت نمی کرد!حتی از گریه ظریف در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله هم لجشان می گیرد و اشک او را در ماتم”نوبل” معرفی می کنند.فرض کنیم یک موسسه فسقلی در لندن، به جای آنکه محمدجوادظریف را نامزد جایزه ای کند،همین اقدام را برای سعیدجلیلی درنظر می گرفت. هوار هوار می کردیم که آی دنیا! تاثیر دیپلمات ما را می بینید؟ جهان در برابر ما سر تعظیم فرود آورد،آن هم توسط استعمار بریتانیای کبیر! و مجبور شده اند به هر دلیلی جایزه بدهند به سعید جلیلی!وقتی آیت الله شهید مرتضی مطهری کتاب”اصول فلسفه و روش رئالیسم” را نوشت، به او جایزه سلطنتی دادند(درسال۱۳۳۴) جز گروهک منحط فرقان آن هم بیست وچندسال بعد،هیچ آدم حسابی این جایزه را دستمایه اهانت به استاد بزرگ نکرد. آن جایزه ،فقط اعتراف به شخصیت علمی دانشمندی داشت که یگانه دهر خود بود و جایزه سلطنتی هیچ خدشه ای بر عظمت او وارد نکرد.»

 

عده ای در مزار کوروش برای او شعارمی‌هند و باز ما زنده، نشسته‌ایم

آیت الله نوری همدانی گفت: در مزار کوروش جمع شده‌اند، همان شعارهایی که برای رهبری می‌دهیم، برای کوروش می‌هند و باز ما زنده، نشسته‌ایم و تماشاگر هستیم. این مرجع تقلید با بیان اینکه کشور ایران سال‌های فراوانی زیر سیطره پادشاهان و رژیم شاهنشاهی بودند، افزود: مردم انقلاب کردند و زحمت کشیدند تا با شکل‌گیری انقلاب، اسلام ناب آورده شود. شاه می‌گفت کوروش آسوده بخواب، ما بیداریم، اکنون عده‌ای دور مزار کوروش جمع شدند و طواف کردند و در این تجمع دستمال درآوردند و گریه کردند. در دوران امام خمینی(ره) نیز عده‌ای به یاد کوروش بودند، ایشان فرمودند شنیدم این افراد جمع شدند، گریه کردند که اسلام به این مملکت آمده است، این افراد همان‌ها هستند و ضد انقلاب هستند، تعجب می‌کنم چه طور می‌توانند در مزار کوروش جمع شوند، همان شعارهایی که برای رهبر معظم انقلاب می‌دهیم، برای کوروش بدهند و باز ما زنده، نشسته‌ و تماشاگر هستیم. کدام قدرت در این بخش کوتاهی کرده که این افراد اینگونه جمع شوند، با توجه به اینکه مملکت اسلامی و انقلابی قرار داریم، باید بیدار و هوشیار باشیم، این انقلاب دنباله‌گر انقلاب پیامبر و ائمه اطهار(ع) است و آنها خواستند انسان بسازند. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.

 

تهدید عجیب دو نماینده؛ یا گزینه ما یا تحقیق و تفحص!

برخی از نمایندگان استان گیلان در پی انتصاب مدیرکل جدید سازمان امور مالیاتی آن استان سازمان مزبور را تهدید به تحقیق و تفحص کردند. چهارشنبه هفته گذشته در حاشیه معارفه مدیرکل جدید سازمان امور مالیاتی استان گیلان پس از آنکه سازمان مزبور از انتصاب گزینه مورد حمایت چند تن از نمایندگان به دلیل سیاست فراگیر خود در عدم انتصاب مدیران بومی به دلیل مشکلاتی که در گذشته رخ داده بود امتناع کرد با تهدید نمایندگان به طرح تحقیق و تفحص در محلس مواجه شد. سازمان امور مالیاتی کشور در سیاست جدید خود که بر مبنای آن مدیران بیش از نیمی استانها را منصوب کرده از انتصاب مدیران بومی دوری گزیده زیرا معتقد است تجربه سالهای گذشته نشان میدهد مدیران بومی به دلیل فشارهای روانی و مناسبات درون استانی یا در فرایند انجام ماموریت های خود دچار مشکلات اساسی و موانع جدی میشوند یا شائبه هایی مبنی بر رانت خواهی و یا سفارشات متعدد برای تبعیض در اخذ مالیات به ویژه از شرکت های بزرگ که دارای لابی های قوی هستند به وجود می آید. در همین خصوص برای استان گیلان نیز مانند سایر استانها چنین سیاستی در پیش گرفته شد اما برخی نمایندگان به ویژه دوتن از آنها که ارتباط موضوعی نزدیکتری نیز دارند با تهدید به طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی خواهان لغو جلسه معارفه و انتصاب نیروی بومی مورد حمایت خود به این سمت شدند که از سوی سازمان مالیاتی رد شد و این اتفاق سبب حمله شدید نمایندگان یادشده در فضای سیاسی استان علیه وزارت اقتصاد و سازمان مالیاتی شد. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

 

پزشک خوش‌خط متهم اول مرگ اعضای خانواده‌اش و تکذیب آن

در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله بود که خبری مبنی بر مرگ همسر و مادر بزرگ یک پزشک در تبریز آنهم به دلیل مصرف «غذای نذری مسموم» در رسانه‌ها منتشر و به سرعت دهان به دهان چرخید. علیرضا صلحی پزشکی است که به دلیل تجویز صدای شجریان برای درمان بیماران و همچنین خوش‌خط بودن شهرت دارد. یکی از نزدیکان صلحی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: علیرضا و همسرش چهار سال با هم نامزد بودند و قرار بود بعد از ایام محرم و صفر به خانه‌شان بروند. ماجرای قتل خانواده این پزشک از جایی رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت که یکی از خبرگزاری هابا انتشار خبری٬ دکتر صلحی را از فعالان سیاسی آذربایجان شرقی معرفی و با فرافکنی و سوءاستفاده همه جانبه از این موضوع دست به جریان‌سازی و شایعه پراکنی زدند و انگیزه های قاتل را سیاسی عنوان کردند.

اعتراف به قتل!

صبح امروز یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس: پزشک تبریزی به دست داشتن در قتل همسر و مادربزرگش اعتراف کرده است! فارس این خبر را منتشر کرد. تکذیب شایعه اعتراف پزشک تبریزی

یکی از نزدیکان خانواده دکتر علیرضا صلحی پزشک تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تکذیب شایعه اعتراف صلحی به قتل خانواده خود، عنوان کرد: خانواده دکتر صلحی از ابتدا ترجیح می‌دادند موضوع این پرونده در یک فضای آرام پیگیری شود تا بررسی‌های نهادهای قضائی و انتظامی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد ولی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعات نادرستی هستیم که هم باعث ناراحتی و رنجش خانواده‌های داغدار شده و هم تمرکز بر اصل موضوع را از بین برده است. خبر اعتراف ایشان کذب محض است. متاسفانه عده‌ای بجای اینکه پیگیر اخبار صحیح و دقیق باشند، دنباله‌روی شایعات مطرح شده بین مردم هستند و اعتبار و اخلاق رسانه‌ای خود را فدای افزایش مخاطب و درآمد کرده‌اند.

 

دستور البغدادی به گردان ویژه داعش

گردان الشام داعش پوشش مخصوصی دارند و صورت خود را با یک ماسک ترسناک می‌پوشانند. البغدادی از این گردان خواسته که از رقه سوریه، به عراق بیایند و بجنگند. العالم این خبررا منتشر کرد.

 

بسیج با هویت نظامی‌‌اش نباید وارد انتخابات شود

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری گفت: پول تميز هم بايد شناسنامه دار شود. هزينه‌هاي انتخاباتي افراد بايد قاعده‌مند شود چرا كه امروزه افراد و تشكل‌هايي كه قدرت مالي دارند، توانايي جذب افكار عمومي بيشتري نيز دارند و اين صحيح نيست. بايد سقفي براي هزينه‌‌ها در نظر گرفته و مكان خرج آن نيز مشخص شود. دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح به هیچ شکل حق دخالت و تاثیر گذاری در انتخابات را ندارند و باید اين بند اجرايي و قوانین لازم اعلام شود. بسیج اگر به عنوان یک واحد نظامی با هویت نظامی فعالیت می کند نباید وارد انتخابات شود، ولی افراد بسیجی كه همین شهروندان عمومی جامعه هستند و می خواهند فعالیت های اجتماعی و سیاسی داشته باشند، ايرادي ندارد. البته همين افراد نيز نمي‌توانند با امكانات واحد خود و در قالب تشکیلات خود در انتخابات فعاليت كنند. نامه‌نیوز این خبر را منتشر کرد.

 

پیام مهم احمدی‌نژاد به غلامحسین الهام

ناظران سیاسی معتقدند احمدی نژاد پرشانس ترین گزینه اصولگرایان برای رقابت های انتخاباتی سال آینده بود و اکنون در غیاب او دیگر نامزدهای مطرح اصولگرا شانس بسیار اندکی برای پیروزی در انتخابات خواهند داشت. برخی فعالان سیاسی اصولگرا در هفته های اخیر رایزنی هایی را برای اجرای یک سناریو آغاز کرده اند تا با حضور احمدی نژاد در کمپین انتخاباتی نامزد نهایی اصولگرایان، سبد رای او را به سبد رای این نامزد منتقل کنند. اما رئیس جمهور سابق در یک اقدام شبه اعتراضی تصمیم گرفته در انتخابات آینده سکوت کند.گفته می شود او اخیرا در پاسخ به غلامحسین الهام که نامزدی در انتخابات آینده را بررسی می کند گفته است: حتی از شما که خیلی هم بهتان علاقه مندم نیز حمایت نمی‌کنم. چون به آقا اعلام کردم که در انتخابات دخالت نمی‌کنم، نمی توانم از شما حمایت کنم.این مطلب در پایش منتشر شده است.

 

کنایه اکرمی به نعمت زاده

سید رضا اکرمی با تاکید بر اینکه وزرایی که در دولت چابک و چالاک نیستند باید هر چه سریع تر تغییر یابند گفت: من یک بار به پشت آقای نعمت زاده زدم و گفتم آقای رئیس ابوالمشاغل دیگر تو را بس است اما او خندید و رفت.رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه وزرای دیگری هم هستند که آنها را مناسب آن سمتی که عهده دار شده اند نمی دانم خاطر نشان کرد: ما باید مسئله مشکلات اقتصادی را مرتبط با همه 80 میلیون نفر جمعیت ایران بدانیم نه فقط دولت!

 

یکی ازشروط روابط دیپلماتیک با کانادا

ابوالفضل حسن بیگی با بیان اینکه بخش اعظمی از پول های ملت ایران که به خارج از کشور رفته توسط خاوری منتقل شده است، گفت: ما در این زمینه به اینترپل شکایت کردیم و آنها هم قبول کردند و استرداد خاوری جزو حقوق مسلم جمهوری اسلامی و منطبق با حقوق بین الملل است.نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استرداد خاوری در مذاکرات جمهوری اسلامی با کانادا مطرح است، اظهار داشت: چون کانادایی ها به ایران نیاز دارند طبیعتا اگر ما در این زمینه ایستادگی کنیم آنها مجبور می شوند خاوری را به ایران تحویل دهند.وی یکی از شروط ایران برای برقراری روابط دیپلماتیک با کانادا را استرداد خاوری خواند و عنوان کرد: اینکه تاکنون خاوری به ایران تحویل داده نشده است عدم همکاری دولت کانادا و امتناع از اجرای قوانین بین المللی است.

 

مگر قحط الرجال است که رد الرجال‌ها دوباره معرفی شدند

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سابقه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جریان فتنه تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام است و رهبر انقلاب نیز بارها بر این امر تأکید کرده‌اند. اینطور نیست که عده‌ای کشور را به هم بریزند، روی رأی مردم معامله کنند و آبروی ملت را ببرند ولی در پست‌های حساس قرار گیرند.وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید فعالین فتنه را در پست‌های حساس به کارگیرد، گفت: برای من سوال است که چرا کسانی را که در مجلس گذشته رأی نیاوردند و ردالرجال هستند، دوباره معرفی می‌کنند و آیا در کشور قحط الرجال است؟؛ جای سوال دارد که چرا آقای روحانی به دلایل رد این شخص در مجلس گذشته توجه نکرده است.حجت الاسلام تقوی ضمن تاکید بر اینکه رفتار کنونی دولت بین مجلس و دولت فاصله می‌اندازد، اظهار داشت: اینکه دولت نیروهایی را به مجلس معرفی می‌کند که پایگاه و جایگاه لازم را در مجلس ندارند، نشان از ضعف دولت است و نمی‌دانم رئیس‌جمهور با چه فکری این فرد را دوباره معرفی کرده است.

 

آغاز فعالیت های انتخاباتی روحانی

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب گفت: تغییرات در استانداری‌ و فرمانداری‌ها و وعده‌هایی که ناظر به آینده کشور در سخنرانی‌های روحانی وجود دارد، نشان‌دهنده ورود وی به فضای کار انتخاباتی است.مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان انتخاباتی رئیس‌جمهور در روزهای اخیر، اظهار کرد: اعلام کاندیداتوری روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم چند ماه پیش توسط هاشمی رفسنجانی مطرح شد. درواقع وی به تازگی وارد مباحث انتخاباتی نشده است.وی افزود: آن چیزی که موجب می‌شود روحانی خیلی نتواند سخن از دوره آینده ریاست جمهوری خود سر دهد، به دلیل این است که وعده‌هایش پوچ از آب درآمده است. به عنوان مثال وعده‌های صد روزه‌ای به مردم داد و گفت تغییر ایجاد می‌کند، اما محقق نشد. دهها صد روز گذشت و اتفاق خاصی هم نیفتاد.شاکری تصریح کرد: مطالبه‌گری مردم کوچه و بازار، عدم کفایت آقای روحانی را برای ریاست جمهوری دوازدهم اعلام می‌کند.

 

ناگفته‌های آیت‌الله ری‌شهری

آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری ظهر امروز در همایش بزرگ بسیج دانش‌آموزی استان تهران و آیین تجلیل از خانواده معظم شهید محمد حسین فهمیده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا از ناگفته‌هایش در ارتباط با روحیه استکبارستیزی امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی سخن به میان آورد. وی با اشاره به نامه‌ای که سی‌ام شهریور ماه سال 67 خطاب به امام نوشت، گفت: زمانی که بنده وزیر اطلاعات بودم موضوعی را مطرح کردم که در جلسه سران سه قوه به تصویب رسید و چون موضوع در ارتباط با آمریکا بود می‌خواستم امام خمینی(ره) نیز در جریان این مهم باشند و از ایشان کسب تکلیف کرده و ببینم ایشان نیز اجازه این موضوع را می‌دهند یا خیر، بنابراین نامه‌ای خطاب به معظم‌له نوشتم.نخستین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امام خمینی(ره) در پاسخ به نامه بنده فرمودند «باید همیشه در دل همه دست اندرکاران به خصوص شما بغض و کینه استکبار باشد. چون مستکبر به تنها چیزی که فکر می‌کند نابودی اسلام و انقلاب است.»وی ادامه داد: اینکه کسی فکر کند استکبار و در راس آن آمریکا با ما دوستی می‌کند این خیال خامی است.

 

پیشنهاد عجیب رئیس مجلس

علی لاریجانی در نشست مشترک امروز (یکشنبه 9 آبان) با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم می شود بر روی مدل هایی کار کرد که در کشور که به طور مثال 10 وزیر ستادی داشت و تعدادی از وزرا استانی باشند.

 

واکنش تند وزیربهداشت به اظهارات مخالفان تجمیع بیمه‌ها

دکتر سیدحسن هاشمی درباره اظهار نظر جدید وزیر رفاه درباره تجمیع بیمه‌ها گفت: این مسایل را به رسانه کشاندن از نظر حرفه‌ای کار درستی نیست؛ ما عضو یک دولت هستیم و نیامده ایم که با هم رقابت کنیم و اگر هدف ما حل مشکلات مردم است، این مباحث باید در دولت مطرح شود و نه در رسانه؛ این قبیل کارها بدون تردید پروژه‌سازی است برای اثرگذاری روی تصمیم‌هایی که نهایتا مردم را از حقوق حقه آنها محروم می‌کند.

 

انتقاد معاون ظریف از جبهه پایداری

مجید تخت روانچی در گفت و گویی بیان داشت، بعضی مواقع آدم انتطار ندارد. شما وقتی یک دوران سختی از مذاکره را طی کردید و با طرف مقابل خودتان دوران بسیار سخت مذاکره را مثل یک کشتی سخت به پایان رساندید بعد در داخل با گروهی مواجهید که روی بعضی نکات دست گذاشته‌اند که آدم توقع ندارد شوکه می‌شوید. اینکه انتقاد شود هم حق است و هم وظیفه. بعضی جا‌ها انتقادها مفید است و کمک می‌کند. ما در مذاکرات برخی مواقع از این انتقادها استفاده می‌کردیم. هم از این بابت که کارمان اصلاح می‌شد و هم از این جهت که به طرف مقابل نشان می‌دادیم صداهای مختلفی در کشور هست. اگر شما این مرز را رد کنید. از حالت انتقاد سازنده در بیاید و برخورد‌ها شخصی شود، تحملش سخت است. البته من توجیه نمی‌کنم که باید آدم از کوره در برود اما شرایطی به وجود می‌آید که این اتفاق می‌افتد.

 

ارجاع 5 گزارش از حقوقهای نجومی به دادسرای تهران

جعفری دولت آبادی با اعلام این خبر که آقای سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته گزارش مربوط به حقوق های نجومی را به رییس قوه قضاییه ارائه داد، افزود: این گزارش جهت رسیدگی به از سوی رییس قوه قضاییه به دادستانی تهران ارجاع شده و دادسرای تهران بر اساس این ارجاع، طی مکاتباتی با دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و ضابطان رسمی، از آن ها خواسته است هرگونه گزارشی در خصوص دریافت حقوق های غیر قانونی دارند، به دادستانی ارسال نمایند که تا کنون پنج گزارش شامل چهار مصداق از بانک ها و یک گزارش در مورد مدیر یکی از سازمان ها ارسال شده است و دادستانی به دستگاه های مربوطه یک ماه فرصت داده است که گزارش های موجود را ارسال نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲۱
لطفا فقط به فکرتون نرسه پاسارگاد وقبر کوروش رو خراب نکنین
يعني به راستي نمايندگان اونقدر قدرتمند شده اند كه فرماندار و بخشدار و مديركل عزل و نصب ميكنند! چند روز پيش با يك بخشدار سلام و عليك كرديم و رفتيم خونه شبش يكي بهم گفت اون كه صبح باهاش تعارف كردني عزل شد يكي ديگه را به جاش نصب كردند! تعجب كردم نماينده اينقدر قدرتمند شده!!! ok. ok.
چقدر ما بد بختیم که افرادی مثل الهام و از این طیف آدم ها بیایند و رییس جمهور شوند.
یعنی واقعا در این کشور بزرگ و با تاریخ و تمدن چندین هزار ساله ، قحط الرجال است. جای بسیار تاسف است.
هیج جناح وحذبی اعم ازاصلاح طلب واصول گرا به اندازه کوروش بین مردم عقبه ومقبولیت ندارد کسیکه علامه طباطبایی درتفسیرقرآن ازآن به عنوان ذوالقرنین نام میبردکه درقرآن کریم ازذوالقرنین به عنوان شخصی عادل وصالح ویکتا پرست ازآن یادشده است.
علاقه ای داری به احمدی نژاد ها !!!
من به روحانی رای میدم!
لعنت بر اصلاح طلبان کافر اخلال طلبان و نان به نرخ روز خوران
باز با یک تجمع ملی ضد انقلاب معرفی شدیم. آی خدا
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم .
سلام
از سایت حقیقت یابی مانندتابناک بعید هست که خبر اجتماع بزرگ کارکنان بخش خصوصی مخابرات در مقابل مجلس شورای اسلامی رو پوشش نده . لطفا خبری از این اجتماع که وارد روز دوم شده تهیه فرمایید
با تشکر
سوتی خبر آنلاین:
”اصول فلسفه و روش رئالیسم” برای حضرت آیت الله طباطبایی است و نه شهید مطهری
انوقت اين گزارشها چي ميشه ؟؟؟؟؟؟؟ پنج تا يا دهتا مگر فرقي هم دارد ؟؟؟؟؟؟؟
کوروش قابل سانسور نبوده و نیست
یکی دوست داره بره بر مزار کوروش بزرگ و این چه ایرادیی داره ?
کسانی که مغرضاثه فبلا رای عدم گرفتن حق است که دوباره معرفی شوند چون اگرانها که رای به عدم صلاحیت داده بودن ازنظر موکلین خود کاردرستی انجام داده بودن الان هم در مجلس حضور داشتن
تجمیع بیمه ها یا انقلاب در بخش درمان است که بایستی حتما اجرایی گردد قابل توجه دلسوزان امت !!!
حلا 50نفر حقوق بالا گرفتند خوب بگيرند بياييد به فكر 15 ميليون نفري كه كم ميگيرند باشيد اين كه ديگر جارو جنجال نميخواد اينو ميگن رد گم كني
کل دنیا برای رقابتی کردن از تجمیع شرکت ها اجتناب می کنن و اتفاقا برعکس عمل می کنن حالا وزیر بهداشت ما می خواد بیمه ها رو تجمیع کنه!!!
کوروش مرد عادل و پاک طینت بود
آقای فهمیده باید متوجه شده باشه نارنجك دستی قدرت منفجركردن تانك را از زیر سینه یا زنجیرندارد.مین زد تانك مخصوص می خواهد و نارنك دستی فقط برا زخمی و كشتن جانداران است.
موقعی که پرداختها متفاوت بوده تجمیع بیمه ها چگونه ممکن است فرضا بیمه تامین اجتماعی از اضافه کار کارگران بیمه کسر کرده ودر حقوق هم لحاظ کرده ولی سایر بیمه ها این کار نکرده اند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار