بازدید 6241

ترامپ: حمله به موصل به یک فاجعه محض تبدیل شده است

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که حمله موصل به یک فاجعه تبدیل شده است و ائتلاف تحت رهبری آمریکا سه ماه است که به داعش درباره حمله به موصل هشدار داده و به این تروریست‌ها اطلاع‌رسانی کرده است.
کد خبر: ۶۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 24 October 2016
به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا تصریح کرد که حمله به «موصل» یک فاجعه محض است. ما چندین ماه است که به داعش هشدار داده‌ایم و آمریکا ظاهراً دست روی دست گذاشته و سکوت اختیار کرده است. به ترامپ رأی دهید و یک بار دیگر پیروز شوید.
 
 
وی پیش از این گفته بود که ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش مدتها است که در حال هشدار دادن به داعش است و سپس در اینباره گفت: «اگر آنها (داعش) در آنجاست، به چه دلیل ما این همه اطلاعات به آنها می‌دهیم؟ پس عملیات غافلگیرانه چه می‌شود؟ سه ماه است که من می‌خوانم که ما می‌خواهیم به موصل حمله کنیم و آنها (داعش) را بیرون کنیم. خیلی خوب این افراد بعد از شنیدن این مسئله ظرف دو ثانیه محل را ترک کردند. آنها رفته‌اند و آنهایی که نرفته‌اند، جنگجویان هستند».
 
 
عملیات آزادسازی موصل سرانجام پس از ماهها جنجال و اختلافات سیاسی، از بامداد 26 مهر با دستور حیدرالعبادی به عنوان فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق، آغاز شد و نیروهای امنیتی (پلیس فدرال و یگان مبارزه با تروریسم)، ارتش، الحشدالشعبی و عشایر و الحشدالوطنی از جنوب و جنوب شرق و نیروهای پیشمرگه از شرق به سمت مواضع تروریست‌های داعش حملات خود را آغاز کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل