بازدید 6180

تشریح روند معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شما از افرادی که قرار است به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند اطلاع دارید یا خیر، گفت: در پیامک‌ها چند اسم به عنوان وزرای پیشنهادی دولت آمده است ولی نمی‌توان به پیامک ها اعتماد کرد.
کد خبر: ۶۳۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 23 October 2016
مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ترمیم کابینه و اینکه چه کسی باید وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، اظهار داشت: رئیس جمهور باید وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، ممکن است خود رئیس جمهور وزرا را در مجلس معرفی کند یا اینکه فقط اسامی را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بیان کرد:  فعلا اسامی را به مجلس می‌دهند و در زمانی که مقرر شود رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی می‌آید.

پزشکیان ادامه داد: وزرای پیشنهادی رزومه‌ها و برنامه‌های خود را به مجلس می‌دهند و روز رای‌گیری رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی می‌آید.

وی افزود: یک هفته یا 10 روز بعد از معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، جلسه بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شما از افرادی که قرار است به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند اطلاع دارید یا خیر، گفت: در پیامک‌ها چند اسم به عنوان وزرای پیشنهادی دولت آمده است ولی نمی‌توان به پیامک ها اعتماد کرد، من خبر ندارم که چه کسانی به عنوان وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی می شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر