بازدید 6745

رقه آخرین مرکز داعش پس از شکست در موصل خواهد بود

رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که در صورت سقوط داعش در موصل عراق، الرقه سوریه آخرین مرکز باقی مانده برای داعش خواهد بود؛ بنابراین باید برای نابودی نهائی این گروه برنامه ریزی کنیم.
کد خبر: ۶۳۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 25 October 2016
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که در صورت سقوط داعش در موصل عراق، الرقه سوریه آخرین مرکز باقی مانده برای داعش خواهد بود؛ بنابراین باید برای نابودی نهائی این گروه برنامه ریزی کنیم.

به گزارش مهر به نقل از المنار، رئیس جمهور فرانسه در سخنانی تاکید کرد در صورت نابودی داعش در موصل عراق، استان الرقه سوریه آخرین پایگاه داعش خواهد بود.

بر اساس این گزارش، «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه در سخنانی اظهار داشت: در صورت سقوط داعش در موصل عراق، الرقه سوریه آخرین مرکز باقی مانده برای داعش خواهد بود؛ بنابراین باید برای نابودی نهائی این گروه برنامه ریزی کنیم. هدف نهایی ما پیروزی در جنگ علیه داعش است و برای این موضوع در حوزه نظامی و سیاسی کاملا آماده ایم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری و وحدت در مبارزه با داعش گفت: نبرد موصل کوتاه نخواهد بود و نیروهای عراقی و پیشمرگه باید وحدت خود را حفظ کنند. ما نگران این هستیم که داعش از شهروندان موصل انتقام بگیرد. همچنین می دانیم که داعش هزاران شهروند را مورد هجوم قرار خواهد داد و آنها مجبور به پناهندگی هستند.

رئیس جمهور فرانسه در پایان بیان داشت: عناصر داعش برای نفوذ میان شهروندان فراری تلاش خواهند کرد. همچنین باید هوشیار باشیم که برخی از عناصر خارجی داعش نیز احتمالا در صدد بازگشت به اروپا هستند.

گفتنی است، فرانسه خود یکی از حامیان گروه های تروریستی در سوریه و عراق است و تنها زمانی نگران این موضوع شد که تروریست ها برخی از شهرهای این کشور را هدف حملات تروریستی قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار