بازدید 5316

بارش نیم متر برف در ارتفاعات مشگین‌شهر

در 12 ساعت گذشته با تداوم بارش برف در استان اردبیل بارش بیش از نیم متر برف در ارتفاعات مشگین‌شهر به ثبت رسید.
کد خبر: ۶۳۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 25 October 2016
در 12 ساعت گذشته با تداوم بارش برف در استان اردبیل بارش بیش از نیم متر برف در ارتفاعات مشگین‌شهر به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که عصر امروز بارش برف و باران در شهرهای مختلف استان اردبیل تشدید شده در سی و چهارمین روز از پاییز هزار رنگ بارش برف مناطق مختلف مرکزی و جنوبی این استان را فرا گرفته به طوری که در اردبیل، سرعین، ‌نیر، نمین، خلخال، کوثر و مشگین‌شهر به ویژه دامنه‌های سبلان برف سنگینی بر زمین نشسته است.

در 12 ساعت گذشته با تداوم بارش برف در استان اردبیل بیش از نیم متر برف در ارتفاعات مشگین‌شهر به ثبت رسید.

براساس اعلام هواشناسی استان اردبیل، بارش برف در مناطق جنوبی و مرکزی استان و باران در گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار در حالی امروز و فردا تشدید می‌شود که این سامانه بارشی ظهر پنجشنبه از استان خارج می‌شود.

بارش برف که به شهرهای مختلف استان چهره زمستانی بخشیده اسباب خوشحالی کشاورزان و دامداران منطقه نیز شده تا خود را برای کشت و زرع پاییزی آماده کنند.

اما بارش برف در کنار تعطیلی مدارس ابتدایی در اردبیل، سبب شد تا در اردی‌موسی سرعین با شکسته شدن درختان و خسارت وارده به تیرهای برق، قطعی برق در این بخش اتفاق افتاده که با تلاش هشت ساعته امدادرسانان شرکت برق استان مشترکان به شبکه برق متصل شدند.

با تشدید بارش‌ها و افت دما طی امشب و فردا دمای هوا تا زیر پنج درجه نیز کاهش می‌یابد به طوری که در مناطق شمالی استان بارش باران و در مرکز و جنوب استان بارش برف ادامه پیدا می‌کند.

در 12 ساعت گذشته بیشترین بارش از گرمی با 11 میلی‌متر، بیله‌سوار با 10 میلی‌متر و انگوت با هشت میلی‌متر گزارش شده است.

در این مدت بیشترین بارش برف نیز در سرعین و مشگین‌شهر با 13 سانتی‌متر، نیر با هشت سانتی‌متر و در اردبیل پنج سانتی‌متر گزارش شده که پیش‌بینی می‌شود با تشدید این وضعیت فردا بر این میزان به شدت افزوده شود.

در حال حاضر بارش برف در شهر اردبیل و سایر مناطق همچنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان