بازدید 5741

خداداد عزیزی در تیم معلق شده پست گرفت!

بعد از استعفای دسته‌جمعی در سیاه‌جامگان مسئولان این باشگاه در تدارک انتخاب سرمربی برآمده و در نهایت امروز به این جمع‌بندی رسیدند که برای انتخاب سرمربی یک هفته صبر کرده و خداداد عزیزی را به عنوان مسئول فنی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان(!) انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۳۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 25 October 2016
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مسئول فنی و رئیس سازمان فوتبال سیاه‌جامگان انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از استعفای دسته‌جمعی نفراتی چون فرهاد کاظمی، رضا رهقی و پژمان نجات پور از تیم فوتبال سیاه‌جامگان مسئولان این باشگاه در تدارک انتخاب سرمربی برآمده و در نهایت امروز به این جمع‌بندی رسیدند که برای انتخاب سرمربی یک هفته صبر کرده و در نهایت خداداد عزیزی را به عنوان مسئول فنی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان انتخاب کنند.

علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در این باره گفت: امروز طی نشستی که با خداداد عزیزی داشتیم وی را به عنوان مسئول فنی انتخاب کردیم و ان‌شاءالله سرمربی تا هفته آینده انتخاب خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که قرار است چه کسی هدایت سیاه‌جامگان را در بازی آینده برعهده داشته باشد، گفت: فعلا عباس دهقانی دستیار فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی روی نیمکت است و خداداد عزیزی نیز روی کار وی نظارت خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر