بازدید 6455
۱

آمار قابل تاملی که «عراقچی» داد

کد خبر: ۶۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 27 October 2016
«سید عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم افتتاحیه چهارمین اجلاس بین المللی مدل سازمان همکاری های اسلامی در مشهد اظهار کرد: سازمان همکاری های کشور های اسلامی با عضویت ۵۷ کشور اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین سازمان های بین المللی مطرح است، ۵۷ کشوری که در دهه های اخیر از زیر اشغال امپراتوری عثمانی بیرون آمده اند. 

به گزارش خراسان معاون وزیر امور خارجه ادامه داد: این کشورها حدود ۷۰ درصد منابع نفتی جهان را در اختیار دارند و یک چهارم جمعیت دنیا را تشکیل می دهند، حدود ۳۰ درصد از حق رای مجمع عمومی سازمان ملل متحد را به عهده دارند و از توانایی تشکیل بازار بزرگ اسلامی برخوردارند و این قابلیت ها نشان می دهد که می توانند با به کارگیری ظرفیت های موجود ایفای نقش بهتری در عرصه بین المللی و تاثیرگذاری بر تحولات داشته باشند. 

عراقچی تصریح کرد: در حال حاضرآنچه بیش از همه در این مقطع برای این سازمان اهمیت دارد بررسی مشکلات موجود در جهان اسلام و حل و فصل آنهاست که بتواند نقش خود را در عرصه بین المللی ایفا کند .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پس حتما از نظر ایشان ایران هم زمانی جزیی از عثمانی بوده اینرو که هر دیپلمی میدونه خلاف واقعیت تاریخیه وای بر ما با دیپلمات های باسوادمان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان