بازدید 2588

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ۵ آبان‌ماه الی شنبه ۸ آبان‌ماه را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 26 October 2016
وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ۵ آبان‌ماه الی شنبه ۸ آبان‌ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، براین اساس تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه الی شش صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده از ساعت ۱۸ همان روز تا ساعت ۲۳ از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه است.

محدودیت‌هایی نیز شامل حال خودروهای سنگین می‌شود. براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. در محور هراز به جز ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت الی ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه اجازه تردد نخواهند داشت و تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت الی ۲۲ روزهای چهارشنبه و جمعه در محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وزارت راه و شهرسازی نام دو جاده را نیز به دلیل مداخلات جوی در فهرست ممنوعیت‌های ترافیکی قرار داده که براین اساس در تعطیلات آخر هفته کمربندی دهلران به اندیمشک در استان ایلام و رامیان به شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان مسدود خواهند بود.

محورهای کرج – تهران – چالوس – هراز – فیروزکوه – وهن‌آباد به ورامین و دماوند نیز جزو جاده‌هایی هستند که در اطراف استان تهران به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای با محدودیت ترافیکی روبه‌رو خواهند بود.

وزارت راه و شهرسازی آمار تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته را نیز اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از ۱۲۲ هزار تردد صدرنشین بوده است و پس از آن آزادراه‌های کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج قرار گرفته‌اند.

راه‌های ارتباطی تهران با پاکدشت – شهریار و ساوه نیز جزو جاده‌های پرتردد کشور در ساعات گذشته بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان