بازدید 3953

انفجار در پارکینک ساختمان اتاق بازرگانی در آنتالیا

رسانه های ترک خبر دادند که صبح امروز انفجاری در پارکینگ ساختمان اتاق بازرگانی و صنعت و تجارت آنتالیا در جنوب ترکیه رخ داده است که هنوز جزئیات دقیقی از این انفجار و تعداد زخمی ها منتشر نشده است.
کد خبر: ۶۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 25 October 2016
رسانه های ترک خبر دادند که صبح امروز انفجاری در پارکینگ ساختمان اتاق بازرگانی و صنعت و تجارت آنتالیا در جنوب ترکیه رخ داده است که هنوز جزئیات دقیقی از این انفجار و تعداد زخمی ها منتشر نشده است.
 
به گزارش «تابناک» پلیس و آمبولانس ها به محل انفجار اعزام شده اند و گفته میشود که این انفجار مربوط به یک خودروی بمب گذاری شده در این پارکینگ بوده است. تلویزیون ملی ترکیه اعلام کرده است که هنوز جزئیات دقیقی از این انفجار و تعداد تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.
 
گفته میشود که این انفجار راس ساعت 8 و 50 دقیقه به وقت محلی (9 و 20 دقیقه به وقت تهران) رخ داده است و هنوز هیچ گروهی مسئولیت این بمب گذاری را به عهده نگرفته است. به گفته شاهدان عینی 5 آمبولانس در محل حادثه به سرعت حضور پیدا کرده اند.
 
یکی از این شاهدان که در هنگام حادثه خود در ساختمان اتاق بازرگانی حضور داشته است، به خبرگزاری سی ان ان ترک گفته که این انفجار منجر به خرد شدن شیشه های ساختمان و زخمی شدن افراد داخل آن شده است و بعد از انفجار تکه های از هم پاشیده یک خودرو قابل مشاهده بوده است.
 
آنتالیا یکی از شهرهای پر رفت و آمد و توریستی در سواحل دریای مدیترانه در جنوب ترکیه است. این برای بار دوم در سال میلادی جاری است که یک چنین حوادثی در این شهر رخ میدهد. پیش از این در ماه آگوست دو موشک به یک ساختمان تجاری در همین شهر برخورد کرده بود که البته تلفاتی در پی نداشت.
 
آنچه برخی از رسانه های ترک گمان زده اند این است که نیروهای تروریستی کرد این حمله را طراحی کرده اند و سابقه حملات مشابه میتواند رد پای این گروه را در این حمله نیز نشان دهد. هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در مورد عاملین این حادثه منتشر نشده است.
 
این در حالی است که طی دو ماه گذشته چندین جمله انتحاری و تروریستی شهرهای مختلف ترکیه را دچار آشوب و ترس کرده است. برخی از این حملات را PKK و برخی دیگر را داعش بر عهده گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی