بازدید 11250
۶
سوژه

افشای درگیری شدید معاون تاج با گودرزی

ودرزی یک اخلاق داشت که اگر نسبت به کسی بدبین می شد دیگر نگاهش تغییر نمی کرد. ایشان لیست سیاهی داشت که من هم در آن لیست قرار گرفته بودم. هر کسی که انتقاد می کرد او را در آن لیست قرار می داد
کد خبر: ۶۳۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 23 October 2016
امیر عابدینی درباره این موضوع که گفته می شود در یک جلسه به شدت با گودرزی درگیر شده است، دست به افشاگری زد و با تایید این موضوع گفت: بله. این موضوع را تکذیب نمی کنم. به هر حال ما یک جلسه ای را با ایشان برگزار کردیم و من احساس خوبی نسبت به دیدگاه های ایشان نداشتم. 

این معاون تاج که تا حالا درگیری مذکور را پنهان کرده بود، گفت: « بعد از آن جلسه هم دیدم که مواضع ایشان نسبت به من عوض شد. گودرزی یک اخلاق داشت که اگر نسبت به کسی بدبین می شد دیگر نگاهش تغییر نمی کرد. ایشان لیست سیاهی داشت که من هم در آن لیست قرار گرفته بودم. هر کسی که انتقاد می کرد او را در آن لیست قرار می داد. البته بیشتر انتقاد من به ایشان به خاطر آقای امیر خادم بود. زیرا پرسپولیس و استقلال را به ایشان سپرده بود درحالی که تخصص ایشان فوتبال نبود. من انتقاداتم را مطرح کردم و سپس با برخی مواضع عجیب رو به رو شدم. انگار که ایشان با ما پدرکشتگی داشت.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
فکر می کنم علت تنفر گودرزی از عابدینی ... بودن وی باشد چرا که یک ورزشی اصیل در هر مقامی هرگز به ... ها یی مانند عابدینی و هاشمی طبا روی خوش نشان نمی دهد.
چقدر ما آدمها پست و ذلیل هستیم تا وزیر بود کتمان میکرد و تا کمر خم میشد حالا که رفته اینطوری تایید میکنه و سینه سپر . بخدا خجالت آوره
این اقا که هیشه در حال جار و جنجال هست ... حالا که اقای گودرزی رفته ایشان هم می خواد یه لگدی بزنه مثل خیلی ها... قبلا کجا بودن که علنی نمی کردن
آقای امیر عابدینی یکی ازمدیران توانمند و با تدبیر درفوتبال و دنیای ورزش است . کارنامه موفق ایشان در گذشته ، صراحت لهجه ایشان ، نگاه بسیار منتقدانه و کارشناسانه خصوصا از منظر اقتصادی از خصوصیات بسیار بارز آقای عابدینی است . خبر درگیری ایشان با وزیر با توجه به روند خصوصی سازی ناموفق باشگاههای استقلال و پرسپولیس و وقت کشی های مکرر در انتخاب هئیت های مدیره و تعویض های مکرر آنها از طرف وزارت ورزش و خصوصیات ذکر شده آقای عابدینی کاملا منطقی میباشد . به آقای تاج هم بایستی تبریک گفت که معاونی قابلی را انتخاب نموده است .
عادت شده هر کسی که از مقامی کنار میره یک عده میان خاطرات بد نقل میکنن ازش این عادت رو کنار بذاریم اگر حرفی داریم همون موقع بیایم بزنیم عادت خوبی نیست.
دوست عزیز تمام مدیران در این کشور خودرای و انتقاد ناپذیر هستند و کمر به نابودی بسته اند
البته شاید یک درصد آدم درست هم باشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر