بازدید 4658
۱

بی‌اطلاعی وزارت نیرو از افزایش قیمت قبوض برق

در حالی که چندی پیش نمایندگان مجلس از اخذ حق بیمه پایه در قبوض برق واحدهای مسکونی خبر دادند، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از وجود چنین طرح و برنامه ای ابراز بی اطلاعی کرد.
کد خبر: ۶۳۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 23 October 2016
در حالی که چندی پیش نمایندگان مجلس از اخذ حق بیمه پایه در قبوض برق واحدهای مسکونی خبر دادند، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از وجود چنین طرح و برنامه ای ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس چندی پیش در جلسه‌ای علنی در ادامه اصلاح لایحه تاسیس بیمه همگانی حوادث طبیعی ماده ۵ آن را به منظور تامین نظر شورای نگهبان به این شکل اصلاح کردند و به موجب آن درصدی از حق بیمه پایه از طریق درج در قبوض برق واحدهای مسکونی از مالکان دریافت و الباقی حق بیمه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور از محل اعتبارات ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت تامین و مستقیما به حساب صندوق مربوط پرداخت می شود.

این مساله در حالی است که هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق اصل وجود چنین طرحی را شایعه دانست و معتقد است که چنین طرحی با وزارت نیرو مطرح نشده و بی شک اگر قرار بر انجام چنین طرحی باشد قطعا این وزارت خانه اولین مرجع مطلع خواهد بود.

به گفته وی این موضوع به هیچ عنوان قاطعیت ندارد و بنده از جزیات این موضوع بی اطلاع هستم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص آخرین وضعیت تغییر قیمت برق، اظهار کرد: قرار نیست که تغییری در تعرفه های برق صورت بگیرد و به نظر می رسد که تا پایان سال شاهد افزایش قیمت در این بخش نیستم.

وی با بیان اینکه تعرفه ها ب اساس بخش نامه های ابلاغی اجرا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱
اخیرا یک فیش 40000 ریالی هم جریمه اونایی که دیر واریز می کنند می فرستند کسی هم جوابگو نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر