بازدید 3165
با وجود هشدارهای دمشق

پافشاری ترکیه بر ادامه عملیات نظامی در سوریه

ترکیه اعلام کرده است که به عملیات نظامی در سوریه تا زمانی ادامه خواهد داد که تروریست‌های داعش از شهر "الباب" بیرون رانده شوند.
کد خبر: ۶۳۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 26 October 2016
ترکیه اعلام کرده است که به عملیات نظامی در سوریه تا زمانی ادامه خواهد داد که تروریست‌های داعش از شهر "الباب" بیرون رانده شوند.

به گزارش  تسنیم به نقل از رویترز، ترکیه در حالی بر ادامه حملات نظامی به شمال سوریه تاکید کرده است که دولت قانونی سوریه نسبت به این اقدامات هشدار داده‌اند.

تجاوز ترکیه به خاک سوریه از دو ماه قبل آغاز شده است.

دولت سوریه ضمن مخالفت شدید با این اقدامات، عملیات نظامی ترکیه در شمال این کشور را تجاوز آشکار به خاک خود ارزیابی کرده است.

در حالی که شبه نظامیان مورد حمایت ترکیه در حال پیشروی به سوی شهر الباب هستند، با کردها و نیروهای وفادار به بشار اسد روبه‌رو می شوند. فرمانده نیروهای وفادار به دولت دمشق که نامش اعلام نشده، به ترکیه نسبت به هرگونه پیشروی به مواضع آنها در شمال و شرق حلب هشدار داده و نیروهای ترکیه را به اقدام قاطع و جدی تهدید کرده است.

این در حالی است که ارتش ترکیه از حمله یک فروند بالگرد ارتش سوریه به شبه‌نظامیان مورد حمایت آنکارا در شمال سوریه خبر داده است.

مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در این باره گفت: این نوع حملات، مبارزه ما با تروریست‌های داعش را متوقف نخواهد کرد. این عملیات تا شهر الباب ادامه خواهد یافت. این عملیات باید ادامه یابد و ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار