بازدید 3383
شمخانی در دیدار با آیت‌الله العظمی علوی گرگانی

اربعین حسینی باید به نهضت ضد ظلم تبدیل شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سفر به قم و دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی بر تبدیل نمودن این کنکره عظیم به نهضت ضد ظلم و زمینه ای برای انعکاس پیام آزادگان و مظلومان جهان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 27 October 2016
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سفر به قم و دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی بر تبدیل نمودن این کنکره عظیم به نهضت ضد ظلم و زمینه ای برای انعکاس پیام آزادگان و مظلومان جهان تاکید کرد.

به گزارش تسنیم، "علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه برنامه های سفر دو روزه به شهر مقدس قم بعدازظهر امروز با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

شمخانی در این ملاقات گزارشی از شرایط کشور در حوزه های مختلف سیاسی،امنیتی ، فرهنگی و اقتصادی ارایه کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی بر تبدیل نمودن این کنکره عظیم به نهضت ضد ظلم و زمینه ای برای انعکاس پیام آزادگان و مظلومان جهان تاکید کرد.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی نیز در این دیدار با اشاره به ایات نورانی قران کریم بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت آحاد جامعه به عنوان رمز پیروزی و رستگاری مستمر تاکید کردند.

ایشان نقش رهبری و مرجعیت در تقویت اقتدار و اتحاد در جامعه را بی بدیل عنوان کردند و اظهار داشتند: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تلاش و سرمایه گذاری هنگفتی را برای متزلزل نمودن رابطه امت و امام معمول داشته اند که باید مسئولین و آحاد مردم با هوشیاری بیش از پیش آنان را چون گذشته ناکام بگذارند.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضرت ایت الله العظمی شبیری زنجانی در قم دیدار و گفتگو کرد.

علی شمخانی در این دیدار  ضمن ارایه گزارشی از شرایط امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور بخش عمده ای از مشکلات و تهدیدات کشور را اقتصاد پایه عنوان کرد.

وی کاهش مشکلات اقتصادی را تکمیل کننده یکی از مهمترین حلقه های زنجیره امنیت کشور عنوان کرد و افزود:تا زمانی که کار،تولید ثروت وتلاش برای توسعه همه جانبه به ادبیات رایج در بخشهای مختلف کشور و گروههای مختلف اجتناعی و سیاسی تبدیل نشود مسیر رفع مشکلات اقتصادی هموار نمی شود.

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی نیز در این ملاقات با اشاره به ظرفیتهای بی شمار مادی و معنوی در کشور مجموعه امکانات و زمینه ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی را فراهم عنوان کردند و اظهار داشتند:وعده خداوند که تحقق آن قطعی است ناظر بر موفقیت فعالیتها و جهدی است که در سایه اخلاص و ایمان صورت پذیرد.

ایشان در پایان این دیدار برای موفقیت بیش از پیش مسئولین و خدمتگذاران صادق نظام جمهوری اسلامی دعا کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان