بازدید 2851
تیم مشهدی با بدهی شش و نیم میلیاردی بفروش می رسد

رویانیان:همراه اول مقصر وضع وخیم سیاه جامگان است

مالکان جهت فروش تیم اعلام آمادگی کردند. در حال حاضر چند مشتری برای خرید تیم وجود دارد که از طریق بنده در حال پیگیری است. نهایتاً یا مالک جدید با توانمندی مالی و سلیقه خود باشگاه را اصلاح می کند یا اینکه به هر طریق ممکن مالکان کنونی آن را حفظ می نمایند که هر دو گزینه در حال بررسی است. در ضمن بدهی این باشگاه حدود ۶.۵ میلیارد تومان برآورد شده
کد خبر: ۶۳۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 25 October 2016
محمدرویانیان، رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان و سردار سابق درباره آخرین وضعیت باشگاه معلق شده سیاه جامگان پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، رویانیان که خود را نه به سمت ریاست هیات مدیره بلکه به عنوان دوست و یاور این تیم معرفی کرد ، در برنامه از فوتبال چه خبر؟ رادیو ورزش پیرامون وضعیت کنونی این باشگاه پرحاشیه اظهار کرد: تیم سیاه جامگان یک تیم صد در صد خصوصی است که هیچگونه وابستگی به هیچ ارگان و نهادی ندارد. در پنج سالی که از تشکیل این تیم گذشته توانسته از دسته ۲ به لیگ ۱ و سپس به لیگ برتر بیاید و امسال نیز دومین سالی است که در لیگ برتر حضور دارد. در حال حاضر این تیم تفاوت چندانی با سایر باشگاه های لیگ برتری ندارد. با این تفاوت که باشگاه های ما  دارای۴۰تا۵۰ سال قدمت هستند در حالیکه این تیم تنها ۵ سال قدمت دارد و تنها مشکلات مالی موجب لطمه و خسارت به این تیم شده است. این در حالی است که بسیاری از باشگاه ها با وجود مشکلات مالی بیشتر هنوز روی پا هستند.

رویانیان درخصوص علت نمود مشکلات تیم سیاه جامگان توضیح داد: زمانی که تیمی تازه وارد لیگ برتر می شود قدرت ایستادگی و استحکام آن نسبت به سایر تیم ها کمتر در نظر گرفته می شود؛ برای مثال درصورت باخت یا حذف از لیگ، توقع بیشتری از آن نمی رود. این عدم توقع ذهنی، روانی و اجتماعی از سیاه جامگان باعث شد پایه های تیم خودبخود ضعیف گردد. از سوی دیگر بخاطر مشکلات بوجود آمده از سوی حامی مالی (سامانه پیامکی همراه اول) دچار بحران مالی نیز شد. به این علت که همراه اول دو سرویس موازی ارائه داده و بعد از اینکه در این مورد دچار مشکل می گردد سرویس مربوط به تیم سیاه جامگان را قطع می کند و با این کار تیم از گردونه ارزش افزوده خارج می شود. هم اکنون تیم سیاه جامگان ۷۷۵ میلیون تومان از این سامانه طلب دارد. این امر سبب گشت مبلغ بیش از یک میلیارد تومانی که می توانست درآمد کسب نماید را از دست بدهد و دچار بحران مالی گردد.

وی در مورد چگونگی همکاری خود با این باشگاه بیان کرد: واقعیت این است که مالکان تیم، من را به عنوان هیات رئیسه معرفی کردند ولی بنده به آنها گفتم  زمانی آغاز به کار خواهم کرد که زیرساخت های لازم برای کسب درآمد و منابع مالی فراهم گردد و آنها نیز قبول کردند. بعد از این توافق، مشکل مالی تیم بوجود آمد که قرار شد از طریق سازمان لیگ و تا سه ماه آینده هزینه ها جهت زیرساخت ها فراهم گردد. 

در همین حین مالکان جهت فروش تیم اعلام آمادگی کردند. در حال حاضر چند مشتری برای خرید تیم وجود دارد که از طریق بنده در حال پیگیری است. نهایتاً یا مالک جدید با توانمندی مالی و سلیقه خود باشگاه را اصلاح می کند یا اینکه به هر طریق ممکن مالکان کنونی آن را حفظ می نمایند که هر دو گزینه در حال بررسی است. در ضمن بدهی این باشگاه حدود ۶.۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
برنامه زنده "از فوتبال چه خبر" با اجرای حافظ کاظم زاده، ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه همه روزه (بجز جمعه ها) تقدیم دوستداران فوتبال می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها