بازدید 5371

تحلیل بعیدی‌نژاد از اهدای جایزه چتم هاوس به ظریف

سفیر ایران در لندن گفت: چتم هاوس دکتر ظریف و جان کری را بعنوان موثرترین افرادی که به ارتقاء امنیت بین المللی در سال 2016کمک کرده اند معرفی کرد.
کد خبر: ۶۳۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 25 October 2016
به گزارش ایسنا، حمید بعیدی نژاد در پست اینستاگرامی خود در رابطه اینکه وزاری خارجه ایران و آمریکا جایزه چاتم هاس را بردند نوشت: موسسه معتبر چتم هاوس امروز دکتر ظریف و جان کری را بعنوان موثرترین افرادی که به ارتقاء امنیت بین المللی در سال ۲۰۱۶ کمک کرده اند اعلام کردند. این موسسه این تصمیم را بر اساس نظر و رأی اعضای هیات مدیره خود اتخاذ کرده است.
 
موسسه چتم هاوس سالانه بیش از ۳۰۰ کنفرانس، میزگرد و کارگاه آموزشی با حضور شخصیت های سیاسی دولتی، علمی و تحقیقاتی جهانی برگزار می کند. تنوع موضوعات و پروژه های تحقیقاتی انجام شده، وجود بیش از سه هزار محقق و پژوهشگر در جدول همکاران موسسه، در اختیار داشتن آکادمی اختصاصی که به برگزاری دوره های دوازده ماهه برای محققین مبادرت دارد و کتابخانه تخصصی از جمله مزیت های این موسسه به شمار می آیند.
 
 
 
فعالیتهای تحقیقاتی این موسسه با همکاری ۱۵۸ سازمان دولتی، آژانسها، بنیادهای خصوصی و شرکتهای اطراف دنیا انجام می شود. این موسسه در حال حاضر ۳۴۰۰ عضو فعال و ۳۶۰ عضو همکار دارد. مجله این موسسه تحت عنوان جهان امروز، از جمله منابع معتبر برای تحلیل گران سیاست بینالملل به شماره می آید و همچنین کتابخانه آن از جمله مجموعه های غنی علمی محسوب می شود که به صورت دیجیتال قابل دسترسی و تحقیق برای عموم است.
 
چتم هاوس از جانب دانشگاه پنسیلوانیا برای هشت سال پیاپی به عنوان بهترین مرکز تحقیقاتی خارج از امریکا شناخته شد و در سال ۲۰۱۶ از سوی مجله سیاست خارجی به عنوان بهترین موسسه در زمینه مطالعات سیاست خارجی و روابط بین الملل در دنیا یاد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان