بازدید 4854

انتقاد سرمربی تیم ملی جوانان از ساعت بازی با عربستان

کد خبر: ۶۳۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 26 October 2016
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از ساعت برگزاری دیدار تیمش با عربستان در نیمه نهایی قهرمانی آسیا انتقاد کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، جلسه فنی مربیان و بازیکنان تیم ملی جوانان جهت بررسی تیم عربستان سعودی از ساعت 11 صبح به وقت محلی و 11:30 به وقت تهران در هتل محل اقامت تیم ملی برگزار شد و به ملی پوشان ایران آخرین نکات فنی این بازی توسط امیرحسین پیروانی گوشزد شد.

بازیکنان تیم ملی جوانان پس از جلسه فنی امروز هم قسم شدند تا با انگیزه فراوان در راه قهرمانی آسیا همه تلاش خود را به کار گیرند.
بازیکنان در راستای صحبت های امیرحسین پیروانی که پس از پایان بازی با ازبکستان در کنفرانس مطبوعاتی اذعان داشت هدف دوم ما رفتن بر سکوی قهرمانی آسیاست ضمن نشان دادن عدد 2 هم دل و هم قسم شدند تا فردا با ارایه یک بازی زیبا و پر قدرت به هدف دوم خود دست یابند.
امیرحسین‌پیروانی در خاتمه با اشاره به ساعت بازی گفت: برای من جای تعجب دارد که چرا AFC یکی از حساس ترین مسابقات خود را که بین دو تیم قدرتمند جام برگزار می ‌شود در ساعت 16.15 دقیقه که رطوبت و حرارت دمای محیطی بالاست برگزار می کند. با توجه به اینکه بازی ژاپن در ورزشگاه دیگری برگزار می شود کمیته اجرایی مسابقات می توانست زمان مناسب تری را برای این مسابقه در نظر بگیرد ولی ما مصمم هستیم با حضور در فینال تمام ملت ایران را خوشحال کنیم.
گفتنی است، فردا بازی ایران و عربستان از ساعت 16:15 دقیقه به وقت محلی و 16:45 به وقت ایران در استادیوم خلیفه برگزار می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر