بازدید 9375

دروغ رژیم اسرائیل دربارۀ حمله به ایران

جدیدترین بسته از ایمیل هایی که ویکی لیکس منتشر کرده است، نشان می دهد «اسرائیل» در سال 2012، چگونه دربارۀ حملۀ قریب الوقوع به ایران دروغ گفته است.
کد خبر: ۶۳۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 24 October 2016
جدیدترین بسته از ایمیل هایی که ویکی لیکس منتشر کرده است، نشان می دهد «اسرائیل» در سال 2012، چگونه دربارۀ حملۀ قریب الوقوع به ایران دروغ گفته است.

به گزارش العالم، روزنامۀ رأی الیوم نوشت در سال 2012، روزنامۀ یدیعوت آحرونوت «اسرائیل» در صفحۀ نخست خود، به نقل از منابع خارجی، خبری منتشر کرد که بر اساس آن، رژیم صهیونیستی برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران و نابود کردن آن چراغ سبز دریافت کرده بود. این خبر می افزود که به دلیل بعد جغرافیایی، جنگنده های این رژیم اجازۀ عبور از حریم هوایی عربستان را دریافت کرده اند. با وجود این، عربیستان این خبر را کاملا تکذیب کرد.
 
امروز، پس از چهار سال، پایگاه «تایمز اسرائیل» نوشت جدیدترین بسته از ایمیل هایی که ویکی لیکس منتشر کرده است، نشان می دهد «اسرائیل» در سال 2012، در راستای تلاش برای سنگ اندازی در برابر پیشرفت برنامۀ هسته ای ایران، انتشار شایعاتی دربارۀ حمله به تأسیسات هسته ای ایران از یک پایگاه نظامی عربستان را بررسی کرده بود.
 
این پایگاه «اسرائیلی» می افزاید مکاتباتی که با ایمیل میان هیلاری کلینتون، وزیر خارجۀ وقت آمریکا، و یکی از مشاورانش در ژوئیۀ 2012 انجام شده است، با استناد به منابع «اسرائیلی»، تأکید می کند که این رژیم با وجود آنکه آمادگی جنگی همه جانبه با ایران را نداشته، شایعاتی دربارۀ حمله به ایران منتشر کرده است تا جهان را قانع کند که برای انجام این کار جدی است.
رژیم صهیونیستی، به شکل رسمی یا غیر رسمی، به آنچه در اسناد افشا شده آمده، واکنش نشان نداده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر