بازدید 1932

اوپکی‌ها و غیراوپکی‌ها به توافق بسیار نزدیک شده‌اند

نیکلاس مادارو، رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت کشورهای عضو اوپک و کشورهای غیراوپکی به دستیابی به یک توافق برای کاهش تولید «بسیار نزدیک» شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 23 October 2016
نیکلاس مادارو، رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت کشورهای عضو اوپک و کشورهای غیراوپکی به دستیابی به یک توافق برای کاهش تولید «بسیار نزدیک» شده‌اند.

به گزارش فارس، آذرتگ، خبرگزاری دولتی آذربایجان گزارش داد نیکولاس مادارو، رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت: کشورهای عضو اوپک و کشورهای غیراوپکی به دستیابی به یک توافق برای کاهش تولید «بسیار نزدیک» شده‌اند.

مادارو که روز گذشته در باکو به سر می‌برد، گفت: «با الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان در مورد رسیدن به توافق میان اعضای اوپک و کشورهای غیر اوپکی گفتگو کردیم و به دستیابی به توافق و امضای کی توافق مرتبط بسیار نزدیک شده‌ایم.»

وی افزود: «معتقد هستم که در یک زمان بسیار کوتاه به توافقی دست خواهیم یافت و آن را اعلام خواهیم کرد. این امر راه را برای یک دوره جدید ثبات و سرمایه‌گذاری، تولید با ثبات و یک فرمول جدید برای قیمت نفت هموار می‌کند.»

وی روز گذشته پس از آذربایجان به ایران سفر کرد و با آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر عالی ایران و حسن روحانی، رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد و در مورد موضوعاتی نظیر بازار نفت گفتگو کرد.

مادارو به عنوان بخشی از تور بین‌المللی‌اش به آذربایجان و ایران سفر کرده است و پس از آن به عربستان و قطر می‌رود. این سفر با هدف انعقاد توافقی برای ثبات بازار نفت صورت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها