بازدید 2756

سوداگران مرگ در نارمک شکار شدند

کد خبر: ۶۳۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 23 October 2016
رييس کلانتري 127 نارمک ،از دستگيري چهار توزيع کننده حرفه اي مواد مخدر در محدوده شرق تهران و نارمک خبر داد و گفت:» اين متهمان با تشکيل باند تهيه و توزيع مواد مخدر باعث ناامني محله شده بودند که با شکايت شهروندان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ جليني، در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،  ضمن اشاره به دستگيري اين متهمان طي طرح امنيت محله محور گفت: از اين متهمان که طي يک عمليات ضربتي بازداشت شده و از مخفيگاهشان مقادير قابل توجهي مواد مخدر صنعتي و سنتي کشف و ضبط شد.
 
وي افزود: در راستاي تدابير رييس پليس پايتخت و همچنين پاسخ به درخواست‌ها و دغدغه‌هاي شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تيم‌هاي عملياتي اين کلانتري اقدامات خود را در اين خصوص آغاز کرده و طي چند شبانه روز گذشته موفق به شناسايي يک باند چهار نفره توزيع مواد مخدر در محدوده مذکور شدند.

نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضايي قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسي از مخفيگاه آنها صادر شد و تيم‌هاي عملياتي شب گذشته براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.
 
با هماهنگي‌هاي انجام شده از سوي پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر، مخفيگاه متهمان محاصره شده و در اين عمليات چهار خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندي مواد مخدر بودند بازداشت شدند.
 
وي تصريح کرد: متهمان پس از بازداشت به کلانتري منتقل شده و پس از تشکيل پرونده به پايگاه چهارم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار