بازدید 5981

در حال رایزنی با مجلس هستیم

کد خبر: ۶۳۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 27 October 2016
در حال رایزنی با مجلس هستیم مشاور اجتماعي و منابع انساني وزير نفت در واکنش به موضوع کاهش سنوات و پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: آقای زنگنه با جديت در حال پيگيري موضوعات مربوط به معيشت كاركنان هستند و رايزني هاي موثري با برخي نمايندگان بويژه با روساي كميسيون هاي مهم انرژي و برنامه و بودجه و محاسبات صورت گرفته است.

به گزارش تیتر شهر: مشاور اجتماعي و منابع انساني وزير نفت در واکنش به موضوع کاهش سنوات و پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: آقای زنگنه با جديت در حال پيگيري موضوعات مربوط به معيشت كاركنان هستند و رايزني هاي موثري با برخي نمايندگان بويژه با روساي كميسيون هاي مهم انرژي و برنامه و بودجه و محاسبات صورت گرفته است.

 محسن دلاویز با بیان اینکه نسبت به این موضوع مهم درک متقابلی وجود دارد اظهار داشت: از همه پرسنل زحمتکش صنعت نفت تقاضا می شود برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و رایزنی ها برای برطرف کردن این موضوع کمی صبر کننند و با خویشتن داری مسئولان وزارت نفت را در این زمینه یاری دهند.

وی در ادامه افزود:كاركنان شريف و خدوم صنعت نفت ، نقشي مهم و سرنوشت ساز در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي داشتند و در دوران دفاع مقدس حتي در سخت ترين لحظات و زير بمب هاي دشمن بعثي هم اجازه ندادنددر توليد و صادرات شريان حياتي اقتصاد كشور وقفه اي اتفاق بيافتد. این قشر زحمتکش در دوران سازندگي و توسعه كشور نيز هميشه پيشتاز و سرآمد بودند که نمی توان آن روزها را فراموش کرد.

او با اشاره به سختی شرایط محیطی و عملیاتی کارکنان صنعت نفت خاطرنشان کرد: برخي همكاران نجيب صنعت نفت در حال كار با تجهيزاتي هستند كه گاه تا ٨٠ سال قدمت دارند و فرسوده و پر حادثه اند، ما هر روز شاهد بروز حوادثي تلخ هستيم كه ذره اي در اراده كاركنان رشيد اين صنعت براي اعتلاي ايران اسلامي مان،  تاثير نمي گذارد. بدون تردید با کمی متنانت مشکلات مطرح شده برطرف می شود.

وی افزود: شايسته نيست پاسخ به اين همه رشادت و ايثار، اخذ تصميماتي باشد كه آرامش اين قشر فهيم ، نجيب و صبور رابرهم بزند. جا دارد نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي با حساسيت و دقت پيامد هر گونه تصميم پيرامون معيشت كاركنان صنعت نفت رابخوبي بسنجند و انشالله در صحن علني،تصميماتي درخور كاركنان شريف نفت اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: همكاران با آرامش و صبر به تلاش مضاعف براي پيشبرد اهداف متعالي صنعت نفت ادامه دهند و ترديد نداشته باشند مديران عالي صنعت نفت كه خدمتگزاران همكاران عزيز و نجيب هستند به جد و مستمر در حال پيگيري مسايل هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار