بازدید 6771
۲
گزارش

کناره‌گیری علنی بازیکنان تیم مشهدی از لیگ برتر فوتبال+سند

تقاضا داریم قبل از هر گونه سپردن امتیازات لیگ برتری صلاحیت مالکان بخش خصوصی را مورد بررسی قرار داده تا بیش از این شاهد مشکلات این چنینی نباشیم. با توجه به شرایط ایجاد شده و توضیحات مربوطه توسط بازیکنان تیم تصمیم به عدم حضور در تمرینات و مسابقات گرفته شده تا شاید مشکلات کمتر شود
کد خبر: ۶۳۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 24 October 2016
بازیکنان تیم فوتبال سیاه‌جامگان امروز در نشستی پیرامون اتفاقات رخ داده طی ماه‌های اخیر تصمیم‌گیری کردند.

به گزارش تابناک ورزشی،، بازیکنان تیم فوتبال سیاه‌جامگان امروز در نشستی پیرامون اتفاقات ماه‌های اخیر و مشکلات مالی باشگاه سیاه‌جامگان تصمیم‌گیری کردند. پس از این نشست متنی توسط بازیکنان تیم سیاه‌جامگان تهیه شده که به شرح زیر است.

1- طلب بازیکنان از سال گذشته تاکنون برخلاف قول‌هایی که داده شده پرداخت نگردیده یا به صورت املاکی بوده است که فاقد اعتبار است.

2- نبودن البسه مناسب تیم لیگ برتری که در شان تیم متعلق به شهر امام رضا نمی‌باشد.

3- تعویض و تغییر مکرر محل اسکان بازیکنان و کادر فنی که به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های اسکان اتفاق افتاده است و این موضوع باعث گروگرفتن مدارک و کارت شناسایی بازیکنان شده است.

4- گرفتن 200 میلیون ریال از یکی از بازیکنان برای تهیه مسکن که صرف هزینه‌هایی غیر از این هم شده است.

5- چک‌های نامعتبر برای محل اسکان بازیکنان که همگی آنها برگشت خورده و باعث جدایی بازیکنی مثل رضا درویشی شد. در این بین حتی بازیکنان جوان تیم پول رفت و آمد و امور روزانه خود را ندارند.

در پایان از مسئولین محترم فدراسیون فوتبال تقاضا داریم قبل از هر گونه سپردن امتیازات لیگ برتری صلاحیت مالکان بخش خصوصی را مورد بررسی قرار داده تا بیش از این شاهد مشکلات این چنینی نباشیم. با توجه به شرایط ایجاد شده و توضیحات مربوطه توسط بازیکنان تیم تصمیم به عدم حضور در تمرینات و مسابقات گرفته شده تا شاید مشکلات کمتر شود زیرا مشکلات از حالت طبیعی خارج شده است.

 اسامی بازیکنانی که در جلسه فوق به تصمیم‌گیری رسیده‌اند، به شرح زیر است:

سیدمیثم حسینی، حسین بادامکی، حمید علی‌عسگری، ایوب کلانتری، علی‌اصغر جعفری، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا خان‌زاده، محسن آقایی، امیرحسین حق‌گو، عباس عسگری، قدیمی‌پور، روح‌الله سیف‌اللهی، سعید دقیقی، عباس عسگری، رضا شربتی، ناصری، زارعی، فرشاد هاشمی.

کناره‌گیری علنی بازیکنان تیم مشهدی از لیگ برتر فوتبال
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لیگ گل و بلبل همینه
فقط پولها مفت مال تهرانیها هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان