بازدید 2969

کشف 2 تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

کد خبر: ۶۳۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 27 October 2016
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف محموله بزرگ مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی موثر عملیاتی علیه سوداگران مرگ، موفق شدند از ورود محموله بزرگ مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان روز گذشته با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی از نیت شوم سوداگران مرگ برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند که دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تشدید اقدامات کنترلی، اجرای کمین‌های هدفمند و تعقیب و مراقبت‌ در مسیرهای احتمالی ورود، طی چندین عملیاتی جداگانه توانستند مقدار یک‌هزار و 982 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

این مسؤول ضمن تقدیر و تشکر از همکاری عوامل سپاه قدس و ماموران انتظامی، گفت: مرزداران در این سه عملیات موفق شدند علاوه بر کشف نزدیک دو تن مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، تعداد دو نفر از قاچاقچیان مسلح را نیز دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اقتدار حضور دارند و با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی