بازدید 28521
گزارش بازی عجیب و پرگل نیمه نهایی جام ملت های فوتبال جوانان آسیا

ایران 5 - عربستان 6/ تیم9 نفره ایران درجشنواره یازده گله کم آورد و به فینال نرسید+ویدیو

ملی پوشان جوان فوتبال ایران که با غلبه بر ازبک ها توانسته بودند جواز صعود به جام جهانی را پس از16 سال کسب کنند، امشب در نیمه نهایی مهیج و بسیارپرگل برابر عربستان با نتیجه تکرارنشدنی 6بر5 نتیجه را واگذار کردند. اتفاق عجیب اینکه هربار تیم کم تجربه ایران گل می زد در کمتر از یک یا دو دقیقه گل دیگری دریافت می کرد. تیم ایران با اخراج یک بازیکن ده نفره شد و بدلیل پایان سه تعویض خود و مصدومیت مهره اصلی اش، دقایق حساس را 9 نفره بازی کرد.
کد خبر: ۶۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 27 October 2016
ملی پوشان جوان ایران امروز و در بازی مرحله نیمه نهایی جوانان آسیا، در برابر عربستان قرار گرفتند و با شکست عجیب نتوانستند به دیدار نهایی برسند.

به گزارش تابناک ورزشی جوانان فوتبال کشورمان که در این دوره از رقابت ها موفق شدند بازی های درخشانی از خود به نمایش بگذارند و به جام جهانی صعود کنند، در دیدار دیگری به میدان رفتند، دیداری که در مرحله نیمه نهایی برگزار شد و در این بازی شاگردان پیروانی در منامه تیم ملی عربستان را پنج بار مغلوب کردند اما شش بار دروازه خود را باز شده دیدند.

ملی پوشان ایران پیش از این و با پیروزی در بازی برابر ازبکستان توانستند علاوه بر حضور در بین چهار تیم برتر قاره آسیا، خود را جهانی کنند.

مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، پنجشنبه 06/08/95، ساعت 16:45، ورزشگاه خلیفه منامه
داور: فو مینگ (چین)                  کمک ها: ما جی (چین)، پارک این سون (کره)

جوانان ایران:
شهاب عادلی، علی شجاعی، عارف غلامی، امید نورافکن، ابوالفضل رزاقپور، عارف آقاسی، رضا شکاری، مهدی مهدی خانی، شاهین عباسیان، رضا جعفری، نیما مختاری
سرمربی: امیرحسین پیروانی

جوانان عربستان:  
امین البخاری، عبدالله  الماری، محمد الزبیدی، سامی ناجی، فهد الحربی، راکان العنزی، عبدالله مگرشی، علی حسن اسماری، عناس زبانی، ایمن الخلیف، عبدالرحمن یامی
سرمربی: سعد علی الشماری
 
شرح گل ها:
ایران 0 عربستان 1 (دقیقه 18، سامی ناجی): در دقایق ابتدایی بازی با خطای مدافع ایران یک  پنالتی نصیب عربستانی ها شد تا کاپیتان این تیم پشت این تیوپ قرار بگیرد و توپ را بر خلاف جهت دروازه بان ایران به گل اول بازی تبدیل کند.

ایران 0 عربستان 2 (دقیقه 42، ایمن الخلیف) : در حالی که ملی پوشان ایران دروازه عربستانی ها را تهدید می کردند یک فرار از کناره ها و سپس خلاء سمت چپ خط دفاعی ایران باعث رسیدن توپ به الخلیف شد و او نیز شوت خود را یکضرب به سوی دروازه ایران زد تا دروازه ایران برای دومین بار باز شود.

ایران 1 عربستان 2 (دقیقه 45، رضا جعفری) : یک حمله دیگر از سوی ملی پوشان جوان ایران با هنرنمایی جعفری ادامه یافت و او توانست از میان سه بازیکن عربستانی عبور کند و با ضربه ای دقیق دروازه عربستانی ها را باز کند.

ایران 1 عربستان 3 (دقیقه 1+45، عبدالرحمن الیامی) : حرکت دیگری از سوی عربستانی ها از جناح چپ ایران با ارسال بازیکن این تیم ادامه یافت و در این لحظه مهاجم این تیم، الیامی توانست با کمترین فاصله با دروازه ضربه خود را به سوی دروازه ایران بزند.

ایران 2 عربستان 4 (دقیقه 2+45، عارف آقاسی) : ملی پوشان جوان ایران که پس از دریافت گل سوم از پا نیفتادند حمله سریعی روی دروازه حریف تدارک دیدند که یک کرنر برای ما به همراه داشت و ضربه کرنر ارسالی پس از چند برخورد درنهایت به آقاسی رسید تا او با ضربه سر خود دروازه عربستانی ها را برای دومین بار باز کند.

ایران 3 عربستان 4 (دقیقه 61،رضاشکاری): گل سوم برای ایران توسط رضا شکاری به ثمر رسید تا شاگردان پرتلاش پیروانی به بازی برگردند و نیمساعت برای تنها گل عقب مانده فرصت داشته باشند.

نیمه دوم/ ایران 3 – عربستان 5/ جشنواره گل مهیج کوچولوها در منامه

ایران 3 عربستان 5 (دقیقه 64، عبدالرحمن الیامی) : حرکات ترکیبی فوق العاده عربستانی ها از میان مدافعان ایران، بیرون از محوطه جریمه آغاز شد و در نهایت یک و دوهای بازیکنان این تیم، با ضربه نهایی الیامی به گل دیگری تبدیل شد.

ایران 4 عربستان 5 ( دقیقه 75؛ مهدی خانی) پرتاب بلند کرملاچعب درون محوطه جریمه عربستانی ها با ضربه سر مهاجم ایران به مهدی خانی  رسید تا بازیکن تیم نیروی زمینی با ضربه ای دقیق گل چهارم ایران را به ثمر برساند.  

ایران 4 عربستان 6 (دقیقه 75، عبدالرحمن الیامی) : باز هم دقیقه ای پس از گل ایران عربستانی ها قلب دفاع ایران را نشانه رفتند و توانستند با حرکات فوق العاده ترکیبی خود، دروازه ایران را برای ششمین بار باز کنند.

ایران 5 عربستان 6 (دقیقه 83، رضا کرملاچعب) : جوانان ایران دست بردار نبودند و با ضربه قیچی برگردان دروازه سعودی ها را بار دیگر باز کردند تا همچنان امیدها برای صعود زنده بماند.


دقایق حساس :

دقیقه 22: خطرناکترین موقعیت این بازی در این دقیقه به وقوع پیوست و شوت سنگین شکاری از درون محوطه جریمه با واکنش خوب دروازه بان عربستانی دور شد.
دقیقه 24: موقعیتی دیگر برای ایران و این بار از روی یک ایستگاهی، ضربه مختاری با اختلاف کمی از بالای دروازه عربستانی ها به بیرون رفت.
دقیقه 32: یک ضربه دیگر از مختاری بازهم دروازه عربستانی ها را با خطر روبرو کرد اما این توپ بازیکنان ایران نیز راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 40: ملی پوشان جوان کشورمان که دست از حمله نمی کشند با شوتی دیدنی دروازه عربستانی ها را تهدید کردند اما این توپ توسط دروازه بان این تیم مهار شد.
دقیقه 43: جوانان ایران که به دنبال تساوی در این بازی هستند حمله ای خطرناک روی دروازه عربستانی ها داشتند اما توپ های بازیکنان ایران در نهایت پس از چند بار بلوکه شدن، راهی به دروازه حریف نیافت.
دقیقه90: در حالیکه داور ذخیره تابلوی پنج دقیقه وقت اضافه را بالا برد تیم ایران با کارت قرمز داور 10 نفره شد اما مصدومیت کرملاچعب باعث شد تیم کشورمان 9 نفره هم بشود تا شانس زدن گل تساوی بسیار کم شود.
دقیقه 49: عربستانی ها که نیمه دوم بازی را دست گرفتند در این دقیقه اولین خطر مهم این نیمه را روی دروازه ایران تدارک دیدند اما توپ آنها با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 61: ارسال بلند جوانان ایران با ضربه سر جعفری دروازه عربستانی ها را به شدت تهدید کرد اما این توپ با تور کنار دروازه برخورد کرد.
دقیقه 82: شوت دیدنی نورافکن درحالی که همه را به گمان گل از جای خود بلند کرده بود به صورت میلیمتری به بیرون رفت.
دقیقه 85: ارسال بلند ملی پوشان با دفع ناقص مدافع عربستانی تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورد.


ایران 5 - عربستان 6/ تیم9نفره ایران درجشنواره یازده گله کم آورد و به فینال نرسید+تصاویر

تعداد بازدید : 122
خلاصه بازی ایران و عربستان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
زهر مار! عربستان از كي غول قاره شده!
کاش یکی از شبکه های سیما این بازی رو پخش میکرد.
خسته نباشید میگم خدمت همه بچه های تیم.
امیدوارم که این جوانان شایسته در آینده موفق تر باشند
و
ورزش را باسیاست اشتباه نگیریم
ممنون از تابناک
عربستانی ها کلا ولو بودن... بچه های ما هم هیجانی بازی کردن و دفاع اصلا خوب نبود... دروازه بان نداشتیم بهتر بود.... تجربه خوبی بود... چند سالی بود انقدر حرس نخورده بودم... بچه ها متشکریم....
خاک تو سرشون جلو سعودی؟
یک کلاک...ختم کلام. عربها از این بازی شیربچه های ایران باید خیلی چیزهارا بفهمند...البته اگر بفهمند!!!!
به این جوانان باید افتخار کرد
جالبه! تو همه زمینه ها از دعوا بر سرتامین امنیت زوار تا جنگ دیپلماتیک در سازمان ملل تا صحنه سیاسی دربحرین و ووو... همه جا موفقیم اما حالا در زمبن ورزش بد شانسی میاریم. راه کار چیه؟
بااینکه نظرات رامنعکس نمی کنید ولی بخاطرتیم ملی وطنم می نویسم عربستان ازهرترفندی استفاده کردتاجوانان ماراناکام کند.
این باخت مال عابدینی و شرکا....
آخه به این میگن دفاع؟

دست از فامیل بازی بر دارین محض رضای خدا.

یک مربی خارجی‌ خوب (تو مایه‌های کروش) بگیرید که این جوری گل نخوریم.
دست این جوانان غیور درد نکند .ولی ما اخلاق ورزشی نداریم راحت می گوییم باختیم ولی اگر بازی را می بردیم چنان داد وفزیاد می کردیم که گوش فلک را کر می کردیم واین پیروزی را پیرو ی سیاسی می دانستیم روز ی خواهد رسید دوباره روابطمان با عربستان عادی خواهد شد اگر مداح ها برای مملکت تصمیم نگیرند
دم بچه های با غیرتمون گرم

لعنت بر آل سعود
خیلی بد است که آسمان را به ریسمان وصل می کنی ؟ چطور دولت فاشیست عربستان ششصد هموطن ایرانی را در منا قتل عام کرد , شما را تکان نمی دهد بعد مسئله فرعی مداحان را وسط می کشی ؟ عقده گشایی هم حدو حسابی دارد .
خسته نباشند.9 نفره 5 گل زدید.کاش نمیباختید.
سلام عزیزان ورزشکار خسته نباشید من فکر میکنم تیمهای ورزشکار ما در مقابل تیمهای عربی نیاز به حمایت روحی دارند
مرگ بر آل سعود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان