بازدید 2970
نظرسنجی

گزینه دولت برای وزارت ورزش درنظرسنجی تابناک سوم شد

سلطانی فر سه درصد آرا را کسب کرده و از گزینه هایی نظیر صالحی امیری، اسلامیان، مونسان و مرتضی بانک بالاتر ایستاده است که هر کدام بیشتر از حدود یک و نیم درصد آرا را به خود اختصاص ندادند.
کد خبر: ۶۳۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 23 October 2016
گزینه دولت تدبیرو امید برای تصاحب کرسی وزارت ورزش و جوانان در نظرسنجی تابناک ، رتبه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از استعفای هماهنگ شده محمود گودرزی با وزارت ورزش، دولت حسن روحانی بلافاصله اعلام کرد که گزینه خود برای جانشینی وی را به مجلس معرفی می کند و دیروز هم نجفی از انتخاب مسعود سلطانی فر برای گرفتن رای اعتماد مجلس خبر داد.

اما تابناک ورزشی، از هفته گذشته یک نظرسنجی را از مخاطبان خود صورت داد که طی آن سلطانی فر 3درصد آرای مخاطبان و خوانندگان تابناک را کسب کرده است!

در این نظرسنجی که نزدیک به هزار نفر در آن شرکت کرده اند و نظر خود را ثبت نموده اند(تصویر نتیجه آن را در زیر می بینید)، محمد دادکان نشان داد که همچنان محبوبیتی کم نظیر بین مردم دارد و به تنهایی 67درصد آرا را به خود اختصاص داد. 

در رده دوم مصطفی هاشمی طبا ایستاده است که به دلیل شناختی که از چهره او وجود دارد، و همچنین سابقه ریاست او بر سازمان تربیت بدنی ، هشت درصد آرا به نام او ثبت شده است. 

در رده سوم مسعود سلطانی فر سه درصد آرا را کسب کرده و از گزینه هایی نظیر صالحی امیری، اسلامیان، مونسان و مرتضی بانک بالاتر ایستاده است که هر کدام بیشتر از حدود یک و نیم درصد آرا را به خود اختصاص ندادند.

به این ترتیب باید دید سلطانی فر می تواند در دومین تلاشش در بهارستان موفق شود یا خیر؟

گزینه دولت برای وزارت ورزش درنظرسنجی تابناک سوم شد


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی