بازدید 3958
گزارش

جوانان فوتبال ایران پیش بسوی شکستن طلسم16ساله جام جهانی

همه نگاه ها امروز به تیم ملی جوانان و نیمکت تیم ملی امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی این تیم است تا طلسم16ساله جوانان باری صعود به جام جهانی شکسته شود. سالهاست که تیم ملی جوانان ما در عرصه آسیا هم نتواسنته سری در سرها در بیاورد و هر بار با وجود شایستگی هایی که در بازیکنان وجود داشته در لحظات پایانی دچار مشکل شده است.
کد خبر: ۶۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 24 October 2016
شاگردان امیر حسین پیروانی امروز ساعت ۲۰ به مصاف ازبکستان می رود و در صورت برد در این دیدار به جام جهانی جوانان صعود می کند.
به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی جوانان ایران برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا سه بازی را برگزار کرده است و به دلیل گروه سختی که داشت و شرایط دشواری که برای صعود پیدا کرد در نهایت توانست با عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی فوتبال جوانان ایران و قطر در اولین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا به تساوی رسیدند. تیم ملی در این بازی ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه توانست این بازی را به تساوی بکشاند. البته دروازه ایران در این مسابقه به صورت گل به خودی باز شد و همچنین شاگردان پیروانی در نیمه اول ۱۰ نفره شد. محمد سلطانی‌مهر دقیقه 48 کارت زرد دوم را گرفت و باعث شد تا هم تیمی هایش در ادامه بازی دست به عصا باشند.

اما شاگردان پیروانی در دومین بازی خود به مصاف ژاپن رفت. یک بازی پربرخورد و دیدنی از سوی دو تیم شکل گرفت. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.هر چند که در دقیقه 10 شوت رضا شکاری بعد از اصابت به تیر دروازه در پشت خط دروزاه ژاپن فرود آمد اما داور اعتقادی به گل نداشت. همچنین در دقیقه ۹۰ هم داور یک پنالتی برای ایران نگرفت تا در این بازی ژاپنی ها بابت داوری سود ببرند. 
کار ایران برای صعود به بازی آخر مقابل یمن کشید که در این بازی تیم ملی موفق شد با نتیجه یک بر صفر برنده شود. 

امشب ایران در بازی حساس به مصاف ازبکستانی می رود که در گروه چهارم تیم اول شده است. تیم ایران در این بازی به ساق های رزاق پور ستاره تیم ملی چشم دوخته است. شاگردان پیروانی در صورتی که بتوانند قلعه ازبک ها را فتح کنند علاوه بر اینکه به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا صعود می کنند به جام جهانی هم صعود خواهند کرد. 

همه نگاه ها امروز به تیم ملی جوانان و نیمکت تیم ملی امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی این تیم است تا طلسم 16 ساله جوانان باری صعود به جام جهانی شکسته شود. سالهاست که تیم ملی جوانان ما در عرصه آسیا هم نتواسنته سری در سرها در بیاورد و هر بار با وجود شایستگی هایی که در بازیکنان وجود داشته در لحظات پایانی دچار مشکل شده است. امروز روز مهمی برای جوانان است و البته یک فرصت تا بتوانند تاریخ سازی کنند. 


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر